Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som er litt gøy å gjøre sammen. 

Anonymkode: d40d1...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget pasta :) veldig godt, og et helt prosjekt å kjevle ut, pastamaskin, henge til tørk - som er gøy å gjøre sammen med noen 

Anonymkode: 717bf...f6e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjemmelaget pasta :) veldig godt, og et helt prosjekt å kjevle ut, pastamaskin, henge til tørk - som er gøy å gjøre sammen med noen 

Har dessverre ikke slik maskin.

Skrevet

Jeg og samboer lagde sushi for noen uker siden :) men man trenger utstyr til det..

Skrevet

Lag carnitas til tavo😍 Bruk høyrygg av okse eller kjøttet fra en svineknoke. Det skal koke i flere timer til kjøttet faller fra hverandre med lys øl og hakkede tomater og så smaker man det til etterhvert med corona/lys øl, appelsin, chili, hvitløk, spisskummen, lime osv. Variasjonen er uendelig. 

Vi pleier å ha «date-nights» der vi drikker vin, prater, holder på med gryta og pusler med noe hjemme. Og så lager man tilbehøret mot slutten av koketiden. Lager også indisk noen ganger, der han står for gryta og jeg lager naanbrødene😊

Anonymkode: 4c0fd...00f

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag carnitas til tavo😍 Bruk høyrygg av okse eller kjøttet fra en svineknoke. Det skal koke i flere timer til kjøttet faller fra hverandre med lys øl og hakkede tomater og så smaker man det til etterhvert med corona/lys øl, appelsin, chili, hvitløk, spisskummen, lime osv. Variasjonen er uendelig. 

Vi pleier å ha «date-nights» der vi drikker vin, prater, holder på med gryta og pusler med noe hjemme. Og så lager man tilbehøret mot slutten av koketiden. Lager også indisk noen ganger, der han står for gryta og jeg lager naanbrødene😊

Åh, det høres koselig ut! Må finne meg en mann som vil gjøre sånne ting! 🥰

Anonymkode: 609b4...b91

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Sunshineyellow skrev:

Jeg og samboer lagde sushi for noen uker siden :) men man trenger utstyr til det..

Har faktisk en slik "rulle" eller hva det kalles og sushi-ris fra før. Kanskje det kunne vært noe 😁

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres digg ut!

Åh, det høres koselig ut! Må finne meg en mann som vil gjøre sånne ting! 🥰

Anonymkode: 609b4...b91

Jeg trodde jeg hadde funnet en slik mann. Han er veldig glad i god mat og foreslår ofte at vi kan lage noe digg sammen. Men så ender det alltid opp med at jeg står på kjøkkenet og han bare ser på og drikker vin eller spiller playstation i mens. Så tenkte jeg skulle finne noe gøy vi kan gjøre sammen og som ikke er for "enkelt" til at det kun trengs en. 

• Liker 1
Skrevet

Vi liker å lage vårruller sammen. Han er som ungene og spiser nesten etterhvert, men koselig er det.

Anonymkode: d4de2...742

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit forslag  men det er jo strengt tatt jobb for 1. Det er ikke et prosjekt. Her lages kun hjemmelaget pasta, og det går så fort.  Lag deigen, 30 minutter i kjøleskap,  del opp i klumper. Start å rulle i pressen.  2 minutter i kokende vann. Spis🙂  

Skrevet

Kjempefint forslag. Må prøves👍🙂

Skrevet

Bor dere i Oslo/omegn kan dere prøve Koreansk BBQ, ser skikkelig kos ut. Nettopp startet i Oslo - UncleB. De leverer mat og grill på døra og henter dagen etter. Jeg vurderer å teste det sammen med ungene 😊

Anonymkode: bf1d9...cdc

• Liker 1
Skrevet

Kinesiske dumplings! Så mye forskjellig man kan gjøre, ikke så vanskelig at det ikke ble gøy!

Skrevet

Hvis dere skal lage hjemmelaget pasta er ravioli et godt tips, krever litt jobb å fylle alle putene og lime de igjen - også er det syyyykt digg da 🥰

Anonymkode: 49b13...6de

Skrevet

Vårruller? Det er litt gøy å lage selv. 

Anonymkode: 46044...ac7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...