Solsikke2 Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Jeg var sammen med en fyr i 2018. Vi var sammen i ett halvt år, før vi fant ut at det ikke funka fordi vi ville prioritere skole, og begge jobbet til så forskjellige tider osv. Veldig mye småting. Men vi holdt oss venner etter det.. Så ble han sammen med ei annen på slutten av året. De er fortsatt sammen. Så møtte jeg eksen på byen i vår, vi ble sittende å snakke lenge. Så endte vi opp med å ha sex, noe jeg skammet meg veldig over og tenkte var veldig feil. Så har dette fortsett å skjedd på byen noen ganger siste halvåret.. Nå var jeg på nach med kompisene hans, som sier at ting virkelig ikke er bra mellom de. Og at han snakker om meg, og de vet om "oss".. Så spurte jeg han rett ut for noen dager siden om hvorfor han ikke gjør det slutt, hvis det er så fælt.. Han sier da at han leter etter en ny leilighet.. Men har 3 måneders oppsigelse.. Han sier han er lei av henne, og ikke orker mer.. Jeg vil helt ærlig gjerne bare ha han tilbake jeg, selv på feil grunnlag
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Hvis du har plass til han, ville jo det løst problemer for begge to.. Anonymkode: 6cc64...d36 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Morsomt når folk som ikke eier skam snakker om å skamme seg eller ber andre om gjøre det. Anonymkode: 2ed0f...604
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du har plass til han, ville jo det løst problemer for begge to.. Anonymkode: 6cc64...d36 Dette er virkelig ikke lurt. Å gå fra forbudt moro til skitne sokker på gulvet vil garantert drepe forholdet. Jeg ville spesielt ikke gjort det med en fyr som er sammen med nåværende kjæreste pga hennes leilighet Anonymkode: d7e10...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Tror du blir godt lurt Anonymkode: ee1f0...442
Gjest andysowhat Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 (endret) Vel, jeg og min partner holdt oss sammen selv om det var distanse under student tiden. Vi hadde også problemer, men problemer kan være styrkende i forhold til at en viser at en ønsker å være sammen, siden en løser og støtter hverandre under vanskelige tider ikke gå fra hverandre og ligger med andre. lykke til. Endret 5. november 2020 av andysowhat
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Han er jo virkelig en dust som var utro. Og det var heller ikke greit av deg heller. Men hvis dere vil være sammen nå, så ville jeg ikke godtatt det med mindre han slår opp med henne, uansett hvor lyst jeg hadde. Be han om å slå opp! For da er du sikker på at det skjer og at han ikke bare bruker deg for sex, nå som du vil ha han tilbake. Anonymkode: 65c6b...b8d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han er jo virkelig en dust som var utro. Og det var heller ikke greit av deg heller. Men hvis dere vil være sammen nå, så ville jeg ikke godtatt det med mindre han slår opp med henne, uansett hvor lyst jeg hadde. Be han om å slå opp! For da er du sikker på at det skjer og at han ikke bare bruker deg for sex, nå som du vil ha han tilbake. Anonymkode: 65c6b...b8d Hadde du hatt lyst å være sammen med en person som trengte en sånn beskjed? Ikke jeg. Eller ha lyst å være sammen med noen som har mer lyst å være sammen med noen andre? Ikke jeg. Anonymkode: 2ed0f...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå