AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Tror den jeg elsker kommer til å gjøre det slutt med meg i nærmeste fremtid, uten at det er er særlig mye jeg kan få gjort med det. Jeg prøver å psyke meg opp til å takle dette, men det er forferdelig vondt. Og det jeg gruer meg aller mest til, er tanken på at han kommer til å forelske seg i en annen. Se på en annen med samme blikk som han så på meg før, si de samme tingene, gjøre det samme med. Og det er en helt uutholdelig tanke. Bare tanken på å møte på han igjen, sammen med en annen dame, er ren tortur. Han har lett for å forelske seg. Funker på samme måte som en nyttårsrakett, rett til himmels med stjerner i blikket, men så går det fort over. Jeg er den rake motsetning. Bruker lang tid på å forelske meg men da er det inderlig og lenge. Er nesten 50 år og dette er min tredje forelskelse. Er jeg helt rar som hadde sett litt lysere på dette om jeg hadde visst at han jeg elsker også hadde blitt gående lenge alene og savnet meg slik jeg kommer til å savne han? Anonymkode: 19de2...5db
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Funker på samme måte som en nyttårsrakett, rett til himmels med stjerner i blikket, men så går det fort over. Vær den som lærer han å elske ordentlig. Jeg tror seriøst ingen egentlig ønsker å være en nyttårsrakett. Krev det! Anonymkode: 01be2...033 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær den som lærer han å elske ordentlig. Jeg tror seriøst ingen egentlig ønsker å være en nyttårsrakett. Krev det! Anonymkode: 01be2...033 Kreve at han elsker henne? Nei, det kan man faktisk ikke kreve. Man eier ikke andres følelser. Kan godt hende han kan elske dypt og inderlig, kan hende han elsket henne før, men ting har forandret seg i forholdet. Du kan kreve respekt, men du kan ikke kontrollere andre mennesker. Anonymkode: 92633...89a 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Hvorfor tror du han kommer til å gjøre det slutt? Har han forelsket seg i en annen? Hvordan vet du at han har lett for å forelske seg? Har det skjedd ofte i forholdet? Har det skjedd endringer i forholdet, slik at han ikke føler seg sett og elsket? Anonymkode: 92633...89a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror den jeg elsker kommer til å gjøre det slutt med meg i nærmeste fremtid, uten at det er er særlig mye jeg kan få gjort med det. Jeg prøver å psyke meg opp til å takle dette, men det er forferdelig vondt. Og det jeg gruer meg aller mest til, er tanken på at han kommer til å forelske seg i en annen. Se på en annen med samme blikk som han så på meg før, si de samme tingene, gjøre det samme med. Og det er en helt uutholdelig tanke. Bare tanken på å møte på han igjen, sammen med en annen dame, er ren tortur. Han har lett for å forelske seg. Funker på samme måte som en nyttårsrakett, rett til himmels med stjerner i blikket, men så går det fort over. Jeg er den rake motsetning. Bruker lang tid på å forelske meg men da er det inderlig og lenge. Er nesten 50 år og dette er min tredje forelskelse. Er jeg helt rar som hadde sett litt lysere på dette om jeg hadde visst at han jeg elsker også hadde blitt gående lenge alene og savnet meg slik jeg kommer til å savne han? Anonymkode: 19de2...5db Karma. Begynte du å snakke med han før han var ferdig med sitt forrige forhold kanskje, og ble sammen med han rimelig kort tid etter? Anonymkode: 9a9ed...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Jeg er TS. Jeg vet fordi han åpenbart ikke er interessert lenger. Og fordi han har vært i "en million" forhold før, og har sagt tidligere at det er sånn han fungerer, som en nyttårsrakett.. Og jeg trodde jo selvsagt at det skulle bli annerledes hvis jeg bare elsket han høyt nok. Nei tror ikke han har vært utro, og det er vel neppe snakk om karma, da han hadde vært alene i nesten et år da jeg møtte han. Anonymkode: 19de2...5db
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Og har ikke skjedd store endringer heller. Han føler seg nok både elsket og sett, men det gjør det sikkert bare verre for hans del, da han tydeligvis ikke har samme følelsene lenger. Og hvis noen nå tenker at jeg er klamrende og intens, så er jeg altså ikke det. Jeg prøver å være som jeg pleier, å vise at jeg bryr meg, men uten å legge press. Anonymkode: 19de2...5db
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Men hvorfor slår han ikke opp med deg da, hvis han ikke har følelser for deg? Er han en slik som får dama til å slå opp ved å være kald til hun ikke orker mer? Har du det fint i dette forholdet nå? Hvis ikke er det bedre å dumpe han. Et dårlig forhold er ikke noe å savne. Hvis han HAR følelser for deg, så bør han skjerpe seg og vise det, så han ikke mister deg! Anonymkode: 7304d...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå