Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en seksuell person, har alltid vært det. Er trygg på min seksualitet, hva jeg liker, har hatt en god del seksuelle partnere opp igjennom årene. Der nåde leketøy, offentlige steder osv har vært vanlig. Min samboer er helt motsatt. Han har hatt et "enkelt" sexliv. Han hadde egentlig aldri blitt sugd før, han var i slutten av 20 årene når vi møttes. Jeg aner ikke om han føler seg truet av meg, om sex ikke er viktig for han. For jeg syns det er rart at man ikke vet hva man liker... At man ikke har lyst til å prøve ting.. Jeg har prøvd alt, for å få litt fart & spenning men han blir bare helt passiv så da blir jeg bare enda mer irritert... Jeg vil bare han skal ta kontroll, være mann & ha litt selvtillit... Han har ikke særlig peiling på å tilfredsstille meg, men når jeg veileder han eller sier hva jeg liker så virker det ikke som han bryr seg. Jeg ville gjort alt for at han skulle hatt det digget mulig, hvis jfg følte det gikk litt begge veier... Hvilke menn sier nei til å kjøpe sexswing? Spille sex spill eller bruke leketøy? Er jeg vanskelig her? Føler han er egoistisk som ikke gidder å prøve ting jeg vil.. Eller føler han seg truet? 

Anonymkode: 058ac...601

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg vanskelig her?

Ja.

Hvem GIDDER å kjøpe sexswing, spille spill og bruke leketøy?

Anonymkode: a6011...0f2

• Liker 8
Skrevet

Men hvorfor må HAN føye seg etter deg? Dere er jo to i forholdet, og da bør man jo finne en ting som kan passe for begge. Det kan jo hende hans behov for sex ikke er like stort som ditt. Kanskje han er fornøyd med "vanlig" sex, som i dine øyne er kjedelig? Det høres jo ikke ut som om dere er kompatible, seksuelt sett, dersom sex er (mer) viktig for den ene enn den andre? 

• Liker 6
Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg er som deg.... Kåt dame... Vil ha masse sex med kjærsten . Kjøpe husker og alt som er hehe.... Men jeg blir alltid sammen med "kjedelige" mannfolk blææ 

Skrevet

Jeg er også en seksuell person. Og vil gjerne ha mye sex med kjæresten. Men jeg finnes ikke interessert i å inkludere rekvisitter og gjenstander i sengekosen. Synes det er altfor mye mas og press om "leketøy", og for lite forståelse og respekt for at mange faktisk synes det er turnoff å få allverdens saker og ting, stappet inn i kroppens alle tenkelige hulrom. 

Anonymkode: 44947...4bf

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også en seksuell person. Og vil gjerne ha mye sex med kjæresten. Men jeg finnes ikke interessert i å inkludere rekvisitter og gjenstander i sengekosen. Synes det er altfor mye mas og press om "leketøy", og for lite forståelse og respekt for at mange faktisk synes det er turnoff å få allverdens saker og ting, stappet inn i kroppens alle tenkelige hulrom. 

Anonymkode: 44947...4bf

👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 1
Skrevet

En slik masete, dominerende, kontrollerende person hadde jeg ikke orket å ha som kjæreste. 

Anonymkode: b8d59...029

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en seksuell person, har alltid vært det. Er trygg på min seksualitet, hva jeg liker, har hatt en god del seksuelle partnere opp igjennom årene. Der nåde leketøy, offentlige steder osv har vært vanlig. Min samboer er helt motsatt. Han har hatt et "enkelt" sexliv. Han hadde egentlig aldri blitt sugd før, han var i slutten av 20 årene når vi møttes. Jeg aner ikke om han føler seg truet av meg, om sex ikke er viktig for han. For jeg syns det er rart at man ikke vet hva man liker... At man ikke har lyst til å prøve ting.. Jeg har prøvd alt, for å få litt fart & spenning men han blir bare helt passiv så da blir jeg bare enda mer irritert... Jeg vil bare han skal ta kontroll, være mann & ha litt selvtillit... Han har ikke særlig peiling på å tilfredsstille meg, men når jeg veileder han eller sier hva jeg liker så virker det ikke som han bryr seg. Jeg ville gjort alt for at han skulle hatt det digget mulig, hvis jfg følte det gikk litt begge veier... Hvilke menn sier nei til å kjøpe sexswing? Spille sex spill eller bruke leketøy? Er jeg vanskelig her? Føler han er egoistisk som ikke gidder å prøve ting jeg vil.. Eller føler han seg truet? 

Anonymkode: 058ac...601

Tror kanskje dere ikke er kompatible. Jeg ville ikke ha hatt en sexswing, men kunne godt spilt et spill, eller brukt leketøy.

Vi er alle ulike, han har fult lov til å si hva han mener, samme som du også har det. Når de to ikke går sammen, da passer dere ikke sammen seksuelt.

Anonymkode: 46208...c8b

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke menn sier nei til å kjøpe sexswing? Spille sex spill eller bruke leketøy? Er jeg vanskelig her? Føler han er egoistisk som ikke gidder å prøve ting jeg vil.. Eller føler han seg truet? 

Jeg! Og ikke fordi jeg ikke har prøvd det ut, egentlig helt motsatt. Jeg har prøvd ut det meste, og føler det ikke tilføyer sexlivet noe som helst.

Liker mye forskjellig, men uten å "tilsette" leketøy. Leken står vi for selv.

Anonymkode: ff718...913

• Liker 1
Skrevet

Det er mange som henger seg opp i husken 😉, men poenget her, er jo den grunnleggende mangelen på seksuell interesse og nysgjerrighet.  Jeg var jomfru til over midten av tjueårene,  men jeg hadde jo hatt lyst siden jeg var 6, og da jeg endelig fikk et sexliv, så var jo utforskning og gjensidig nytelse det aller viktigste. Han er rett og slett ikke seksuell nok for deg, og jeg lurer på hvordan du gikk glipp av det i datingprosessen? M50

Anonymkode: bfc52...e8b

Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Hvem GIDDER å kjøpe sexswing, spille spill og bruke leketøy?

Jeg f.eks.

Skrevet

Før du prøver å endre ham til å bli lik deg, tenk på om det er mulig å endre deg til å bli lik ham..? Ikke? Da kan du nok ikke endre ham heller. Du kan tvinge deg selv til å gjøre noe du ikke liker, men du kan ikke yvinge deg til å like det. Å gjøre ting man ikke liker er destruktivt i lengden.
Finn noen du er kompatibel med. :) 

Anonymkode: 9f390...9d7

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg f.eks.

Ja, det sier vel det meste...

Gjest Alterego666
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det sier vel det meste...

Nei. I denne tråden er det bare en faktadetalj som besvarer et konkret spørsmål.

Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Nei. I denne tråden er det bare en faktadetalj som besvarer et konkret spørsmål.

Nei.

Gjest Alterego666
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

😁🤟

Skrevet

Dere kvinner som liker husker og leker... 

Er det et problem at det har vært en annen kvinne i huska før? Må den kastes? 😂

(Spør for en venn) 

Anonymkode: 03594...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...