AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Jeg & kjæresten har vært sammen i 7 år. Bodd sammen i 6 år. Vi har aldri hatt et aktivt eller bra sexliv. I begynnelsen var det ikke noe vi reagerte på for vi begge hadde vært i samboer forhold der det eneste som var bra, var sexen.Men nå som årene går er dette noe jeg savner skikkelig. Kan man egentlig være samboere på denne måten? Føles mer som vi er bestevenner... Tips & råd? Anonymkode: c3980...4e7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Finne noen andre dere matcher bedre med. Anonymkode: 1f383...fa0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg & kjæresten har vært sammen i 7 år. Bodd sammen i 6 år. Vi har aldri hatt et aktivt eller bra sexliv. I begynnelsen var det ikke noe vi reagerte på for vi begge hadde vært i samboer forhold der det eneste som var bra, var sexen.Men nå som årene går er dette noe jeg savner skikkelig. Kan man egentlig være samboere på denne måten? Føles mer som vi er bestevenner... Tips & råd? Anonymkode: c3980...4e7 Dere har gått fra å være både kjæreste å samboer slik jeg ser det.. Dere kan like så greit avslutte det hele og finner dere hver sin nye partner som faktisk gir det dere vil, ha men ikke får av hverandre. Anonymkode: 05c56...959 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Svaret på spørsmålet i overskriften er at om dere har felles adresse, er dere samboere. Spørsmålet ditt burde heller vært "er vi egentlig kjærester?", og da er svaret uklart. Det kommer an på hvilke følelser dere har for hverandre. Man kan godt være kjærester, og elske hverandre høyt, uten å ha et aktivt og godt sexliv (platonisk forhold), men man kan også være bestevenner hvis de romantiske følelsene ikke er tilstedeværende. Anonymkode: fa27f...154 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå