Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 
hva tenker folk om at når man er i forhold , kan man ha tinder for og skaffe nye venner ? Eller andre sosiale apper ? Er det greit ? Diskuterte med en venninne, og lurer veldig hva andre tenker ? Om man kun er der for nytt vennskap på jenter og gutter , og ikke ønsker annet? Men man er i forhold ? Er det greit ? 

Anonymkode: 7becb...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Anonymkode: 685cf...a6d

• Liker 7
Skrevet

Tinder som er en datingapp så selvfølgelig nei. 

Anonymkode: 0d8c5...337

• Liker 9
Skrevet

Hvis du ikke skjuler det for partneren dine, og ikke har noe problemer med å gjøre det mens partneren din sitter ved siden av deg og kan se skjermen - greit.

Men av en eller annen grunn tror jeg ikke det er slik det gjøres her.

Anonymkode: da277...3af

• Liker 2
Skrevet

Tinder for å skaffe seg nye venner? Nei, det er ikke det man bruker tinder til. 

Anonymkode: a0a4e...020

• Liker 6
Skrevet

Det er en veldig klar forskjell på tinder og tiktok eller hva enn. Joda, man kan bruke sosiale apper til mer enn vennskap, men det å bruke datingapper for å finne seg nye venner er bare tull.

Anonymkode: a0a4e...020

• Liker 1
Skrevet

Tinder for å skaffe nye venner... Neiii... 

Skrevet

Er det du eller partneren din som ønsker dette? Nei. På tinder får du kun friends with benefits i såfall

Anonymkode: e8ae2...1fe

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ikke skjuler det for partneren dine, og ikke har noe problemer med å gjøre det mens partneren din sitter ved siden av deg og kan se skjermen - greit.

Men av en eller annen grunn tror jeg ikke det er slik det gjøres her.

Anonymkode: da277...3af

Dette er det eneste spørsmålet som Betyr noe. På generelt grunnlag er det derimot nokså sjeldent at noen bruker datingapper og sjekkeapper som Tinder for kun vennskap. De som finner deg der inne vil også uten tvil gå utifra at du ønsker noen å ligge med, flørte med eller date med. 

Anonymkode: 4353e...a3c

• Liker 1
Skrevet

Nei!

Det er en ting som ofte går i glemmeboka, hos oss mennesker merk deg disse ordene;

"Skal bare"

Skal bare , skal bare fører til så mye trøbbel. Jeg skulle bare, jeg skal bare få nye venner.

Jobbet på en byggningsplass, og lederen hadde sementert golvet. Skrevet med tydelig lapp vennligst la det tørke, sementen er ny.
Tror du ikke neste dag så ser vi spor i sementen. Lederen var rasende, han hadde satt opp plakat og teip forran så ingen skulle gå over.

Så roper han ut høyt til alle sammen; JEG VET HVA SOM HAR SKJEDD! DET ER MEN JEG SKAL BARE!!!!!!!

Generelt fint å huske i livet, folk prøver seg på noe uskyldig, skal bare så ender de opp med å trøkke i salaten. 

Ikke gjør mot andre som du vil andre ikke skal gjøre mot deg 😉 

Anonymkode: cc25b...261

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...