AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg er redd for kysse samboeren min i disse tider.Han innrømmer aldri at han er syk uansett om han hoster eller nyser så er han hvertfall ikke syk eller holder på å bli.Derfor er jeg ekstrareds for å kysse han i disse dager..Jeg har ganske lavt immunforsvar og når jeg først blir syk ,blir jeg ordentlig syk.Blr han forstå dette ,eller er jeg urimelig?Jeg er ikke direkte i risikogruppen,men har autoimmun sykdom.Andre som er redd for å kysse partneren sin?🙈 Anonymkode: 50b84...487
heletv Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Du har vel like stor sjanse av å bli smittet når dere bor sammen? Vil tro dere tar på de samme tingene og er i samme rom mer enn 15 minutter av gangen? Da kan du likegreit kysse han, sjansene for å bli smittet er nok de samme 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Du er ikke bare urimelig, du er hysterisk. Anonymkode: 98d5f...7c3 12
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Jeg skjønner deg litt, ts, jeg har tatt meg selv i tanken at jeg jeg er litt glad jeg er singel akkurat nå, så jeg slipper å tenke på akkurat dette. Og egentlig er det jo ikke noe jeg heller vil, enn å ha en kjæreste. Hadde jeg vært i et forhold nå, hadde jeg måtte stole helt på at kjæresten er omtrent like forsiktig som meg, like opptatt av avstand og håndvask++, jeg hadde nok kysset han og vært nær han hvis jeg stolte på dette. Anonymkode: 21576...9b9
anonym ss Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 17 hours ago, heletv said: Du har vel like stor sjanse av å bli smittet når dere bor sammen? Vil tro dere tar på de samme tingene og er i samme rom mer enn 15 minutter av gangen? Da kan du likegreit kysse han, sjansene for å bli smittet er nok de samme Ikke nødvendigvis. Testet positivt for 2mnd siden og samboerveninnen min ble ikke syk. Tok på samme tingene var i samme rom. vet mange kjærestepar hvor bare en ble syk og andre ikke fikk det. Virker nesten som om en person kan få og "drepe viruset i immunforsvaret sitt" før de blir nok smittsomme. (Teori..) du kan være redd om du føler han er syk, men de fleste hoster ikke først, og husk at forholdet er vel så viktig!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Jeg råklinte med kjæresten før jeg (og han) visste at han hadde Corona. Jeg ble ikke syk... Anonymkode: 4f465...5c6
Maleficenta Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg er redd for kysse samboeren min i disse tider.Han innrømmer aldri at han er syk uansett om han hoster eller nyser så er han hvertfall ikke syk eller holder på å bli.Derfor er jeg ekstrareds for å kysse han i disse dager..Jeg har ganske lavt immunforsvar og når jeg først blir syk ,blir jeg ordentlig syk.Blr han forstå dette ,eller er jeg urimelig?Jeg er ikke direkte i risikogruppen,men har autoimmun sykdom.Andre som er redd for å kysse partneren sin?🙈 Anonymkode: 50b84...487 Har dere ikke sex heller da?
Rosatoast Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: du er hysterisk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 4 minutter siden, Rosatoast skrev: Det er bedre å være litt for forsiktig I disse dager, enn for uforsiktig. Anonymkode: 21576...9b9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 7 minutter siden, Rosatoast said: Har du en dårlig dag i dag? Eller er du alltid like ubehagelig i alle tråder? Anonymkode: 92e9a...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå