Gå til innhold

Takler ikke at noen går ned på meg etter noe han sa

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca ett år siden skulle en fyr jeg datet gå ned på meg. Det var en førstegangsopplevelse for min del, og min største frykt var såklart at det skulle lukte vondt eller smake rart. Etter noen uker sier han «kanskje det er bedre om du vasker litt der nede?». Jeg ble skikkelig fornærmet, som om jeg ikke rengjorde underlivet mitt?! Det er mulig jeg overvasket og bakteriefloraen ble i ubalanse. Uansett, etter der har jeg ikke turt at noen skal gå ned på meg. Er redd for å oppleve det samme igjen 😳

Anonymkode: 429c7...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ham sa ifra da, helt greit d. Da lukter du vel litt da, noe alle gjør om man ikke har dusjet på flere timer. Lar ikke mannen slikke meg etter en lang dag uten at jeg har dusjet med nedentil.

Anonymkode: b2ab2...464

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ca ett år siden skulle en fyr jeg datet gå ned på meg. Det var en førstegangsopplevelse for min del, og min største frykt var såklart at det skulle lukte vondt eller smake rart. Etter noen uker sier han «kanskje det er bedre om du vasker litt der nede?». Jeg ble skikkelig fornærmet, som om jeg ikke rengjorde underlivet mitt?! Det er mulig jeg overvasket og bakteriefloraen ble i ubalanse. Uansett, etter der har jeg ikke turt at noen skal gå ned på meg. Er redd for å oppleve det samme igjen 😳

Nei altså...det gir jeg faen i. Om noe så godter jeg meg litt ekstra om jeg hører sånt. Du får bli litt dominant.

• Liker 2
Skrevet

Kjønn har en egen duft, noen lukter mer enn andre. Ikke dermed sagt at du lukter vondt for alle andre. Liker han ikke duften, så neivel. Det er sikkert ikke sånn at du liker ballesvetten til enhver mann heller. Det var hans mening, litt for brutalt ærlig etter din smak, men ikke noe du bør ta deg nær av. 

• Liker 3
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Stikk fingeren i musa og lukt på den, lukter det mildt og godt - var daten litt rar, mens lukter og smaker det vondt tar du en kur. Jeg er ganske sikker på at neste date tenner på duften av deg. 

• Liker 3
Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for ts. Den fyren var en skikkelig pingle og fisefin. 
Ekte menn går ned på alle damer uansett hvor mye pisseguri de lukter. 

Anonymkode: 392db...917

• Liker 4
Skrevet

Overvaske? Du skal ikke *vaske*, du skal skylle med vann. Aldri såpe. Og vann ødelegger ikke bakteriefloraen.
Skyll i dusjen hver dag. Bruk hånda, så du kommer til mellom leppene. Ikke sprut vann inni, den delen er selvrensende og skal få være i fred. 

Men du kan ha sopp? Siden du snakker om overvasking og bakterieflora har du kanskje merket endringer selv? Klør det? Sopp kan komme av en så enkel ting som bind (de er tette, fukten vlir stengt inne og sopp kan finne grobunn). Det er lett å gjøre noe med. :)

Anonymkode: 1e0cc...cc2

• Liker 6
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får si til han at det skal luke vulva av vulva. Det lukter ikke blomster og bier. Etter en litt lang dag, vil det og bli noe mer lukt pga. litt svette og «fitte-ost» (har ikke noe fint ord på det 😅 men tar du en finger og gnikker frem og tilbake mellom leppene, så vil du kjenne på hva jeg mener, helt normalt). Men det skal lukte noe. Jeg hadde vært mer bekymret for om det var luktløs eller luktet roser 😅😂

Men er ikke feil å ta en liten kattevask med varmt vann og klut på forhånd, vare for å være litt mer fresh etter en lang dag. Går han ned på deg etter en lang dag før dusj, må han tåke at det lukter litt mer enn nyvaska, går han ned på deg etter en dusj ol. og han enda klager på lukt, da bare har han ikke peiling på hva vulva faktisk skal lukte som. For det skal faktisk lukte noe. Ikke vondt, ikke fisk eller lignende. Men det skal lukte noe; «vulva» 😄

Anonymkode: c8cc9...00c

• Liker 5
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei.

Ekte menn, de hooker med damer som har god personlig hygiene, som har timeglassfigur, har utdannelse, som er aktive, i respektable jobber mm. 

Det er de mennene som ikke får seg på øverste hylle som må ta til takke med alt annet rask, inkludert dårlig personlig hygiene. 

Anonymkode: aaf1a...af1

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei.

Ekte menn, de hooker med damer som har god personlig hygiene, som har timeglassfigur, har utdannelse, som er aktive, i respektable jobber mm. 

Det er de mennene som ikke får seg på øverste hylle som må ta til takke med alt annet rask, inkludert dårlig personlig hygiene. 

Hehe, dette var jo like trollete som den du siterte!

Anonymkode: 285f2...824

• Liker 9
Skrevet

Syns det er helt greit at han sier fra. Han var da ikke så ufin? 

• Liker 2
Skrevet

Tja, greit å si fra - men sånne ting er faktisk veldig sensitivt.... Jeg har selv opplevd det et par ganger og det er så kjipt!! Jeg skjønner ts veldig godt, jeg.  Helt siden jeg fikk høre det var jeg alltid redd for å slippe til en mann der nede. Selv de som var mest ivrig sa jeg nei til.  Inntil jeg traff en som ikke ga seg (på en fin måte, vi snakket om det og jeg fortalte om mine opplevelser) og fikk prøve. Han bare digga meg og vi hadde en ff-relasjon lenge. Han var alltid veldig ivrig og veldig glad i oralsex. Det gjorde at jeg klarte å slappe av med han og at jeg fikk tilbake litt av selvtilliten min. 

Mener at jeg har lest at dette med lukt og smak også handler litt om kjemi/kompatibilitet? At man ikke reagerer så "negativt" på de man kjemisk passer sammen med?  

Anonymkode: d827e...453

Skrevet

Å kommentere på denne måten etter å ha gått ned på deg en eneste gang er utrolig frekt og lite gjennomtenkt, jeg skjønner at du ble fornærmet. 

Anonymkode: ef594...0dd

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør vi ikke. Ekte menn krever ekte kvinnfolk som vet å vaske seg. 

Anonymkode: 4d9b6...845

• Liker 1
Skrevet

Han hadde vel ikke sagt det hvis det ikke var en grunn for det? 

Anonymkode: e7224...2fb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei.

Ikke alle menn er så opptatt av status, heldigvis.

Anonymkode: 0d419...7e1

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Litt ubalanse kan lukte litt, bakteriell vaginose stinker død og fordervelse -

Jeg bruker lactal balanse og da lukter det minimalt. Du kan jo prøve en pakke fra apoteket. 

Er det bakteriell vaginose,må den ofte behandles med antibiotika for å få orden på det. Det kan være at du ikke tåler ny partner og ubalansen er et faktum.

Anonymkode: 0e852...dc5

Skrevet

Mannen min smaker mye "kjønn" etter en lang dag, dvs når han ikke er nydusjet. Det samme gjør jeg. Og det er helt normalt!

Noen ganger suger jeg spontant og da smaker det noen ganger "litt mye" i begynnelsen. Hvis jeg planlegger så kan jeg be han om å vaske seg raskt. Han kan be meg vaske meg raskt med papir og vann. Og det er helt greit fordi vi begge har god kommunikasjon. 

Men det eksen din sa var en veldig uhyggelig måte å si ifra om. En ekte mann/dame slikker/suger uten å klage. På måten han sa det så tenker man fort at det er noe galt med seg selv.

Anonymkode: 289b5...de0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei.

Yeah right.. Jeg er mindre attraktiv og ufør, men får knulle så mye jeg vil. Menn tar helt tydeligvis til takke med det de får. 

Anonymkode: fb1f8...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...