AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Er 4 dager siden jeg ble ferdig med mensen. Pleier aldri å blø mer når jeg er helt ferdig. Var på do ikvled før sex og oppdaget rosa utflod. Nå etter sex var det fult i knall rødt blod. Har ellers en normal syklus på 28 dager og har aldri mellom blødninger. Så plutselig nå skjer dette? Vi er prøvere også og det siste jeg trenger nå er tull i syklusen eller noe annet galt! Flere som har opplevd? Bør jeg bekymre meg eller oppsøke lege pga dette? Kan også nevne at jeg har hatt vondt i begge sidene bak på ryggen de siste dagene, om det kan ha en sammenheng med plutselig blødning. Er flere dager til eggløsning da jeg pleier å få det mellom CD 13-15. Er på CD 9 idag Anonymkode: ad558...724
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Hmm du kan følge litt med. Om det er kluss i systemer får du muligens ikke el om 4 dager. Om det samme skjer neste mnd hadde jeg sjekket meg. Kan være hormonelle forstyrrelser. Men om blødningen øker og du har smerter hadde jeg selvfølgelig ringt legen med en gang. Anonymkode: 41d6e...605
Havfrue8 Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Jeg fikk noe lignende i april. Var ferdig med mens, og plutselig noen dager senere fikk en en skikkelig blødning, men denne avtok med en gang. For min del betydde det starten på en normal syklus. Hadde en utskrapning i oktober. Etter dette fikk jeg veldig sparsommelige mensblødninger i flere måneder før mens endelig ble normal igjen etter april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå