OPIgirl Skrevet 5. november 2020 #21 Skrevet 5. november 2020 13 timer siden, tom1986 skrev: Hva er det som feiler deg? Lider du av angst eller er du bare generelt hysterisk? Høres ut som det er slike som deg som gir blaffen i ta dette på alvor. Det er takket være egoistene at vi får de stenge tiltakene igjen.
tom1986 Skrevet 6. november 2020 #22 Skrevet 6. november 2020 På 5.11.2020 den 13.20, OPIgirl skrev: Høres ut som det er slike som deg som gir blaffen i ta dette på alvor. Det er takket være egoistene at vi får de stenge tiltakene igjen. Nei. Det er fullt mulig å følge smitteverntiltakene uten å oppføre seg som et trassig lite barn. Direkte skremmende å se hvor tanketomme, emosjonelle og hysteriske voksne er i møte med et virus som i realiteten er ufarlig for det store flertallet av befolkningen. 1
OPIgirl Skrevet 6. november 2020 #23 Skrevet 6. november 2020 9 minutter siden, tom1986 skrev: Nei. Det er fullt mulig å følge smitteverntiltakene uten å oppføre seg som et trassig lite barn. Direkte skremmende å se hvor tanketomme, emosjonelle og hysteriske voksne er i møte med et virus som i realiteten er ufarlig for det store flertallet av befolkningen. Nei. Det som er skremmende, er å se hvor enkle, korttenkte folk med lav intelligens kan være. Jeg sikter til de som ikke tar viruset på alvor. Tror du myndighetene hadde innført de strenge tiltakene hvis viruset er ufarlig for de fleste? Det er dere som er tanketomme. Og som jeg sa, med lav intelligens. Og takket være de som levde som normalt i sommer, får vi nå en ny nedstengning. Og ikke bruk hersketeknikk som tanketomme, emosjonelle og hysteriske. Det fungerer ikke og du vet tydeligvis ikke betydningen av disse ordene engang. 3
tom1986 Skrevet 6. november 2020 #24 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, OPIgirl skrev: Nei. Det som er skremmende, er å se hvor enkle, korttenkte folk med lav intelligens kan være. Jeg sikter til de som ikke tar viruset på alvor. Tror du myndighetene hadde innført de strenge tiltakene hvis viruset er ufarlig for de fleste? Det er dere som er tanketomme. Og som jeg sa, med lav intelligens. Og takket være de som levde som normalt i sommer, får vi nå en ny nedstengning. Og ikke bruk hersketeknikk som tanketomme, emosjonelle og hysteriske. Det fungerer ikke og du vet tydeligvis ikke betydningen av disse ordene engang. IFR er ca. 0,4-0,5% ifølge FHI og WHO. 90% av alle dødsfall er over 70 år. Det viser helt entydig at viruset er ufarlig for de aller fleste. At du ikke forstår det og reagerer med hysteri viser hvor lite intelligent du er.
Fremhevede innlegg