AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Vi vet ikke hva vi skal gjøre og kjenner oss desperate. Vi er nå igang med utbredelsen av å skaffe hjelpesøsken så var eldste av 5 barn får en sjanse. Noen som har gjort dette? Anonymkode: e288f...44e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 4. november 2020 Dette er utrolig umoralsk, og råttent gjort mot hjelpesøskenet. Jeg håper virkelig ikke at dere får det til for barnets skyld! Anonymkode: 0fd4a...f75 129
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Gud bedre. Anonymkode: 31c2f...d6a 33
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Jeg har ingen erfaring med dette, men vil tro sykehuset har en formening om dette? Vil dere få noen hjelp til å sikre at det blir en match? Tenker at det er jo dumt om man får et barn man egentlig ikke hadde tenkt man skulle ha, bare i tilfelle det kan redde et annet barn. Tenk skuffelsen dersom det ikke blir match? Anonymkode: e0be6...d32 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 4. november 2020 Å lage et søsken for å holde liv i et annet barn er makabert og direkte ondt mot det barnet som blir til for å utnyttes til hjelp. Jeg blir kvalm. Anonymkode: a2a22...f65 112
Populært innlegg Hedda79 Skrevet 4. november 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 4. november 2020 Jeg tenker at dette må være et enormt ansvar og belastning å legge på et barn. 67
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Vær så snill å si du tuller Anonymkode: 20313...4ae 27
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Uff tenker på filmen «my sisters keeper»🥺😭 fordtår at dere sikkert har det helt fælt, men det er ikke greit. Anonymkode: 5ec19...d6d 36
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 Kjenner ikke til det. Men er det ikke bedre, uansett hvor vondt det er, å akseptere at det er som det er med eldstemann. Det blir jo ikke riktig å skape et nytt liv og ofre det til eldstemann. Det høres kanskje veldig firkantet ut, men det er jo egentlig det dere gjør/vil gjøre. Dere vil altså skape et nytt liv og risikere helsen til det barnet som er helt ok for å gjøre livet bedre for et barn som dere egentlig burde gi fred til. Det vil jo bli enormt urettferdig for det påtenkt barnet. Og det vil nok få høre om det at det egentlig bare er en "delebil" selv om dere gjør alt som står i deres makt for at det skal unngås. Den psykiske helsen vil nok rammes av store utfordringer med mindreverdighetskomplekser osv.. Og hvorfor, jo for å prøve å redde et barn som ikke er garantert til å bli bedre. Utfallet kan faktisk bli to syke barn. Dere er tross alt blitt velsignet med fire andre barn også. Nyt de alle fem så lenge dere kan. Dere har nok allerede gjort alt det dere kan gjøre ♥️ Anonymkode: 1c619...a1a 30
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 Populært innlegg #10 Skrevet 5. november 2020 Hvis dere har 4 andre barn som ikke kan være såkalte «hjelpebarn», hvor stor er da sjansen til at neste barn «fungerer»? Anonymkode: bc812...973 95
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 Er dette virkelig lovlig?? Helt sinnssykt. Anonymkode: 1556e...e75 24
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 Hva innebærer det å være hjelpebarn egentlig? Er det for beinmargsdonasjon, nyredonasjon eller hva? Anonymkode: 65da0...3bb 20
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke hva vi skal gjøre og kjenner oss desperate. Vi er nå igang med utbredelsen av å skaffe hjelpesøsken så var eldste av 5 barn får en sjanse. Noen som har gjort dette? Anonymkode: e288f...44e Er et hjelpesøsken det jeg tror? At dere får et barn til som skal kunne redde et sykt søsken eller være donor eller noe? Anonymkode: ba59f...c01 14
Pås Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er tross alt blitt velsignet med fire andre barn også Kjenner du til historien? Jeg er veldig usikker, å få et nytt barn KUN for å hjelpe storesøsken høres ut som en voldsom belastning, men dersom dere uansett hadde tenkt å få en til så... 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, Pås skrev: Kjenner du til historien? Jeg er veldig usikker, å få et nytt barn KUN for å hjelpe storesøsken høres ut som en voldsom belastning, men dersom dere uansett hadde tenkt å få en til så... Det står i HI at det syke barnet er eldst av 5 søsken Anonymkode: 65da0...3bb 21
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 Vil dette nye barnet overleve å være hjelper? Vil det få skader på egen kropp eller måtte gå på medisiner resten av livet fordi dere ga bort den ene nyren for eksempel? Anonymkode: ba59f...c01 30
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke hva vi skal gjøre og kjenner oss desperate. Vi er nå igang med utbredelsen av å skaffe hjelpesøsken så var eldste av 5 barn får en sjanse. Noen som har gjort dette? Anonymkode: e288f...44e Hvordan hjelpesøsken? Anonymkode: 65b9c...373 4
Pås Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står i HI at det syke barnet er eldst av 5 søsken Anonymkode: 65da0...3bb Jeg ser det nå, jeg leste det som "vår eldste PÅ 5"
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 Å bevisst få et barn av noe annen grunn enn til å ha lyst på barnet er litt sykt, og utrolig urettferdig mot barnet. Anonymkode: 8930d...70c 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 Populært innlegg #20 Skrevet 5. november 2020 Trenger dere stamceller fra navlesnoren? Jeg tror kanskje det er det det er snakk om her, ettersom 4 andre allerede eksisterende søsken ikke kan hjelpe, eller foreldrene selv mtp organer som mange av dere skriker høyt om. Dersom det er snakk om stamcellebehandling fra blod i navlesnoren, sier jeg kjør på, om dere har ork og kapasitet til enda en i flokken. Jeg hadde gjort det samme selv, og det skader ikke barnet som blir født på noen måte heller. Anonymkode: 2d4f5...e8e 56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå