Gå til innhold

Når bare han kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann kommer alltid, veldig fort, alltid. 
Ofte har vi kjapp sex da. Altså kjapt samleie. Ingen forspill. Jeg blir fort kåt/våt da. Men han spør ikke om jeg kom. Men han vet jeg kun kommer ved berøring av klitten og hvis han stimulerer g punktet. Eller slikking. Noe han gjør av og til, før samleie. Men ikke ofte. Aldri etter samleie. Virker ikke som han bryr seg om at jeg ikke alltid kommer i mål. Jeg trenger ikke komme hver gang. Synes det er godt uansett. Men har begynt å bli litt skuffet av at han feks ikke spør om han skal gjøre meg ferdig etterpå. 
Slik har vi hatt det i årevis. Gift i 15 år.
Mulig han er bortskjemt med kjappiser? 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: e9d4b...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nevnt dette for han da?

• Liker 1
Skrevet

Snakk med han om det. Jeg hadde aldri funnet meg i å bli brukt som en tømmestasjon eller runkesokk. Når dere har sex på 2 minutter så sier det seg selv at han bare vil tømme seg i deg fremfor å bruke høyrehånda, og det er virkelig ikke greit. 

Anonymkode: 8387f...a2c

• Liker 2
Skrevet

Snakk med ham. Begge skal ha glede av sexen. Han ville ikke akseptert å ikke få orgasme mer enn en gang i blant og det skal ikke du heller.

Anonymkode: 8c88f...ebd

Skrevet

Stå for din egen orgasme. 

Og så må dere prate sammen om det, selvfølgelig. 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? 

Ja

Han tror du er fornøyd og han er jo veldig fornøyd, hvorfor endre på noe som er bra tror jeg han tenker. 

Anonymkode: 9211f...347

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Min mann kommer alltid, veldig fort, alltid. 
Ofte har vi kjapp sex da. Altså kjapt samleie. Ingen forspill. Jeg blir fort kåt/våt da. Men han spør ikke om jeg kom. Men han vet jeg kun kommer ved berøring av klitten og hvis han stimulerer g punktet. Eller slikking. Noe han gjør av og til, før samleie. Men ikke ofte. Aldri etter samleie. Virker ikke som han bryr seg om at jeg ikke alltid kommer i mål. Jeg trenger ikke komme hver gang. Synes det er godt uansett. Men har begynt å bli litt skuffet av at han feks ikke spør om han skal gjøre meg ferdig etterpå. 
Slik har vi hatt det i årevis. Gift i 15 år.

Hva tenker dere? 

Jeg synes det må være like viktig med orgasme for deg som for han, så kanskje kreve at han tilfresstiller deg slik at du får komme før du lar han knulle deg? Egentlig litt rart at ikke voksne menn, ser gleden i en tilfredsstilt kvinne.......

Skrevet
13 timer siden, luianna skrev:

Stå for din egen orgasme. 

Og så må dere prate sammen om det, selvfølgelig. 

Hvorfor skal hun stå for sin egen orgasme, mens han kan få orgasme av henne? Han bruker jo hennes kropp for å få orgasme, mens hun skal altså ty til å måtte fingre seg selv til orgasme? Merkelig tankegang. 

Anonymkode: 3db1f...832

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun stå for sin egen orgasme, mens han kan få orgasme av henne? Han bruker jo hennes kropp for å få orgasme, mens hun skal altså ty til å måtte fingre seg selv til orgasme? Merkelig tankegang. 

Anonymkode: 3db1f...832

Hun sier at "han gjør ikke..." (ikke nøyaktig sitert). Hun legger altså ansvaret for hennes nytelse over på ham, noe jeg mener er feil. Jeg sier ikke at det han gjør er en bra og positiv ting, for han har en ufattelig egoistisk måte å ha sex på. 

Hvorfor kan ikke hun ta ansvar for egen nytelse selv? Hun kan gi seg selv orgasmer, men hun kan også være den som spør om han kan ordne henne etter hans utløsning (noe hun nevner at han aldri tilbyr seg). Hvorfor må han spørre om hun kom? Hun kan da fortelle ham det, om hun synes det er viktig at han vet. 

Når det er sagt, så mener jeg selvfølgelig også at selv om hun gjør ham urett i å skylde på ham for manglende orgasmer og sånt, så har hun rett til å forvente at han gir av seg selv under sex og ikke bare tar for seg. Derfor skrev jeg også at de måtte snakke sammen.

Hvis det er en merkelig tankegang, så deg om det.

Skrevet

Bra du er ei sånn dame man ikke må oppvarte i timesvis hver gang man har sex. Etter man har vært lenge sammen er det godt å ta kjappiser innimellom. Dere kan jo begynne å ha som rutine at han gir deg orgasme før samleie de gangene du har lyst til det. Dere må nesten kommunisere om dette og hva dere ønsker. Menn mister som regel all lyst etter samleie så bedre å ta det før han har fått orgasme.

Anonymkode: a5d71...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...