AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Jeg fødte for 5 uker siden og fikk en SVÆR hemoroide kort tid etter. Den er borte nå. Nå de siste dagene har jeg observert blod i avføringen, men tror ikke jeg har hemoroider, kjenner iallfall ikke noe til det. Kan blodet ha en sammenheng med fødsel eller noe? Anonymkode: 0aa21...79f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Du kan ha innvendig hemoroider som sprekker. Anonymkode: 7e353...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan ha innvendig hemoroider som sprekker. Anonymkode: 7e353...5d4 Hvordan blir man kvitt det da? Må man oppsøke lege? Har samme problem, og det har plutselig blitt ganske vondt å bæsje. Ca 2 uker etter fødsel. Anonymkode: 1bf99...23b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir man kvitt det da? Må man oppsøke lege? Har samme problem, og det har plutselig blitt ganske vondt å bæsje. Ca 2 uker etter fødsel. Anonymkode: 1bf99...23b Hemoroidekrem kommer med en sånn lang plasttupp med hull i, den skrur du på åpningen og fører opp i rumpa og klemmer til. Da får de innvendige hemoroider behandling. Anonymkode: e524d...602
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Jeg fødte ikke engang vaginalt, men hadde likevel slike plager flere uker etter fødsel. Hadde det i over en mnd og det var kjempevondt. Hos meg gikk det over av seg selv, men smurte jevnlig med scheriproct selv om problemet ikke var en hemorroide. Fikk råd av lege om å gjøre dette. Pass på å drikke maaaassseeee vann og spise nok fiber. Anonymkode: 299f4...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå