AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Etter årevis med overnapping så sliter jeg litt med å finne normale bryn som passer til mitt fjes. Googler ansiktsformer vs bryn, men blir aldri helt sikker hva som ser best ut (da jeg tydeligvis aldri har hatt øye for sånt i følge gamle bilder 🤣). Vil ikke ha for tykt eller tynt! Koster det mye å få konsultasjon hos folk som driver med slikt? Eller går det an å bare droppe innom å spørre tilfeldig liksom hva de mener? Trenger bare råd og vil helst ordne brynene selv, da jeg er redd for å ende opp med Kardashian bryn i en salong fordi det virker som det som er in for tiden.. Anonymkode: daafe...b1b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Gå til en frisør, koster rundt 200kr Anonymkode: a7e6b...c80
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Ikke gå til frisør, gå til brynstalyst på vippesalonger etc. Anonymkode: 20f75...e14 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Jeg ble ikke fornøyd hos brynsspesialist, men veldig fornøyd hos frisør! Så det varierer nok veldig. Anonymkode: 16ef0...8a4
axillea Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Nå kommer det an på hvor i landet du bor, men jeg kan virkelig anbefale Brow Rehab i Oslo. Det koster litt penger, men er virkelig verdt det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå