sixx Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 Noen som vet om konsistensen på hesteurin er oljeaktig? :klø:
Gjest Gitte Skrevet 1. august 2005 #2 Skrevet 1. august 2005 har ikke jeg vært borti ihvertfall.. drevet med hest i noen år nå
sixx Skrevet 1. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2005 (endret) Oki...takk for svar Gitte. Endret 18. november 2008 av sixx
Gjest Gitte Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 hehe det var jo også et spørsmål Veit ikke om det er no særlig som tetningsmasse men, flis og hesteurin kan jo bli rimelig beinhardt
Gjest seroxata Skrevet 1. august 2005 #5 Skrevet 1. august 2005 hehe, hesteurin? som gitte sier, det blir hardt etterhvert iallefall
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #6 Skrevet 1. august 2005 flis og hesteurin kan jo bli rimelig beinhardt ← Ja, så absolutt, flis med hesteurin blir kjempehardt etter en stund, og nærmest jord-aktig. "Talle" kalte vi det. Lukten går bort også etterhvert, lukter tilslutt bare litt søtlig. Hesteurin er ikke oljeaktig ihvertfall. Kan tenke meg at det funker som tetningsmiddel ja.
sixx Skrevet 18. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2008 Ja, innelgget over ble jo veldig riktig.
FantasDick Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 Ja, så absolutt, flis med hesteurin blir kjempehardt etter en stund, og nærmest jord-aktig. "Talle" kalte vi det. Lukten går bort også etterhvert, lukter tilslutt bare litt søtlig. Hesteurin er ikke oljeaktig ihvertfall. Kan tenke meg at det funker som tetningsmiddel ja. Talle er ikke urin og flis "som blir kjempehardt etter en stund". Det er viktig å bygge opp tallen riktig og vite hva man gjør når man bygger talle for at det ikke skal være skadelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå