Gå til innhold

Flaut spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man skal sende bilder av fitta, hvordan skal man gjøre det? Ovenfra/nedenfra..? 🙈

Anonymkode: 57922...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenfra og inn vil jeg tro. Andre veien blir ganske vanskelig å få til, men hvorfor i all verden vil du gjøre det?

Anonymkode: 48953...183

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville løftet kamera og tatt bilde av smilet mitt i stedet. 🙂 

• Liker 24
Skrevet

Jeg ville ha tenkt meg om en gang til. Det bildet har den andre personen for alltid. 

Anonymkode: fb46b...613

• Liker 10
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Spørs vel om det er til legen eller en elsker?  Du finner sikkert inspirasjon på Internett vil jeg tro.

Skrevet

Det som ser best ut på fitta di.

Noen ser pene ut når man drar leppene til siden. Andre ser best ut om bena er litt samlet. Du må finne din vinkel.

Anonymkode: 2d7ef...224

Skrevet

Snakk om 2018 asså.

Kjedelig.......

Anonymkode: 07a54...73c

• Liker 5
Skrevet

Hadde du sendt meg noen alternativer kunne jeg sagt hvilket jeg likte best😂

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om 2018 asså.

Kjedelig.......

Anonymkode: 07a54...73c

Lè truth.

Anonymkode: 32658...1b9

Skrevet

Jeg pleier å spørre om de ikke heller kan komme å vise den frem.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan svare ordentlig istedenfor å komme med teite kommentarer. Personen sier jo allerede at det er flaut. Flesteparten nå skjønner farene med å sende slike bilder, og man velger selv hva man synes er greit..

Ville tatt ovenfra i begynnelsen eller fra siden så du får med rumpe, med en hånd over så egentlig ingenting synes. Også nedenfra og opp etterhvert om det eskalerer og du får noe tilbake ;) Pass også på at det ikke kommer med noe kjennetegn på at det er deg, feks tattovering eller spesielle merker som kan kobles tilbake til deg. Ville ikke tatt med ansikt osv.

Endret av heletv
  • Liker 8
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man skal sende bilder av fitta, hvordan skal man gjøre det? Ovenfra/nedenfra..? 🙈

Det burde ikke være flaut å stille slike spørsmål på et seksualforum, men det er ok at du gjør det...

Jeg synes personlig bilder av truse og bh er mere tennende enn et nærbilde av bare fitta. Hva med å kombinere det med å bøye deg ned og dra trusen litt til siden, så får han et bilde av både fitta og trusa di, sprer du leppene litt også kommer jo den hærlige rosafargen frem...

Jeg mener kameraet alltid skal være stående vannrett i forhold til gulvnivå, hvordan du vrir og vender deg i positur blir riktig i forhold lyskilder og evt. hengende pupper. En fotograf snur sjelden kameraet opp-ned i fotoshoot...?

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, heletv skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan svare ordentlig istedenfor å komme med teite kommentarer. Personen sier jo allerede at det er flaut. Flesteparten nå skjønner farene med å sende slike bilder, og man velger selv hva man synes er greit..

Ville tatt ovenfra i begynnelsen eller fra siden så du får med rumpe, med en hånd over så egentlig ingenting synes. Også nedenfra og opp etterhvert om det eskalerer og du får noe tilbake ;) Pass også på at det ikke kommer med noe kjennetegn på at det er deg, feks tattovering eller spesielle merker som kan kobles tilbake til deg. Ville ikke tatt med ansikt osv.

Fornuftig svar. 

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil anbefale med klærne på, og på god avstand. 

Skrevet

Ikke gjør det så lenge du ikke ønsker å ha den ute på nettet. 

Kvinne 41

Anonymkode: 65fee...3af

Skrevet

Det må du spørre han som ber om det. Du sender vel ikke på eget initiativ?

Anonymkode: b0cb1...888

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må du spørre han som ber om det. Du sender vel ikke på eget initiativ?

Anonymkode: b0cb1...888

Du tror ikke at det finnes kvinner som gjør det? Jeg har mottatt sånne bilder fra flere kvinner jeg har snakket med eller datet, uten å ha bedt om dem først. 

Anonymkode: 75ff9...6ac

Skrevet

Når jeg var ung så måtte snuskebildene fremkalles hos fotobutikkene🤣 Tok en haug m nakenbilder i utlandet og fremkalte dem der. Tror dere det var vanlig før at fotobutikkene fremkalte eksemplarer til seg seg?🤣 Jaja, morro å ha, fy fader å kroppen min fin! Åååååh som jeg savner å være ung!

Anonymkode: 9101a...fce

Skrevet

Bakfra er det absolutt mest sexy du kan ta bilde, men da må du sikkert bruke speil.

Anonymkode: 86499...e3e

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var ung så måtte snuskebildene fremkalles hos fotobutikkene🤣 Tok en haug m nakenbilder i utlandet og fremkalte dem der. Tror dere det var vanlig før at fotobutikkene fremkalte eksemplarer til seg seg?🤣 Jaja, morro å ha, fy fader å kroppen min fin! Åååååh som jeg savner å være ung!

Anonymkode: 9101a...fce

Har hørt historier fra den tida ja, pauserommet på fremkallingslaben var tapetsert med fine bilder...

Anonymkode: 86499...e3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...