AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #41 Del Skrevet 11. november 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her: veide meg i dag og da viste vekta 62,5. Nå venter en pizza grandiosa (mandagspizza) på meg. Er så sliten og lei slankinga at jeg bare ga opp i dag. Hjalp ikke på motivasjonen å se vekta. I morgen er jeg sikkert 63 så jeg skal ikke veie. Glemte å si at jeg knaska chips også, på en onsdag 💅 Ts Anonymkode: 4c5ee...cbe Kjære deg, du bør ikke pine deg mer med slanking når det koster så mye for deg. Du er allerede normalvektig og fin. Du bør heller satse på en balanse hvor du unner deg det du har lyst på i moderate mengder, og heller legger innsatsen på å vedlikeholde vektnedgangen. Du har jo allerede gjort en stor jobb med å gå ned 10 kg! Anonymkode: 1ff0c...6c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 11. november 2020 #42 Del Skrevet 11. november 2020 På 7.11.2020 den 13.07, tranedatter skrev: Om puppene ser ut som ekstra mage, så skaff deg god bh! Dessverre er La Lina i Oslo lagt ned, men gå til en bh butikk og få en riktig bh. Hos meg utgjør en god bh 5 kilo "bort" fra min mage. Blir nysgjerrig: dere med store pupper, hvor får dere kjøpt gode bh? Selv har jeg store og ender opp med større selv med "gode" bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #43 Del Skrevet 12. november 2020 11 timer siden, lysestake skrev: Blir nysgjerrig: dere med store pupper, hvor får dere kjøpt gode bh? Selv har jeg store og ender opp med større selv med "gode" bh. Kjøp på Change eller Netty for eksempel. Gå i hvert fall til en butikk der du får hjelp til å finne riktig størrelse. Det gjør veldig stor forskjell. Anonymkode: 67d1b...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #44 Del Skrevet 12. november 2020 På 4.11.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev: Er 160 høy og 61,5 kg. Har gått ned 10 kg siden mars. Føler meg ikke attraktiv med den vekta, føler meg lubben og ser lubben ut i visse klær, men jeg klarer ikke å kutte enda mer/trene enda mer. Jeg elsker mat og bruker både tid og penger på gode middager. Elsker kjøkkenet mitt, gode råvarer og deilige retter. Jeg spiser junk på lørdager, men ellers holder jeg meg til vanlig mat der jeg kutter mye på karbohydrater. Feks laks med en halv potet, fajitas med lomper istedenfor tortilla og nøtter istedenfor snacks. Jeg trener også 3 ggr i uka. Jeg føler at kroppen stresser så enormt om jeg prøver å være enda flinkere og leve på enda strengere diett, men jeg liker ikke kroppen min slik den ser ut, føler meg rund og uatrakktiv. Hvis jeg skal nå vekta som et 53 kg så må jeg kutte enormt mye på mat, jeg har gjort det tidligere og da gikk jeg konstant sulten og var svimmel. Men da veide jeg 56 kg. Trenger hjelp 😔 Anonymkode: 4c5ee...cbe Dette, ts, er nøkkelen til suksess. Dersom du oppriktig elsker smaken av mat - variert, sunn, usunn, krevende avansert mat (og ikke bare elsker å spise) - så dyrk denne siden av deg selv. Mat handler om kvalitet, ikke kvantitet. Lær deg at en bit sjokolade faktisk gir deg mer nytelse enn en plate. At en liten porsjon med nos sabla godt faktisk er mer tilfredsstillende enn en svær porsjon junk. Adferden jeg har understreket er formålsløs. Nøtter er sunt, ja, men skal du slanke deg så er nøtter også høykalori. Ikke spis høykalori snack uten å ta ut kaloriene fra resten av dietten din. Det beste er å bare lære seg å ikke spise snack. Spis 3 så gode måltider i døgnet at du ikke føler behov for påfyll. Og tortillas vs lomper? Spis fajitas med det du liker. Mener du alvor på kalorikutting? Erstatt tortilla med et salatblad, som i Korea. Det er bedre enn lompe. Anonymkode: 7fd4d...0f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #45 Del Skrevet 12. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette, ts, er nøkkelen til suksess. Dersom du oppriktig elsker smaken av mat - variert, sunn, usunn, krevende avansert mat (og ikke bare elsker å spise) - så dyrk denne siden av deg selv. Mat handler om kvalitet, ikke kvantitet. Lær deg at en bit sjokolade faktisk gir deg mer nytelse enn en plate. At en liten porsjon med nos sabla godt faktisk er mer tilfredsstillende enn en svær porsjon junk. Adferden jeg har understreket er formålsløs. Nøtter er sunt, ja, men skal du slanke deg så er nøtter også høykalori. Ikke spis høykalori snack uten å ta ut kaloriene fra resten av dietten din. Det beste er å bare lære seg å ikke spise snack. Spis 3 så gode måltider i døgnet at du ikke føler behov for påfyll. Og tortillas vs lomper? Spis fajitas med det du liker. Mener du alvor på kalorikutting? Erstatt tortilla med et salatblad, som i Korea. Det er bedre enn lompe. Anonymkode: 7fd4d...0f2 Så fint skrevet! Er du gift? Tviler på at det går hjem hos TS, da. Et visst segment har rett og slett "slanking" som hobby. Anonymkode: 639e5...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 12. november 2020 #46 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) På 4.11.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev: Er 160 høy og 61,5 kg. Har gått ned 10 kg siden mars. Føler meg ikke attraktiv med den vekta, føler meg lubben og ser lubben ut i visse klær, men jeg klarer ikke å kutte enda mer/trene enda mer. Jeg elsker mat og bruker både tid og penger på gode middager. Elsker kjøkkenet mitt, gode råvarer og deilige retter. Jeg spiser junk på lørdager, men ellers holder jeg meg til vanlig mat der jeg kutter mye på karbohydrater. Feks laks med en halv potet, fajitas med lomper istedenfor tortilla og nøtter istedenfor snacks. Jeg trener også 3 ggr i uka. Jeg føler at kroppen stresser så enormt om jeg prøver å være enda flinkere og leve på enda strengere diett, men jeg liker ikke kroppen min slik den ser ut, føler meg rund og uatrakktiv. Hvis jeg skal nå vekta som et 53 kg så må jeg kutte enormt mye på mat, jeg har gjort det tidligere og da gikk jeg konstant sulten og var svimmel. Men da veide jeg 56 kg. Trenger hjelp 😔 Anonymkode: 4c5ee...cbe Hold ut, du vil jo gå ned hvis du fortsetter slik du holder på. Bedre å gå rolig nedover enn å sulte, husk dette er jo en livsstilsendring på lang sikt. Du er ikke feit Endret 12. november 2020 av Loff77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #47 Del Skrevet 12. november 2020 17 timer siden, lysestake skrev: Blir nysgjerrig: dere med store pupper, hvor får dere kjøpt gode bh? Selv har jeg store og ender opp med større selv med "gode" bh. Jeg handler hos Change. Gikk ned rundt livet og opp i cup. Får god støtte, og jeg ser mye flottere og slankere ut med riktig størrelse og passform. Det er god kvalitet på bh-ene fra Change. De koster mer enn hos HM og Lindex, men det er det verdt. Jeg har heller to i riktig størrelse enn fem som ikke er riktig størrelse. Anonymkode: 045a4...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå