AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 masse dritt rett og slett? Jeg har spist dårlig de siste 2-3 ukene og godteri og masse sukker hver dag. Blir sint på meg selv. Så, har du spist masse dritt og likevel blitt gravid? Anonymkode: b21af...b86
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Jeg var bulimiker når jeg ble gravid med forrige, spist masse drit hele forbanna tiden og kastet det opp, tross i dette stresset jeg meget frivillig påførte kroppen min ble jeg gravid og hadde et veldig fint svangerskap uten store plager. Anonymkode: d3d7c...367
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Hva jeg har spist har ikke hatt betydning for graviditet. Anonymkode: c2b8e...833
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Spiste någenlunde usunt, ble gravid på første forsøk. Anonymkode: 67b31...822
Gjest Lama_Drama Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Altså, de får barn både i Amerika og i Afrika, jeg tviler på at mat har noe som helst å si.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Har en venninne som spiste utrolig sunt før hun skulle ta ut egg for IVF. Hun hadde aldri spist sunnere. Hun trodde det ville gi bedre og flere egg. Og det var første gang dem ikke fikk noen brukbare egg. Veldig merkelig. Anonymkode: c1805...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå