AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Jeg har en sykdom som gjør at jeg må gå på sterke medisiner som potensielt er farlig for et foster. Dersom jeg ikke går på disse medisinene over tid, kan sykdommen min bli verre og det kan føre til varig funksjonsnedsettelse. Dersom vi skal begynne å prøve, må jeg gå uten medisinene en stund (3-6 mnd) før det er trygt å prøve, og så kan jo prøvingen ta mange måneder. Er det mulighet for å få hjelp til å bli raskere gravid, for å minske sannsynligheten for å måtte gå lenge uten medisiner? Eller er det slik at man må ha prøvd naturlig så og så lenge for å få hjelp, uansett? Anonymkode: de600...9b8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Man får som oftest medisinsk hjelp pga en indikasjon. Indikasjonen din for å få eksempelvis el-stimulerende medisiner kan være det du forklarer. Men din lege som kjenner til deg og din diagnose må ta denne vurderingen og dere må snakke sammen Anonymkode: 30576...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå