AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #21 Skrevet 8. november 2020 Hvorfor har ikke folk lært seg nok hjemmetrening til å sikre god helse? Anonymkode: 397cb...dac
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #22 Skrevet 8. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber selv på treningssenter og syntes det var helt riktig at vi stengte. Vi ansatte gjør så godt vi kan, vasker bokstavelig dagen lang - alt vi tar på må vaskes, men det hjelper ikke når folk ikke klarer å holde avstand og det gjør man ikke på et treningssenter. Ikke bruker man maske heller. Et treningssenter er et sosialt sted der folk gjerne kommer i grupper, trener sammen og har mye fysisk kontakt. Jeg syntes absolutt treningssenter og utesteder er det siste som bør åpne igjen. Anonymkode: a793e...5e4 ja jeg prøver å holde avstand når jeg trener, men mange driter i det. vasker også utstyr før og etter bruk, og bruker hansker når jeg trener. her har treningssenteret satt opp skillevegger mellom tredemøllene. så synes ledelse og de ansatte gjør en god jobb, men at medlemmene bør skjerpe seg! Anonymkode: 80b0a...34a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #23 Skrevet 8. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber selv på treningssenter og syntes det var helt riktig at vi stengte. Vi ansatte gjør så godt vi kan, vasker bokstavelig dagen lang - alt vi tar på må vaskes, men det hjelper ikke når folk ikke klarer å holde avstand og det gjør man ikke på et treningssenter. Ikke bruker man maske heller. Et treningssenter er et sosialt sted der folk gjerne kommer i grupper, trener sammen og har mye fysisk kontakt. Jeg syntes absolutt treningssenter og utesteder er det siste som bør åpne igjen. Anonymkode: a793e...5e4 Enig- jeg sluttet å trene på mitt senter for flere uker siden, det føltes ikke trygt på grunn av de andre kundene. De ansatte gjorde sitt beste, men de kunne jo ikke overvåke at hvert eneste medlem vasket hver eneste vektskive grundig hver gang de hadde tatt i den. Gleder meg til å komme tilbake til treningssenteret når pandemien en gang er over😊 Anonymkode: 1edf3...1d9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #24 Skrevet 8. november 2020 Jeg føler meg trygg på mitt treningssenter. God plass og jeg unngår aktiviteter med tettest kontakt. Anonymkode: 24d04...505 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #25 Skrevet 9. november 2020 Skuffet over at det ble stengt nå som vinteren nærmer seg, og det er kjipere å trene ute. Ingen påvist smitte på noen sentere. På mitt SATS har de ansatte vært veldig på og stått og sett på om det blir for mange folk i ett område. Nei, bare å begynne med gym med Yngvar: https://tv.nrk.no/serie/gym-med-yngvar Anonymkode: 3e23e...96c
Gjest Giftmann30 Skrevet 9. november 2020 #26 Skrevet 9. november 2020 Vi bør stenge alt igjen inkludert trening studio.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #27 Skrevet 9. november 2020 Utrolig kjedelig med stengte treningssentre nå. Eneste lyspunkt er at Naardic holder Norges kanskje beste online treningstimer. Yngvar, Olaf Tufte + mange andre flinke trenere gjør denne perioden litt enklere å komme seg gjennom! Noen andre som har prøvd Naardic? Anonymkode: ab8e8...a1f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #28 Skrevet 9. november 2020 Treningssenteret er det som hjelper meg til å ikke bli helt gal i denne tiden. Bor heldigvis ikke i Oslo og håper vi klarer å komme oss gjennom denne bølgen uten å stenge sentrene her i byen. Anonymkode: 24d04...505 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #29 Skrevet 9. november 2020 Håper virkelig ikke det. Har kommet i en god rutine på trening, senteret mitt er uansett aldri fullt og folk er flinke til å vaske etter seg. Anonymkode: f9652...445 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #30 Skrevet 9. november 2020 Hvorfor skal man stenge ned treningssentre når det ikke oppstår smitte der? Forstår godt argumentet med skjenkestopp og utesteder da smitte direkte kan vises tilbake til de stedene, ja. Er man villig til å reise til nabofylket fra f.eks. Oslo eller Bergen for å få trent, så er jo det mulig? Anonymkode: c8f6d...0cd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #31 Skrevet 10. november 2020 Hvis alle brukerne gjør det de skal, så går dette bra. Få opp store plakater i alle rom så alle kan lese klart og tydelig: "Konsekvenser hvis folk ikke tar avstand, rengjøring og god smitteoppførsel på alvor." Jeg ser på mitt senter at det vaskes kontinuerlig. Noen få menn er observert (av meg) i å være jevnt over unnasluntrere og det å ikke gjøre det riktig når de tørker av etter seg (uten sprit på papiret og uten eget håndkle å sitte på), men ellers er folk rutinerte nå. Det vaskes! Personlig har jeg begynt å vaske ekstra før jeg bruker apparatene også, for min egen sikkerhets skyld. Det hadde vært skikkelig negativt å ikke få trene som jeg er vant til nå. Jeg blir et bedre menneske av å gjøre mine rutiner mange ganger i uka. Bra å få ut energien og jeg tenker så godt når jeg repeterer bevegelsenr over tid. Evt. tømmer hodet helt når jeg konsentrerer meg om teknikk, pust og antall. Alle apparatene er så bra å bruke. Jeg er veldig glad for at jeg har treningsstedet mitt og at det fremdeles er åpent. Jeg skal fortsette med å ta mitt pandemi-ansvar og gjøre alt jeg skal for at det skal gå bra, så får vi håpe det beste. Anonymkode: dafa5...f3b 1
Gjest Giftmann30 Skrevet 10. november 2020 #32 Skrevet 10. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man stenge ned treningssentre når det ikke oppstår smitte der? Forstår godt argumentet med skjenkestopp og utesteder da smitte direkte kan vises tilbake til de stedene, ja. Er man villig til å reise til nabofylket fra f.eks. Oslo eller Bergen for å få trent, så er jo det mulig? Anonymkode: c8f6d...0cd Det vil jo spre smitte alle stede møtes unødvendig ,jobb og matbutikk er det eneste som er greit nå snart... vi må stenge!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #33 Skrevet 11. november 2020 Trening er like essensielt som mat, jobb og søvn. Anonymkode: c8f6d...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #34 Skrevet 11. november 2020 Fikk beskjed om at bindingstiden min hos sats forlenges fordi jeg frøs abonnementet da de hadde stengt i hele våres. Har ikke plass til å trene hjemme så ville jeg ikke sponse dem så skulle jeg tydeligvis🤮 Anonymkode: a3f16...116
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #35 Skrevet 11. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Trening er like essensielt som mat, jobb og søvn. Anonymkode: c8f6d...0cd Tja , Ingen menneskerett å Trene på treningsstudio. Anonymkode: 0d71d...df3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #36 Skrevet 12. november 2020 Treningssenteret mitt har ikke stengt heldigvis. Alle er utrolig flinke til å bruke masker og å vaske utstyr etter seg. Skjønner ikke at de holder åpent restauranter, bowling og lignende - ting som ikke gir noen fordeler man ikke kan få ellers, men treningssenter som bidrar til god folkehelse, det skal stenges?? Og til dere som mener at man kan trene hjemme: Klart man kan det, men jogging ute eller en runde med kroppsvektsøvelser i stuen kan ikke sammenlignes med den varierte treningen et senter tilbyr. Det er mange eldre på mitt treningssenter som ser ut til å være avhengige av PT og maskiner - dette finner man ikke ute i naturen. Smittevern må tas på alvor, men regjeringen burde virkelig fokusere på å stenge de unødvendige tingene først. Anonymkode: 7ca10...4de 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå