Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du tar jo feil allerede?

5 barn kan jeg ikke få, og bitter og mannevond ER jeg allerede. 

Anonymkode: 7bbfc...b67

Ikke mobb meg fordi jeg tok feil i spådommen min. Jeg sier at jeg har hatt riktig spådom for svært mange, men jeg tar også feil, som de fleste andre. 

Anonymkode: 0f25f...2c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke mobb meg fordi jeg tok feil i spådommen min. Jeg sier at jeg har hatt riktig spådom for svært mange, men jeg tar også feil, som de fleste andre. 

Og tydeligvis lå jeg litt bak i tid når det gjald bitter og mannevond. Når det kommer til barn føler jeg at du fremdeles kommer til å få flere, men om det skjer eller ikke vil tiden vise. Ikke at barn er noe man nødvendigvis må føde selv. Tiden vil vise.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har brygget "savnet" for eksen fordi du har hatt et tomrom.

Godt skrevet og godt sett! Disse ordene traff spikeren på hodet, «å brygge savnet», det uttrykket likte jeg, det er jo nettopp dette jeg har gjort. Og laget en «illusjon av et vennskap», ja nettopp, gode og treffende ord det også. Ja nå skal jeg se fremover, tusen takk for oppmuntring😊 Blir spennende å se hvem du sikter til, hvem som kommer! Jeg er klar😃 God helg til deg også, og tusen takk igjen, du er et godt menneske🌷

Anonymkode: 76d55...a75

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og tydeligvis lå jeg litt bak i tid når det gjald bitter og mannevond. Når det kommer til barn føler jeg at du fremdeles kommer til å få flere, men om det skjer eller ikke vil tiden vise. Ikke at barn er noe man nødvendigvis må føde selv. Tiden vil vise.

Greit at du mener du ser hva du ser, men samtidig: Hvor er moralen i å dele dette? Hvorfor ikke dele noe som kan hjelpe? Foruroligende hvordan du bruker de såkalte «evnene» du mener at du har. Du kan jo skape ganske mye ødeleggelse, for dem som velger å tro på det. La oss si at man ser mørkt på fremtiden fra før, da kan koe sånt være dråpen. Tror ikke du er et særlig god menneske (?) Ikke pga spådommen, men ut ifra hva du VELGER å si. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kommer sannsynligvis aldri til å finne noen som helst. 

Du kommer til å dø alene.. 

Anonymkode: a12dd...d9a

Ok. Oppløftende! 

Til alle andre også: Gidder ikke å høre mer negativitet, er allerede langt nok nede fra før. Så hvis du ikke ser noe positivt, la heller være å kommentere.

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Oppløftende! 

Til alle andre også: Gidder ikke å høre mer negativitet, er allerede langt nok nede fra før. Så hvis du ikke ser noe positivt, la heller være å kommentere.

Ts

Ikke bry deg om sånne tåpelige meldinger, ts, de prøver bare å provosere. Ta til deg det anonymbruker ..f07 skriver, hun ser jeg har god intuisjon og en god intensjon om å hjelpe😊 Ta vare på deg selv, det blir bedre😊

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bry deg om sånne tåpelige meldinger, ts, de prøver bare å provosere. Ta til deg det anonymbruker ..f07 skriver, hun ser jeg har god intuisjon og en god intensjon om å hjelpe😊 Ta vare på deg selv, det blir bedre😊

❤️

Skrevet
På 20.11.2020 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Er det du som ville bli spådd pga kjærlighets sorgen også?

Anonymkode: 87029...1e5

Jeg sliter på det området og har kuttet all kontakt med mannen men om jeg klarer det i lengden vet jeg ikke. Han er noe helt spesielt for meg.  Så vil gjerne ha noen gode råd. 

Anonymkode: 325e5...171

Skrevet
På 20.11.2020 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Jeg ser du har et stressende og anstrengt forhold til kjærligheten. Du bærer rundt med et anstrengt forhold til det hele. Dette påvirker deg mer enn du tror. Du vil så inderlig at det setter deg tilbake. Samtidig virker du usikker og redd, som bunner på din selvtillit. Kjærligheten vil komme til deg, gjerne når du minst forventer det, men skal du oppnå det raskere anbefaler jeg deg å senke skuldrene til kjærligheten slik at stresset roer seg, samt at du tar et dypdykk rundt din usikkerhet og redsel. Sistnevnte omhandler din selvtillit. 

Anonymkode: 7d9e8...f07

TS her, er du her inne fortsatt?

Dagen etter du leste meg her inne forsøkte han jeg prøver hardt å komme over og få tak i meg igjen... Jeg var lite åpen for det, selv om jeg innerst inne savner ham mye. Jeg vet at jeg bør se fremover, og det har jeg også tenkt til... Jeg kan ikke gå tilbake til ham, om jeg får muligheten. Det har for mye risiko! Men, samtidig er jeg så redd for at jeg kommer til å oppleve mer vondt ifb. med denne fyren uansett 😩 Det jeg tenker på da er at jeg vet at jeg må tåle å se at han evt. finner seg en ny, at jeg en dag kanskje møter på ham. Og muligens ikke får svar på hva han egentlig føler/følte... Jeg har lidd SÅ MYE pga. det her, uten å utdype for mye - men jeg jobber hardt for å glemme ham og holder meg unna alle steder vi kan støte på hverandre.

Kan du se hvordan det vil ende? Er det noe oppløftende her? Evt. gi meg råd direkte når det kommer til ham? Det jeg håper på er at jeg kommer over ham uten enda flere emosjonelle omveltninger og smerte. At det slutter her... Men jeg vet ikke. 

Blir evig takknemlig for hjelp til akkurat dette ❤️ 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, er du her inne fortsatt?

Dagen etter du leste meg her inne forsøkte han jeg prøver hardt å komme over og få tak i meg igjen... Jeg var lite åpen for det, selv om jeg innerst inne savner ham mye. Jeg vet at jeg bør se fremover, og det har jeg også tenkt til... Jeg kan ikke gå tilbake til ham, om jeg får muligheten. Det har for mye risiko! Men, samtidig er jeg så redd for at jeg kommer til å oppleve mer vondt ifb. med denne fyren uansett 😩 Det jeg tenker på da er at jeg vet at jeg må tåle å se at han evt. finner seg en ny, at jeg en dag kanskje møter på ham. Og muligens ikke får svar på hva han egentlig føler/følte... Jeg har lidd SÅ MYE pga. det her, uten å utdype for mye - men jeg jobber hardt for å glemme ham og holder meg unna alle steder vi kan støte på hverandre.

Kan du se hvordan det vil ende? Er det noe oppløftende her? Evt. gi meg råd direkte når det kommer til ham? Det jeg håper på er at jeg kommer over ham uten enda flere emosjonelle omveltninger og smerte. At det slutter her... Men jeg vet ikke. 

Blir evig takknemlig for hjelp til akkurat dette ❤️ 

Ja, jeg er her :)

Som nevnt, så er det valgene dine som avgjør hvordan ting utvikler seg for deg. Du har den hele og fullstendige makten og kontrollen over hvordan ting ender for deg. Hvordan valg du tar blir helt opp til deg selv. Men som jeg har nevnt så ligger din lykke i framtiden, ikke fortiden. 
Du kan godt se deg tilbake hvis du har lyst til å prøve på nytt, men det vil aldri gi deg det du trenger. Du kommer til å kaste bort tiden. Lang tid. Og sårene dine vil aldri gro. Kanskje i verstefall vokse. Men du må vite at du har "kun" sår, du er ikke skadet, selv om du av og til føler det slik. 

Du er i en liten systemkræsj akkurat nå. Hodet ditt vil én ting, hjertet ditt vil en annen ting, fornuftig har meldt seg ut og magefølelsen er helt på bærtur. 

Kjernen er egentlig at du må prøve å finne deg selv igjen. Du har mistet deg selv på veien. Og skal du klare det så må du ha tid og rom for å dyrke deg selv, dine følelser og dine meninger. Du må ikke la deg styre. Du må styre deg selv. Da blir du aller mest lykkelig også. 

Du skriver at du er redd emosjonelle omveltninger og smerter, og at det slutter her. Men det er jo det det ikke gjør. Selv om han slutter her, så er jo hans slutt begynnelsen på resten av livet ditt. Begynnelsen på deg selv. Se framover! Og fyll deg med håp for framtiden. Tenk på alt du kan få oppleve. Tenk på alle valgene du kommer til å få. I framtiden får du mange flere valg, og flere av dem er potensielt svært gode valg å velge mellom. Langt bedre enn det du velger mellom nå. Alt du egentlig søker ligger i framtiden. Igjen, rett opp ryggen og haka nå. Du har ingen grunn til å henge med nebbet på dette stadiet i livet. Gled deg til det som møter deg!

Men alt dette vet du jo hvis du ellers bare tenker godt etter.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er i en liten systemkræsj akkurat nå. Hodet ditt vil én ting, hjertet ditt vil en annen ting, fornuftig har meldt seg ut og magefølelsen er helt på bærtur.

Angående dette. Ikke la støyet fra hjerte og hode krangle høylytt i deg nå ettersom du har mistet fornuft og magefølelse. Du må hente inn fornuften igjen. La fornuften fortelle deg hva du skal gjøre videre. Tenk rasjonelt. Og tenk på deg selv!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er her :)

Som nevnt, så er det valgene dine som avgjør hvordan ting utvikler seg for deg. Du har den hele og fullstendige makten og kontrollen over hvordan ting ender for deg. Hvordan valg du tar blir helt opp til deg selv. Men som jeg har nevnt så ligger din lykke i framtiden, ikke fortiden. 
Du kan godt se deg tilbake hvis du har lyst til å prøve på nytt, men det vil aldri gi deg det du trenger. Du kommer til å kaste bort tiden. Lang tid. Og sårene dine vil aldri gro. Kanskje i verstefall vokse. Men du må vite at du har "kun" sår, du er ikke skadet, selv om du av og til føler det slik. 

Kjernen er egentlig at du må prøve å finne deg selv igjen. Du har mistet deg selv på veien. Og skal du klare det så må du ha tid og rom for å dyrke deg selv, dine følelser og dine meninger. Du må ikke la deg styre. Du må styre deg selv. Da blir du aller mest lykkelig også. 

Du skriver at du er redd emosjonelle omveltninger og smerter, og at det slutter her. Men det er jo det det ikke gjør. Selv om han slutter her, så er jo hans slutt begynnelsen på resten av livet ditt. Begynnelsen på deg selv. Se framover! Og fyll deg med håp for framtiden. Tenk på alt du kan få oppleve. Tenk på alle valgene du kommer til å få. I framtiden får du mange flere valg, og flere av dem er potensielt svært gode valg å velge mellom. Langt bedre enn det du velger mellom nå. Alt du egentlig søker ligger i framtiden. Igjen, rett opp ryggen og haka nå. Du har ingen grunn til å henge med nebbet på dette stadiet i livet. Gled deg til det som møter deg!

Men alt dette vet du jo hvis du ellers bare tenker godt etter.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående dette. Ikke la støyet fra hjerte og hode krangle høylytt i deg nå ettersom du har mistet fornuft og magefølelse. Du må hente inn fornuften igjen. La fornuften fortelle deg hva du skal gjøre videre. Tenk rasjonelt. Og tenk på deg selv!

Tusen takk for gode råd. Det er nok ingen rundt meg som vet hvor mye jeg faktisk bryr meg om dette, så det var godt å få innspill fra noen jeg har vært ærlig mot. Selv om du er ukjent!

Ja, du har helt rett. Jeg må gi slipp på minnene (som er mest av den dårlige sorten) og på HAM. Spesielt håpet om at det en dag skulle ordne seg. Jeg har et enormt sinne mot ham som jeg sliter med å slippe, og jeg forstår ikke HVORFOR han fortsetter å kontakte meg? Selv etter så lang, lang tid? Hva er det han vil? Det stemmer at hodet og hjertet kjemper, og det er roten til at jeg er livredd for å komme opp i en fremtidig situasjon der jeg velger feil - igjen. Men jeg tror ikke det... Jeg tror jeg har bestemt meg.

Jeg håper du har rett i at jeg vil få bedre alternativer, det er godt å høre! :) Først må jeg vel rydde opp i rotet rundt meg og i meg, som skyldes mye han der fyren... Jeg har nok mistet innsikten ja, men jeg har brent meg x antall ganger nå, og vet at spesielt denne fyren fra fortiden, er som gift for meg. Han klarer ikke å gi meg hva jeg vil ha, men jeg må finne en måte å gi slipp på.

Klemmer til deg! Veldig takknemlig for hjelp. TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det han vil?

Hvorfor er det viktig? Se på det som en seier. Han tok kontakt. Han gjorde det sikkert av en grunn. Kanskje pga. savn. Flott! Men hvorfor skal du bry deg? Egentlig. Så la det gå. 

Angående deg er det ganske klart. Tre ting går igjen. 

- Valg. Du har mange valg, og du kommer til å få flere valg. Noen meget gode valg etterhvert.
- Framtid. Du er opphengt i fortiden. Gi slipp. Se framover. Fram fram fram fram. Det kommer til å gjøre det bedre for deg.
- Finn deg selv. Hent inn fornuft, uansett hvor mye hjerte og hjerne krangler. Fornuft er ditt veiledende. Nå og i framtiden. 

Gled deg til framtiden du ;)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det viktig? Se på det som en seier. Han tok kontakt. Han gjorde det sikkert av en grunn. Kanskje pga. savn. Flott! Men hvorfor skal du bry deg? Egentlig. Så la det gå. 

Jeg tror det har vært viktig for meg å finne ut hva han egentlig ville meg, om han bare ville ha meg på en egoistisk måte (aldri følte noe annet enn sex, da han har sagt begge deler - både følelser og ikke følelser), eller om han bare vil være slem mot meg. Det er mangel på svar som har holdt meg tilbake, tror jeg. Mystikken. Jeg ser det likevel som en seier, jeg håper han angrer på valget han tok, skal jeg være ærlig. Han ble tidligere stilt til veggs og bedt om å velge mellom ubesluttsomhet eller noe mer seriøst, og han valgte å ikke svare direkte. Han fortsatte heller med sjalusi og drama, uten å helt la meg gå. Jeg tok deretter fullstendig avstand, men jeg må innrømme at jeg hele veien har lurt på om han tenkte på meg. Og evt. angret. Uten at jeg vil gi han en ny sjanse av den grunn... Og det har jeg kanskje fått bekreftet nå. Nå kan jeg gå videre... 💔

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående deg er det ganske klart. Tre ting går igjen. 

- Valg. Du har mange valg, og du kommer til å få flere valg. Noen meget gode valg etterhvert.
- Framtid. Du er opphengt i fortiden. Gi slipp. Se framover. Fram fram fram fram. Det kommer til å gjøre det bedre for deg.
- Finn deg selv. Hent inn fornuft, uansett hvor mye hjerte og hjerne krangler. Fornuft er ditt veiledende. Nå og i framtiden. 

Gled deg til framtiden du ;)

Jeg velger å tro deg og skal prøve å dra meg opp av gjørma, både ved hjelp av meg selv og dine ord. Jeg har nok brukt lang nok tid på å sørge og dra meg selv ned. Jeg håper dette ender godt! :)

TS

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper dette ender godt! :)

Velger du nå valget om å gå stien bort fra han for å revitalisere deg selv og for å se framover, så kommer det absolutt til å ende godt. Men husk at ting snur ikke på dagen, det tar tid, så vær tålmodig selv om du ikke er særlig tålmodig egentlig. 

En annen ting. Husk at han er ikke normen for hvordan menn på generelt grunnlag er. Ingen grunn til å være skeptisk til nye relasjoner, eventuelt distansere deg til dem. Dette finner du ut av etterhvert som sår har grodd. 

Lykke til :) 

• Liker 2
Skrevet

Mitt kjærlighets liv består i en mann jeg ikke kan få annet enn friends with benefits,  er det håp? 
K52

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mitt kjærlighets liv består i en mann jeg ikke kan få annet enn friends with benefits,  er det håp? 
K52

Hei K52. Skjønner at du føler på håpløshet nå med tanke på situasjonen du står i. Etter mange år i forhold så har du hatt en økende håpløshet, samt en økende ensomhet, selv om kjærligheten er bevart. Det å føle seg ensom i et forhold har preget deg mer enn du tror, og det er det jeg føler egentlig plager deg. Ikke håpet, og ikke kjærligheten. Men ensomheten i forholdet. Det å ikke bli sett. Det å ikke få føle. Det å ikke matche emosjonelt med partneren.

Angående håp så finnes det variasjoner av håp, så du må først spørre deg hva du definerer med håp. Hva håp er er ganske uklart hos deg ettersom kjærligheten er så sterk. Håp kan være så mangt, mens kjærlighet handler om følelser og begjær, samt å finne kompromiss med andre og deg selv for å få ting til å fungere. Problemet ditt er at du har vært for mye på kompromiss med deg selv, kontra hva du får tilbake. Hva man er villig til å ofre er ikke like lett, og da også for fremtidige relasjoner. Man må ofre noe for kjærligheten ved eventuelt fremtidige relasjoner også. Spørsmålet er om gresset er grønnere på andre siden, egentlig. Og dette gresset er du egentlig bekymret og skeptisk for.

Skal du lykkes med det hjerte ditt ønsker, altså fortsette med det du har, så må du/dere endre dere. Og ikke minst kommunisere bedre. Selv om det virker å være vanskelig. Det er uansett oppskriften på å lykkes, og da har dere masse håp i framtiden sammen.

Skal du lykkes med det hodet ditt ønsker, altså gå videre til noe nytt, så må lokalisere hva du ønsker å gå på kompromiss med når nye relasjoner etableres. Utgangspunktet ditt er ikke enkelt, men håp finnes det mye av.

Svaret mitt er tvetydig. Det er fordi situasjonen din er kompleks. Håp og kjærlighet er motstridende hos deg. Du har jo kjærlighet, men søker håp. Ofte går håp og kjærlighet hånd i hånd, hos deg er det motsatt. Du har tatt valg som preget håpløsheten nå. Men det er ikke så svart som du føler på. Du har håp rundt deg overalt. Uansett hva du velger så er der håp. Overalt.

Det som kan hjelpe deg er å bestemme deg fullt og helt, for så gå for det. Uansett hvilken vei det er. Ta valget, og stå i det. Vil du høre på hodet eller hjertet? Og hvilket kompromiss er du villig til å inngå? Valget er ditt. Men ikke tvil på håpet selv om du ikke ser det akkurat nå. Lykke til. :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2020 den 18.10):

Hei K52. Skjønner at du føler på håpløshet nå med tanke på situasjonen du står i. Etter mange år i forhold så har du hatt en økende håpløshet, samt en økende ensomhet, selv om kjærligheten er bevart. Det å føle seg ensom i et forhold har preget deg mer enn du tror, og det er det jeg føler egentlig plager deg. Ikke håpet, og ikke kjærligheten. Men ensomheten i forholdet. Det å ikke bli sett. Det å ikke få føle. Det å ikke matche emosjonelt med partneren.

Angående håp så finnes det variasjoner av håp, så du må først spørre deg hva du definerer med håp. Hva håp er er ganske uklart hos deg ettersom kjærligheten er så sterk. Håp kan være så mangt, mens kjærlighet handler om følelser og begjær, samt å finne kompromiss med andre og deg selv for å få ting til å fungere. Problemet ditt er at du har vært for mye på kompromiss med deg selv, kontra hva du får tilbake. Hva man er villig til å ofre er ikke like lett, og da også for fremtidige relasjoner. Man må ofre noe for kjærligheten ved eventuelt fremtidige relasjoner også. Spørsmålet er om gresset er grønnere på andre siden, egentlig. Og dette gresset er du egentlig bekymret og skeptisk for.

Skal du lykkes med det hjerte ditt ønsker, altså fortsette med det du har, så må du/dere endre dere. Og ikke minst kommunisere bedre. Selv om det virker å være vanskelig. Det er uansett oppskriften på å lykkes, og da har dere masse håp i framtiden sammen.

Skal du lykkes med det hodet ditt ønsker, altså gå videre til noe nytt, så må lokalisere hva du ønsker å gå på kompromiss med når nye relasjoner etableres. Utgangspunktet ditt er ikke enkelt, men håp finnes det mye av.

Svaret mitt er tvetydig. Det er fordi situasjonen din er kompleks. Håp og kjærlighet er motstridende hos deg. Du har jo kjærlighet, men søker håp. Ofte går håp og kjærlighet hånd i hånd, hos deg er det motsatt. Du har tatt valg som preget håpløsheten nå. Men det er ikke så svart som du føler på. Du har håp rundt deg overalt. Uansett hva du velger så er der håp. Overalt.

Det som kan hjelpe deg er å bestemme deg fullt og helt, for så gå for det. Uansett hvilken vei det er. Ta valget, og stå i det. Vil du høre på hodet eller hjertet? Og hvilket kompromiss er du villig til å inngå? Valget er ditt. Men ikke tvil på håpet selv om du ikke ser det akkurat nå. Lykke til. :) 

K52 takk for svar, men må korrigere at jeg ikke er i noe forhold er alene.  Jeg har valgt å ikke ha kontakt med han jeg elsker han har sagt klart i fra at det aldri kan bli noe, men at han vil bestandig være der for meg hvis jeg trenger noen å drikke kaffe med eller ha sex... simple and easy...så nei jeg føler ikke for å ha kontakt med han nå i hvertfall. Men skal aldri si aldri at jeg aldri kommer til å tak kontakt igjen eller om han kommer til å ta kontakt igjen vet jeg ikke.Men mest sannsynlig om noen måneder vil han nok det som så mange ganger før. Jeg prøver å se nye muligheter og prøver å distrahere mine tanker mest mulig med å finne på ting og ha kontakt med andre menn jeg finner litt spennende ..prolemet er at de er langt unna.  Men takk for at du tok deg tid det satte jeg pris på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...