AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #21 Skrevet 20. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg leste dette, lurte jeg på om det var et svar til meg, siden du skrev dette rett under spørsmålet mitt, men så skjønte jeg at det var til en annen😊 Hadde blitt veldig glad om du kan se på meg også😊 Anonymkode: 76d55...a75 Jeg ser mye lys i deg. Er du en usedvanlig glad person til vanlig? Isåfall er dette et av dine våpen i jakten på kjærligheten. Det er smittsomt. Jeg finner egentlig ikke store grunner til at du ikke skal ha kjærlighet nå, jeg tror det handler mye om tilfeldigheter, uflaks og marginer imot. Du er nedi en liten dal, men jeg ser heller ingen grunn til at du skal bli værende i denne dalen, eventuelt synke dypere. Jeg føler at du med stor grunn kan se framover. Det er mye i vente her. Når tid er vanskelig å si, men du skal ikke bekymre deg. Kjærligheten vil mest sannsynlig tilfalle deg spontant og naturlig. Spørsmålet, som jeg ikke klarer å få helt tak i, er om den allerede er i nærheten? Du har enten sett den uten å forstå det, oversett den eller ikke lagt merke til den. Må være ærlig å si at det var vanskelig for meg å tolke, men det ligger noe i bakgrunnen som ikke helt vil gi slipp. Anonymkode: 7d9e8...f07
Saral Skrevet 20. november 2020 #22 Skrevet 20. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se der ja. Tinder, Sukker, Match og/eller Møteplassen har du ikke særlig tro på, med rette egentlig. Jeg tenker at sosial kontakt kan være din vei å gå. Dette tror jeg også er den beste måten for deg å gjøre det på. Du savner fysisk kontakt. Og kanskje aller helst emosjonell kontakt. Dette får du kun ved sosial omgang. Anbefaler deg å oppsøke plasser hvor du kan finne dette. Skal du klare det så må nok murer rives, i den grad det lar seg gjøre. Det er absolutt håp. Jeg ser faktisk mye håp. Du har all grunn til å se håp, det tror jeg også du vet. Det gjelder bare nå at du selv ser håpet selv Lykke til! Anonymkode: 7d9e8...f07 Du har rett igjen. Har riktignok prøvd Tinder, noen ganger faktisk, men merker fort at det er utelukket for meg. Jeg skal prøve å åpne opp litt mer å se muligheter ! tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg !
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #23 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, Saral skrev: Du har rett igjen. Har riktignok prøvd Tinder, noen ganger faktisk, men merker fort at det er utelukket for meg. Jeg skal prøve å åpne opp litt mer å se muligheter ! tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg ! Så bra Men du trenger å legge ifra deg "frustrasjonen" din (det er egentlig ikke frustrasjon... det er vel mer.... oppgitthet... tristhet.... demotivasjon...). Aller mest for din egen del. Fyll det med håp. Det er ingen grunn til at du ikke skal ha håp. Jeg føler ærlig talt at du ikke er så langt unna kjærligheten som du selv føler på, bare du prøver litt mer, på en annerledes måte. Med litt mer energi Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #24 Skrevet 20. november 2020 Jeg analyserer for øvrig ikke flere nye nå i denne tråden. Det tar på å lese energier. Men det hadde vært fint om AB...a75 ga meg en tilbakemelding på det jeg skrev. Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #25 Skrevet 20. november 2020 On 11/4/2020 at 7:22 PM, AnonymBruker said: Lover å oppdatere 😇🙏 - K94 Anonymkode: 7bbfc...b67 K94, jeg sår at du kommer til å bli en særdeles bitter og mannevond dame etter flere mislykkede forhold, fem barn med fire ulike fedre, og en uføretrygd på sikt etter to utdanningsforsøk på nye studieretninger (i det siste møter du barnefar #4). Venter spent på oppdateringen, men det kan vel ta noen år. Anonymkode: 0f25f...2c0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #26 Skrevet 20. november 2020 Just now, AnonymBruker said: K94, jeg sår at du kommer til å bli en særdeles bitter og mannevond dame etter flere mislykkede forhold, fem barn med fire ulike fedre, og en uføretrygd på sikt etter to utdanningsforsøk på nye studieretninger (i det siste møter du barnefar #4). Venter spent på oppdateringen, men det kan vel ta noen år. Anonymkode: 0f25f...2c0 Men nå ble jeg svært sliten av å lese deg, så jeg må ta kvelden. Anonymkode: 0f25f...2c0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #27 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: K94, jeg sår at du kommer til å bli en særdeles bitter og mannevond dame etter flere mislykkede forhold, fem barn med fire ulike fedre, og en uføretrygd på sikt etter to utdanningsforsøk på nye studieretninger (i det siste møter du barnefar #4). Venter spent på oppdateringen, men det kan vel ta noen år. Anonymkode: 0f25f...2c0 Nice try. Kan jeg spørre... Hva gir det deg å poste slike innlegg? Er det for å fóre egoet eller for å være morsomt? Anonymkode: 7d9e8...f07 2
Saral Skrevet 20. november 2020 #28 Skrevet 20. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra Men du trenger å legge ifra deg "frustrasjonen" din (det er egentlig ikke frustrasjon... det er vel mer.... oppgitthet... tristhet.... demotivasjon...). Aller mest for din egen del. Fyll det med håp. Det er ingen grunn til at du ikke skal ha håp. Jeg føler ærlig talt at du ikke er så langt unna kjærligheten som du selv føler på, bare du prøver litt mer, på en annerledes måte. Med litt mer energi Anonymkode: 7d9e8...f07 Det høres fornuftig ut og jeg tar til meg det du sier🙂 Tusen takk igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #29 Skrevet 20. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: K94, jeg sår at du kommer til å bli en særdeles bitter og mannevond dame etter flere mislykkede forhold, fem barn med fire ulike fedre, og en uføretrygd på sikt etter to utdanningsforsøk på nye studieretninger (i det siste møter du barnefar #4). Venter spent på oppdateringen, men det kan vel ta noen år. Anonymkode: 0f25f...2c0 Og jeg spår at det kommer til å gå til helvete med deg på kjærlighetsfronten. Partneren din er utro. God helg Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #30 Skrevet 20. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Nice try. Kan jeg spørre... Hva gir det deg å poste slike innlegg? Er det for å fóre egoet eller for å være morsomt? Anonymkode: 7d9e8...f07 Hva?! Tar du ikke mine evner seriøst? Altså, bare fordi jeg ikke kom med noe som lignet de andres syn, så betyr det ikke at dette ikke kostet meg mye krefter, og at det ikke er like alvorlig og sant som de andre som spår her. Anonymkode: 0f25f...2c0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #31 Skrevet 20. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Og jeg spår at det kommer til å gå til helvete med deg på kjærlighetsfronten. Partneren din er utro. God helg Anonymkode: 7bbfc...b67 Hm, jeg tror spådommen din er feil, av relativt åpenbare grunner, men god helg til deg og! 😄 Anonymkode: 0f25f...2c0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #32 Skrevet 20. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser mye lys i deg. Er du en usedvanlig glad person til vanlig? Isåfall er dette et av dine våpen i jakten på kjærligheten. Det er smittsomt. Jeg finner egentlig ikke store grunner til at du ikke skal ha kjærlighet nå, jeg tror det handler mye om tilfeldigheter, uflaks og marginer imot. Du er nedi en liten dal, men jeg ser heller ingen grunn til at du skal bli værende i denne dalen, eventuelt synke dypere. Jeg føler at du med stor grunn kan se framover. Det er mye i vente her. Når tid er vanskelig å si, men du skal ikke bekymre deg. Kjærligheten vil mest sannsynlig tilfalle deg spontant og naturlig. Spørsmålet, som jeg ikke klarer å få helt tak i, er om den allerede er i nærheten? Du har enten sett den uten å forstå det, oversett den eller ikke lagt merke til den. Må være ærlig å si at det var vanskelig for meg å tolke, men det ligger noe i bakgrunnen som ikke helt vil gi slipp. Anonymkode: 7d9e8...f07 Tusen hjertelig takk, snille deg🤗 Du har rett i at jeg i utgangspunktet er en glad og sprudlende person, jeg har alltid vært det, men Jar hatt mange vanskelig år nå, som har gjort at denne siden av meg ikke har kommet like godt frem. Føler likevel at disse sidene gradvis er på vei tilbake nå. Kanskje det er de vanskelige årene jeg har hatt som du ser som den dalen jeg er nede i? Er nok fortsatt litt der, men på vei oppover, sakte😊 Er så glad for det positive du ser! Det gir håp😊 Jeg har ikke oppfattet at kjærligheten er nærheten, så spennende at du ser det! Bare jeg ikke har oversett noe bra.. «.. noe i bakgrunnen som ikke vil gi slipp», kan det dreie seg om en eks som ikke vil gi slipp? Jeg har ikke kontakt med eksen, men skulle ønske vi kunne hatt et vennskap. Ser du noe rundt dette? Hva han tenker? Anonymkode: 76d55...a75
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #33 Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hm, jeg tror spådommen din er feil, av relativt åpenbare grunner, men god helg til deg og! 😄 Anonymkode: 0f25f...2c0 Ja, det var en spøk 😂 Forøvrig bør du spare deg for sånt svada! Hvordan vet du hvilken tilstand folk er i? Er du ond? Og tenk om man ikke kan få barn! Du bør skamme deg. Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #34 Skrevet 20. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Ja, det var en spøk 😂 Forøvrig bør du spare deg for sånt svada! Hvordan vet du hvilken tilstand folk er i? Er du ond? Og tenk om man ikke kan få barn! Du bør skamme deg. Anonymkode: 7bbfc...b67 Hehe, jaja, ser den 😅 Svada? Det jeg kommer med er da intet mindre svada enn de andre her som blir tappet for energi ved å se syner om fremtiden til K94, og blir tappet for det? Jeg ser det bare annerledes enn enkelte andre her, det er da verken mer eller mindre svada av den grunn! Anonymkode: 0f25f...2c0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #35 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, jaja, ser den 😅 Svada? Det jeg kommer med er da intet mindre svada enn de andre her som blir tappet for energi ved å se syner om fremtiden til K94, og blir tappet for det? Jeg ser det bare annerledes enn enkelte andre her, det er da verken mer eller mindre svada av den grunn! Anonymkode: 0f25f...2c0 Nå har jeg analysert 3 forskjellige personer med ganske imponerende treffprosent med mange små detaljer. Du ser jo tydelig at det ikke er noe som er hentet fra løse luften når det blir såpass presist. Greit nok at du ikke tror på dette, men du trenger ikke latterliggjøre eller svekke noe du ikke evner å forstå. God helg til deg Anonymkode: 7d9e8...f07 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #36 Skrevet 20. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen hjertelig takk, snille deg🤗 Du har rett i at jeg i utgangspunktet er en glad og sprudlende person, jeg har alltid vært det, men Jar hatt mange vanskelig år nå, som har gjort at denne siden av meg ikke har kommet like godt frem. Føler likevel at disse sidene gradvis er på vei tilbake nå. Kanskje det er de vanskelige årene jeg har hatt som du ser som den dalen jeg er nede i? Er nok fortsatt litt der, men på vei oppover, sakte😊 Er så glad for det positive du ser! Det gir håp😊 Jeg har ikke oppfattet at kjærligheten er nærheten, så spennende at du ser det! Bare jeg ikke har oversett noe bra.. «.. noe i bakgrunnen som ikke vil gi slipp», kan det dreie seg om en eks som ikke vil gi slipp? Jeg har ikke kontakt med eksen, men skulle ønske vi kunne hatt et vennskap. Ser du noe rundt dette? Hva han tenker? Anonymkode: 76d55...a75 Så bra Nøkkelen din for framtiden ligger i humøret. Helt klart. Dalen i livet ditt er du på tur opp av, ja. Men det er viktig at du bruker tid opp av dalen. Ikke stress eller gjør noe overilt. Jeg tenker at om du har oversett noe eller ikke, så betyr ikke det så mye for deg. Det er i nærheten. Og det vil være det framover også. Hvor lenge er vanskelig å si, men lenge nok til at du forstår det. Om det er interessant for deg eller ikke når du forstår det er en annen ting, men trøsten er at fremtiden jobben for deg, ikke imot deg, selv om sistnevnte er noe du ofte føler på. Jeg kan ikke finne ut av hva han tenker ved å se på deg. Det jeg tenker når jeg ser på deg, er om det egentlig betyr så mye for deg som du tror, eller om dette ønsket ditt er som et resultat av noe annet? At du føler deg ensom kanskje? Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #37 Skrevet 20. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har jeg analysert 3 forskjellige personer med ganske imponerende treffprosent med mange små detaljer. Du ser jo tydelig at det ikke er noe som er hentet fra løse luften når det blir såpass presist. Greit nok at du ikke tror på dette, men du trenger ikke latterliggjøre eller svekke noe du ikke evner å forstå. God helg til deg Anonymkode: 7d9e8...f07 Altså, hallo, det jeg analyserer har også en imponerende treffsikkerhet, hvem er du som sier at hva du analyserer er riktig, mens hva jeg gjør er feil? Jeg har analysert langt flere enn tre personer, med høy nøyaktighet. Faktisk. Hrmf. Anonymkode: 0f25f...2c0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #38 Skrevet 20. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, hallo, det jeg analyserer har også en imponerende treffsikkerhet, hvem er du som sier at hva du analyserer er riktig, mens hva jeg gjør er feil? Jeg har analysert langt flere enn tre personer, med høy nøyaktighet. Faktisk. Hrmf. Anonymkode: 0f25f...2c0 Men du tar jo feil allerede? 5 barn kan jeg ikke få, og bitter og mannevond ER jeg allerede. Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #39 Skrevet 20. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra Nøkkelen din for framtiden ligger i humøret. Helt klart. Dalen i livet ditt er du på tur opp av, ja. Men det er viktig at du bruker tid opp av dalen. Ikke stress eller gjør noe overilt. Jeg tenker at om du har oversett noe eller ikke, så betyr ikke det så mye for deg. Det er i nærheten. Og det vil være det framover også. Hvor lenge er vanskelig å si, men lenge nok til at du forstår det. Om det er interessant for deg eller ikke når du forstår det er en annen ting, men trøsten er at fremtiden jobben for deg, ikke imot deg, selv om sistnevnte er noe du ofte føler på. Jeg kan ikke finne ut av hva han tenker ved å se på deg. Det jeg tenker når jeg ser på deg, er om det egentlig betyr så mye for deg som du tror, eller om dette ønsket ditt er som et resultat av noe annet? At du føler deg ensom kanskje? Anonymkode: 7d9e8...f07 Tusen takk igjen😊 Syns du er veldig treffsikker, dette var spennende! Du har helt rett i at jeg ofte føler at fremtiden jobber mot meg, at det hele tiden dukker opp nye utfordringer og at gamle utfordringer blir liggende på stedet hvil. Derfor var det så godt å lese de postitive ordene dine🌷 De to siste spørsmålene dine er det mye sannhet i, tror jeg. Ja, jeg føler meg ofte ensom. Jeg savner vennskapet til eksen, jeg savner de fine stundene våre, når han var på sitt beste, sitt mest sjarmerende. Men sånn var det ikke alltid, og jeg vet jeg ikke kan være i et forhold med han, av så mange årsaker. Jeg tror egentlig også at et vennskap ikke ville funket, jeg tror ikke han er like sjarmerende mot meg som venn, så det fine vi hadde den gang ville aldri ha kommet tilbake uansett. Jeg setter min lit til dine ord, og satser på at det dukker opp en ny, god mann til meg☺️ Tusen takk igjen for at du ville hjelpe, det setter jeg stor pris på! Du har definitiv gode intuitive evner😊 Anonymkode: 76d55...a75
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #40 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk igjen😊 Syns du er veldig treffsikker, dette var spennende! Du har helt rett i at jeg ofte føler at fremtiden jobber mot meg, at det hele tiden dukker opp nye utfordringer og at gamle utfordringer blir liggende på stedet hvil. Derfor var det så godt å lese de postitive ordene dine🌷 De to siste spørsmålene dine er det mye sannhet i, tror jeg. Ja, jeg føler meg ofte ensom. Jeg savner vennskapet til eksen, jeg savner de fine stundene våre, når han var på sitt beste, sitt mest sjarmerende. Men sånn var det ikke alltid, og jeg vet jeg ikke kan være i et forhold med han, av så mange årsaker. Jeg tror egentlig også at et vennskap ikke ville funket, jeg tror ikke han er like sjarmerende mot meg som venn, så det fine vi hadde den gang ville aldri ha kommet tilbake uansett. Jeg setter min lit til dine ord, og satser på at det dukker opp en ny, god mann til meg☺️ Tusen takk igjen for at du ville hjelpe, det setter jeg stor pris på! Du har definitiv gode intuitive evner😊 Anonymkode: 76d55...a75 Se der ja Du speiler nok en illusjon av et vennskap med eksen som aldri vil fungere slik du først ønsket. Det høres mer forlokkende ut enn hva det er fordi du ønsker egentlig for mye. Du har brygget "savnet" for eksen fordi du har hatt et tomrom. Men det er ikke eksen som er dette tomrommet. Det vet du egentlig, det har du alltid visst. Du må nok mette ensomheten på andre måter. Og la andre mette ensomheten er også den beste løsningen for deg. Tråden i deg er at du må se framover nå. Det er på tide. Fest blikket på noe annet og la det stå til. Ting vil falle på plass etterhvert, da også kjærligheten. Kjærligheten kommer spontant og oppstår når du aller minst forventer det. Kanskje du ikke forstår det selv engang i begynnelsen. Og når du finner kjærligheten, så kommer han til å tidlig anerkjenne ditt gode humør og vesen. Som fortjent, vil jeg si! Protip: Ikke stress, ha en avslappet holdning, men hold øye med omgivelsene rundt deg.... God helg folkens! Anonymkode: 7d9e8...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå