AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Lover å oppdatere 😇🙏 - K94 Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #4 Skrevet 20. november 2020 Er det du som ville bli spådd pga kjærlighets sorgen også? Anonymkode: 87029...1e5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #5 Skrevet 20. november 2020 Ser ikke noe nærmeste fremtid, du har noe å ordne opp i før du kan åpne hjertet ditt for noen. Ta deg tid til det. Kjærligheten er der i fremtiden din, men ikke nå. Anonymkode: 8b7e5...992
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #6 Skrevet 20. november 2020 Ser i kaffe gruten at du vil få et enslig liv. Uten partner. Anonymkode: f437f...c1c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #7 Skrevet 20. november 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det du som ville bli spådd pga kjærlighets sorgen også? Anonymkode: 87029...1e5 Nei, men har litt kjærlighetssorg faktisk. Hvordan da? 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe nærmeste fremtid, du har noe å ordne opp i før du kan åpne hjertet ditt for noen. Ta deg tid til det. Kjærligheten er der i fremtiden din, men ikke nå. Anonymkode: 8b7e5...992 Det er sikkert sant, ser du noe om det vil løse seg? Fint at det venter kjærlighet der fremme i alle fall da ... 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser i kaffe gruten at du vil få et enslig liv. Uten partner. Anonymkode: f437f...c1c Såpass ja, det var jo oppløftende 🙄 Ts Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #8 Skrevet 20. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe nærmeste fremtid, du har noe å ordne opp i før du kan åpne hjertet ditt for noen. Ta deg tid til det. Kjærligheten er der i fremtiden din, men ikke nå. Anonymkode: 8b7e5...992 Har du lyst å spå meg også på kjærlighet? 😊 Anonymkode: 76d55...a75
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #9 Skrevet 20. november 2020 Jeg ser du har et stressende og anstrengt forhold til kjærligheten. Du bærer rundt med et anstrengt forhold til det hele. Dette påvirker deg mer enn du tror. Du vil så inderlig at det setter deg tilbake. Samtidig virker du usikker og redd, som bunner på din selvtillit. Kjærligheten vil komme til deg, gjerne når du minst forventer det, men skal du oppnå det raskere anbefaler jeg deg å senke skuldrene til kjærligheten slik at stresset roer seg, samt at du tar et dypdykk rundt din usikkerhet og redsel. Sistnevnte omhandler din selvtillit. Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #10 Skrevet 20. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser du har et stressende og anstrengt forhold til kjærligheten. Du bærer rundt med et anstrengt forhold til det hele. Dette påvirker deg mer enn du tror. Du vil så inderlig at det setter deg tilbake. Samtidig virker du usikker og redd, som bunner på din selvtillit. Kjærligheten vil komme til deg, gjerne når du minst forventer det, men skal du oppnå det raskere anbefaler jeg deg å senke skuldrene til kjærligheten slik at stresset roer seg, samt at du tar et dypdykk rundt din usikkerhet og redsel. Sistnevnte omhandler din selvtillit. Anonymkode: 7d9e8...f07 Oisann, ja, det stemmer - alt du skriver her stemmer. Takknemlig for at du orket å svare så utfyllende Jeg har blitt skremt av "kjærligheten", så hardt at jeg aldri mer vet om jeg kan åpne meg opp igjen... Eller om jeg finner noen jeg tør å gjøre det ovenfor. Samtidig vil jeg ja, som du sier. Jeg lurer på om du kan "se"/svare meg på noe som også tynger meg ifb. med dette; og det er hvordan jeg kommer til å komme meg helt over en viss person jeg ikke helt gir slipp på? Om du kan gi noe råd der. Det føles som det vil skje noe mer her, og det gjør at jeg ikke helt kommer meg videre... ts Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #11 Skrevet 20. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oisann, ja, det stemmer - alt du skriver her stemmer. Takknemlig for at du orket å svare så utfyllende Jeg har blitt skremt av "kjærligheten", så hardt at jeg aldri mer vet om jeg kan åpne meg opp igjen... Eller om jeg finner noen jeg tør å gjøre det ovenfor. Samtidig vil jeg ja, som du sier. Jeg lurer på om du kan "se"/svare meg på noe som også tynger meg ifb. med dette; og det er hvordan jeg kommer til å komme meg helt over en viss person jeg ikke helt gir slipp på? Om du kan gi noe råd der. Det føles som det vil skje noe mer her, og det gjør at jeg ikke helt kommer meg videre... ts Anonymkode: 7bbfc...b67 For å si det i klartekst: framtiden din føler jeg utelukkende handler om deg selv. Ingen andre. Du har valg, opptil flere valg, og det handler om å ta de rette valgene. Angående det du spør om handler dette mye om selvtilliten som jeg nevnte. Du må gå i deg selv, finne dine verdier, ta dine avgjørelser og stå for det. Om du velger å gå tilbake eller se framover handler igjen om valg. Jeg anbefaler deg å se framover, da fortiden ikke har gitt deg det du ser etter. Dette vet du jo egentlig. Så ta avstand fra det vonde, se framover, senk skuldrene og bygg opp selvtilliten. Hvem kjærligheten er og når tid den kommer er utelukkende kun opp til deg. Dette vil du se i klartekst hvis du ellers bare får opp øynene. Øyner som har vært lukket så altfor lenge. Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #12 Skrevet 20. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det i klartekst: framtiden din føler jeg utelukkende handler om deg selv. Ingen andre. Du har valg, opptil flere valg, og det handler om å ta de rette valgene. Anonymkode: 7d9e8...f07 Ja, jeg er enig i at det er det den bør handle om, så håper du har rett. Jeg har kastet bort mye tid på menn som for det meste har gitt meg svada og smerte, og jeg mistenker at jeg KAN få valget om å gå tilbake - er det du også mener? I så fall vet jeg nå at jeg bør gjøre som du sier, heller velge å se fremover og innse at disse faktisk ikke kan gi meg det jeg trenger. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem kjærligheten er og når tid den kommer er utelukkende kun opp til deg. Dette vil du se i klartekst hvis du ellers bare får opp øynene. Øyner som har vært lukket så altfor lenge. Anonymkode: 7d9e8...f07 Du får sagt det! Det er jo sant, så vil si du har talent, hehe... ts Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #13 Skrevet 20. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å si det i klartekst: framtiden din føler jeg utelukkende handler om deg selv. Ingen andre. Du har valg, opptil flere valg, og det handler om å ta de rette valgene. Angående det du spør om handler dette mye om selvtilliten som jeg nevnte. Du må gå i deg selv, finne dine verdier, ta dine avgjørelser og stå for det. Om du velger å gå tilbake eller se framover handler igjen om valg. Jeg anbefaler deg å se framover, da fortiden ikke har gitt deg det du ser etter. Dette vet du jo egentlig. Så ta avstand fra det vonde, se framover, senk skuldrene og bygg opp selvtilliten. Hvem kjærligheten er og når tid den kommer er utelukkende kun opp til deg. Dette vil du se i klartekst hvis du ellers bare får opp øynene. Øyner som har vært lukket så altfor lenge. Anonymkode: 7d9e8...f07 Jeg ønsker så å bli spådd på kjærlighet også!! kan du vær så snill å gi meg noen ord? Anonymkode: 5b8fb...046
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #14 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er enig i at det er det den bør handle om, så håper du har rett. Jeg har kastet bort mye tid på menn som for det meste har gitt meg svada og smerte, og jeg mistenker at jeg KAN få valget om å gå tilbake - er det du også mener? I så fall vet jeg nå at jeg bør gjøre som du sier, heller velge å se fremover og innse at disse faktisk ikke kan gi meg det jeg trenger. Du får sagt det! Det er jo sant, så vil si du har talent, hehe... ts Anonymkode: 7bbfc...b67 Om du får valg om å gå tilbake eller ikke bør være irrelevant for deg, ettersom dette uansett ikke kommer til å gi deg noe særlig langsiktig. Basert på min magefølelse for deg, jeg snakker forresten kun på magefølelse, så mener jeg du bør utelukkende se framover. Fortiden har kun skapt sår, det er på tide å se framover. Det er her du finner den store kjærligheten, ikke i fortiden. Du vil få flere valg framover, og jeg tror allerede du har det. Mye er som sagt opp til deg. Du har valg allerede, og flere vil komme. I framtiden ligger dine muligheter. Låser du deg til fortiden så mister du dem, men det er også et valg du tar. Ikke vær redd for fremtiden selv om fortiden gjør deg redd. På tide å rette opp ryggen nå og ta opp haka. Kjærligheten er egentlig ikke et problem for deg selv om du tror det. Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #15 Skrevet 20. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du får valg om å gå tilbake eller ikke bør være irrelevant for deg, ettersom dette uansett ikke kommer til å gi deg noe særlig langsiktig. Basert på min magefølelse for deg, jeg snakker forresten kun på magefølelse, så mener jeg du bør utelukkende se framover. Fortiden har kun skapt sår, det er på tide å se framover. Det er her du finner den store kjærligheten, ikke i fortiden. Du vil få flere valg framover, og jeg tror allerede du har det. Mye er som sagt opp til deg. Du har valg allerede, og flere vil komme. I framtiden ligger dine muligheter. Låser du deg til fortiden så mister du dem, men det er også et valg du tar. Ikke vær redd for fremtiden selv om fortiden gjør deg redd. På tide å rette opp ryggen nå og ta opp haka. Kjærligheten er egentlig ikke et problem for deg selv om du tror det. Anonymkode: 7d9e8...f07 Takk kjære deg. Du har rett, og det betyr mye at du orker å veilede meg, for jeg hører at du er inne på noe viktig for min del. Jeg har kjempet veldig hardt for å prøve og komme meg opp av "grøfta", og kjemper fortsatt. Jeg har nok valg, men jeg er så vant til at disse fører til noe vondt for meg - at jeg ender opp brukt, at det bare blir til et "hat-elsk"-forhold som gir så mye vondt. Jeg vet ikke hvem jeg kan stole på er bra for meg, heller ikke i fremtiden. At jeg kommer til å velge feil menn, rett og slett. Jeg hadde en gang en stor kjærlighet, da jeg var litt yngre... en snill fyr som ble hos meg i mange år. Men, jeg mistet følelsene for ham... Så jeg vet at det finnes gode menn der ute. Jeg skal prøve å innse at det kanskje finnes noen der ute som vil satse på meg, ikke bare for sex og seksuell oppmerksomhet, men på en seriøs måte. ts Anonymkode: 7bbfc...b67
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #16 Skrevet 20. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker så å bli spådd på kjærlighet også!! kan du vær så snill å gi meg noen ord? Anonymkode: 5b8fb...046 Jeg får diffuse svar når jeg leser deg. Kan det være fordi du er reservert? Altså tilbakeholden og forsiktig angående kjærlighet? Jeg enser også litt frustrasjon. Både når det kommer til fortid og sanntid. Ikke alt har gått på skinner for deg, og det gjør deg oppgitt. Denne frustrasjonen preger deg mer enn du tror. Samtidig vet du også at du har mye å gå på. Jeg anbefaler deg å tenke utenfor boksen, for kjærligheten kommer ikke til å banke på døren din av seg selv. Du må lete mer og være mer aktiv. Når det er sagt ser jeg ingen grunn til at du ikke vil lykkes med kjærlighet. Men med deg, som TS, så handler det om hva du gjør med det. Skal du oppnå resultater så må du selv ta grepene. Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #17 Skrevet 20. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk kjære deg. Du har rett, og det betyr mye at du orker å veilede meg, for jeg hører at du er inne på noe viktig for min del. Jeg har kjempet veldig hardt for å prøve og komme meg opp av "grøfta", og kjemper fortsatt. Jeg har nok valg, men jeg er så vant til at disse fører til noe vondt for meg - at jeg ender opp brukt, at det bare blir til et "hat-elsk"-forhold som gir så mye vondt. Jeg vet ikke hvem jeg kan stole på er bra for meg, heller ikke i fremtiden. At jeg kommer til å velge feil menn, rett og slett. Jeg hadde en gang en stor kjærlighet, da jeg var litt yngre... en snill fyr som ble hos meg i mange år. Men, jeg mistet følelsene for ham... Så jeg vet at det finnes gode menn der ute. Jeg skal prøve å innse at det kanskje finnes noen der ute som vil satse på meg, ikke bare for sex og seksuell oppmerksomhet, men på en seriøs måte. ts Anonymkode: 7bbfc...b67 Så bra. Lykke til! Men, husk det jeg skrev. Senk skuldrene og slapp av! Det er ingen stress for deg. Samt selvtilliten. Tør å si i fra, tør å ta plass og tør å kreve! Vær mer målbevisst, og ikke heng fast i tull. Fungerer det ikke, så la det gå. Finn noe og noen som fungerer! Anonymkode: 7d9e8...f07
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #18 Skrevet 20. november 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser du har et stressende og anstrengt forhold til kjærligheten. Du bærer rundt med et anstrengt forhold til det hele. Dette påvirker deg mer enn du tror. Du vil så inderlig at det setter deg tilbake. Samtidig virker du usikker og redd, som bunner på din selvtillit. Kjærligheten vil komme til deg, gjerne når du minst forventer det, men skal du oppnå det raskere anbefaler jeg deg å senke skuldrene til kjærligheten slik at stresset roer seg, samt at du tar et dypdykk rundt din usikkerhet og redsel. Sistnevnte omhandler din selvtillit. Anonymkode: 7d9e8...f07 Når jeg leste dette, lurte jeg på om det var et svar til meg, siden du skrev dette rett under spørsmålet mitt, men så skjønte jeg at det var til en annen😊 Hadde blitt veldig glad om du kan se på meg også😊 Anonymkode: 76d55...a75
Saral Skrevet 20. november 2020 #19 Skrevet 20. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får diffuse svar når jeg leser deg. Kan det være fordi du er reservert? Altså tilbakeholden og forsiktig angående kjærlighet? Jeg enser også litt frustrasjon. Både når det kommer til fortid og sanntid. Ikke alt har gått på skinner for deg, og det gjør deg oppgitt. Denne frustrasjonen preger deg mer enn du tror. Samtidig vet du også at du har mye å gå på. Jeg anbefaler deg å tenke utenfor boksen, for kjærligheten kommer ikke til å banke på døren din av seg selv. Du må lete mer og være mer aktiv. Når det er sagt ser jeg ingen grunn til at du ikke vil lykkes med kjærlighet. Men med deg, som TS, så handler det om hva du gjør med det. Skal du oppnå resultater så må du selv ta grepene. Anonymkode: 7d9e8...f07 dette er så sant, er nok veldig tilbakeholden. Syns det er vanskelig å prøve å lete og være aktiv.. Jeg har nok dessverre malt meg inn i et hjørnet som jeg må gå noen runder med meg selv for å komme meg ut av. Men at du sier at du kan se at jeg kan lykkes gir meg håp!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2020 #20 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, Saral skrev: dette er så sant, er nok veldig tilbakeholden. Syns det er vanskelig å prøve å lete og være aktiv.. Jeg har nok dessverre malt meg inn i et hjørnet som jeg må gå noen runder med meg selv for å komme meg ut av. Men at du sier at du kan se at jeg kan lykkes gir meg håp! Se der ja. Tinder, Sukker, Match og/eller Møteplassen har du ikke særlig tro på, med rette egentlig. Jeg tenker at sosial kontakt kan være din vei å gå. Dette tror jeg også er den beste måten for deg å gjøre det på. Du savner fysisk kontakt. Og kanskje aller helst emosjonell kontakt. Dette får du kun ved sosial omgang. Anbefaler deg å oppsøke plasser hvor du kan finne dette. Skal du klare det så må nok murer rives, i den grad det lar seg gjøre. Det er absolutt håp. Jeg ser faktisk mye håp. Du har all grunn til å se håp, det tror jeg også du vet. Det gjelder bare nå at du selv ser håpet selv Lykke til! Anonymkode: 7d9e8...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå