Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har blitt bedt ut på restaurant sammen med andre kollegaer i en gruppe jeg deltar i.

I invitasjonen står det pent antrekk...men hva betyr det? kjole eller skjørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Da ville jeg valgt å ha en enkel buksedress med enkel topp innenfor. Gjerne pynt med litt tøft smykke i halsen. Men det er også helt ok med skjørt og en fin jakke til. Kos deg!

Skrevet

dressbukse eller pent skjørt som ikke er for kort, og ikke for utringet topp/bluse og kanskje figursydd jakke utenpå.

Skrevet

Noe som er et godt hakk penere enn det du går med til hverdags. Ut over det er det opp til deg å finne noe som du liker og som du trives i. Man trenger ikke nødvendigvis gå med det alle de andre går med bare fordi det forventes. Bestem selv!! Føler DU deg velkledd er det viktigst, ikke hva de andre måtte mene. Men er du veldig i tvil kan det være lurt å vise frem antrekket man ønsker å ha på til noen man stoler på før festen.

Skrevet

Enig med gjesene her, det hadde jeg også tatt på meg. Jakke og bukse eller skjørt og spuritet opp det hele med enten en kul topp eller smykker/belter/sko/vekse (altså latt noe synes mer enn det andre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...