AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Heisann! Jeg har vært sammen med samboeren min en god stund. Vi ble sammen ganske tidlig på vidergående, og har holdt sammen siden. Nå er vi i tyve årene. Har hatt veldog lyst til å gifte meg, for - hvorfor ikke(?) Han er ganske treig, og har derfor tenkt å ta saken i egne hender: å FRI. Spørsmålet er; hvordan? Hvordan skal jeg (kvinne) fri til min kjære (mann)? Har dere noen gode ideer? Anonymkode: 44f31...c85 1
Nnilm Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Jeg kysset mannen med ringen i munnen på romantisk tur på et jubileum 😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Jeg (hun) "fridde" til mangeårig samboer (han) ved å utfylle formularene ang. inngåelse av ekteskap i det offentlige system (bor i Dk) som så ble automatisk sendt til samboer. Kort sagt, han fikk en e-mail om at jeg ville giftes. 😂 Kanskje ikke veldig romatisk - men veldig "oss". Han = uromantisk; jeg = praktisk. 😄 Lang historie kort, så sa han 'ja' på sekundet han fikk e-mailen om at jeg ville giftes. Anonymkode: e67fd...295 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Jeg fridde på en skogstur hvor vi satt på en benk og drakk kakao. Hadde kjøpt ring som jeg pakket inn og han åpnet som en gave. Vi er ikke sånn super-romantiske av oss, så for meg føltes det rett holde det enkelt. Hvis dere har et sted eller noe sånt som er spesielt for dere, kan du kanskje gjøre det der? Eller noe internt som kan inkluderes så det blir litt personlig preg over det? Anonymkode: 0578b...067 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Nå er vi et mer et nerdepar men jeg fridde til kjæresten med en tegneseriebok jeg selv hadde laget med minner av oss og hva jeg likte med han, osv. skrev på siste side om han ville gifte seg med meg. Men det viste seg til at han selv hadde planlagt å fri så han dro fram et 8-bit pokemon lignende spill på pc han hadde laget selv hvor jeg fanget han og ble spurt om skulle gifte oss 🤣 Det er mange måter å fri på anbefaler egentlig å gjøre det personlig samt så er det andre ting å tenke på som om han ville likt det "offentlig" eller bare dere to. Anonymkode: 38cdb...e3f 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Litt annerledes utgangspunkt her, for han hadde ytret at han ville gifte seg, mens jeg tydelig sa fra at jeg ikke ønsket frieri da jeg virkelig hater å bli overrasket på den måten, og det er et eller annet i meg som grøsser ved tanken på at mannen skal bestemme dette på den måten. Så en helt vanlig kveld på sofaen hjemme spurte jeg bare om vi skulle booke inn en dag i løpet av neste vår, så stupte vi rett ned i planleggingen samme kveld, og hadde både sermonisted og lokaler på plass i løpet av en uke. Anonymkode: f1fd9...1c6
Teyla Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 På 6.11.2020 den 3.02, AnonymBruker skrev: Nå er vi et mer et nerdepar men jeg fridde til kjæresten med en tegneseriebok jeg selv hadde laget med minner av oss og hva jeg likte med han, osv. skrev på siste side om han ville gifte seg med meg. Men det viste seg til at han selv hadde planlagt å fri så han dro fram et 8-bit pokemon lignende spill på pc han hadde laget selv hvor jeg fanget han og ble spurt om skulle gifte oss 🤣 Det er mange måter å fri på anbefaler egentlig å gjøre det personlig samt så er det andre ting å tenke på som om han ville likt det "offentlig" eller bare dere to. Anonymkode: 38cdb...e3f Ååh, så skjønt 🤩 Her er det han som er mest nerd, så jeg skrev på en lapp "marry men?" i binærekode, (ener og nuller, datakode 000101) og ga han helt tilfeldig på skuddårsdagen. Han hadde på forhånd påstått at han kunne lese binær 😜 Brukte fryktelig lang tid på å oversette, og jeg ble mer og mer nevøer for at han bare halte ut tiden for å si nei, men nå er vi godt gift! ♥️ Så til TS, gjør det personlig! Er dette store og overdådige, eller mer hjemmekjær og rolige. Hva har dere til felles, eller hva er typisk _dere_? Brukt det i frieriet, og for all del, gjør det! Ingen vits i å vente på treige mannfolk som aldri tar hint 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå