AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Skulle varme en take away pizza og brant meg skikkelig på armen. Venninnen min kommenterte at det vil påvirke om jeg er i prøveuken- DPO fordi kroppen vil gå i beskyttelsesmodus. Hva? 😞 Er så lei meg. Vondt gjør det også Anonymkode: a3ace...22f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Nei. At du brenner deg på armen, har null, niks og nada å si for et eventuelt befruktet egg. Bare pass på så du renser såret skikkelig og smør på med aloe vers for lindring. Anonymkode: 8e6c9...369 10
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. At du brenner deg på armen, har null, niks og nada å si for et eventuelt befruktet egg. Bare pass på så du renser såret skikkelig og smør på med aloe vers for lindring. Anonymkode: 8e6c9...369 ❤️ Anonymkode: a3ace...22f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle varme en take away pizza og brant meg skikkelig på armen. Venninnen min kommenterte at det vil påvirke om jeg er i prøveuken- DPO fordi kroppen vil gå i beskyttelsesmodus. Hva? 😞 Er så lei meg. Vondt gjør det også Anonymkode: a3ace...22f Går sikkert bra Anonymkode: 1c495...177
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 For en overdramatisk venninne... Men spis noe bedre i prøveuken da... Anonymkode: 90de7...9c9 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Anbefaler deg å ikke fortelle venner om prøveperiode fremover. Unødvendig frekk kommentarer, ærlig talt. Anonymkode: d8aa2...798 1
Bikbokelsker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 Det er jo en interessant hypotese, men det stemmer overhode ikke. Av og til er det de merkeligste ting som kan avgjøre om du blir gravid eller ikke. Kanskje dette faktisk hjelper??
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Anbefaler deg å ikke fortelle venner om prøveperiode fremover. Unødvendig frekk kommentarer, ærlig talt. Anonymkode: d8aa2...798 Ble faktisk lei meg og følte meg utrolig teit når jeg opprettet denne tråden. Takk for fine svar alle sammen! Gjør fortsatt litt vondt, men stresser ikke noe mer nå! Anonymkode: a3ace...22f 1
mammahjarte Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 Det har eg aldri hørt om. Det høyrest ikkje logisk ut.
Amatariel Skrevet 4. november 2020 #10 Skrevet 4. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: påvirke om jeg er i prøveuken- DPO fordi kroppen vil gå i beskyttelsesmodus. Tror ikke det kan stemme så godt. To ganger har jeg vært skikkelig syk i dpo-land, sånn virkelig nedsylta i forkjølelse og var sengeliggende. Men ble gravid begge disse gangene.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 De gangene jeg ble gravid var jeg skikkelig syk. Og høy feber. Men er da jeg ble gravid så kanskje det er en bra ting ts Anonymkode: 7d3b2...c20
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 Venninnen din virker bitter forresten. For en fæl ting å si. Lite støttende. Kanskje hun prøver selv uten å lykkes. Og uten å ha fortalt det til noen. Anonymkode: 7d3b2...c20
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 Da hadde ikke mange unger vært født i u-land. Om man ikke kunne bli gravid når man skadet seg litt el. Men det er det ju. Anonymkode: dde08...f97
istid Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 Som de andre sier så tror heller ikke jeg at det har en sammenheng. Så husk at dersom du ikke skulle lykkes å bli gravid denne gangen, så er heller ikke denne skaden årsaken! En vil gjerne finne en forklaring på hvorfor det ikke ble slik eller sånn og dermed leter etter mer og mindre plausible forklaringer. God bedring og lykke til🌟💪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå