AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Jeg er ekstremt glad i dyr og det betyr mye for meg at partneren min er det samme, da dyr er noe jeg VET helt sikkert at jeg vil ha. Akkurat nå er jeg sammen med en (vært sammen i godt over ett år) som er litt sånn cat whisperer, og er ellers glad i dyr generelt og jeg smelter helt seriøst hver gang han sitter med katta mi og leker eller koser. Er vi på tur kommer det nesten alltid en katt som ønsker kos (prøver å unngå det i disse tider men herregud så søtt). Får lyst til å ta bilde av dem hveeer gang. Fjeset hans bare lyyyser opp. Sikkert litt samme følelse folk får når de ser mannfolk som er flinke med unger. For meg er det mest sånn med dyr 😂 Sikkert ikke bare meg som syns det er fantastisk?? Kanskje menn syns det er fint i kvinnfolk også. Det har i vært fall jeg gjort 😂😂 Anonymkode: 14997...59b 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Jeg er sånn, men av og til treffer man et dyr det ikke klikker med. Skrekken er at det er en dame jeg dater, som eier kreaturet. Om dama har et godt lag med dyr, så er det et pluss. Om hun derimot ikke har det, eller er typen som "hater" ett eller annet, så er det bortimot dealbreaker. Anonymkode: a73ca...76d 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sånn, men av og til treffer man et dyr det ikke klikker med. Skrekken er at det er en dame jeg dater, som eier kreaturet. Om dama har et godt lag med dyr, så er det et pluss. Om hun derimot ikke har det, eller er typen som "hater" ett eller annet, så er det bortimot dealbreaker. Anonymkode: a73ca...76d Ja det er jo helt innafor. Ikke alle dyr er like greie å ha med å gjøre, dessverre. Men..når det først er bra så er det så himla bra 😂😂🥰 Anonymkode: 14997...59b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Min er også sånn. Han ble veganer for dyrene for min skyld og vi er fosterhjem for katter. Han koser, nusser og bærer dem hele dagen lang. Han er helt herlig med dyr❤️ Anonymkode: fb23c...616
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Jeg ELSKER DYR høyt, fugler også, og fisk. Ja det meste som lever som ikke går under kategori mennesket. Uansett, da jeg møtte typen min for 6 år siden var han ikke noe særlig begeistret for dyr eller noe som helst egentlig. Men etter å ha vært sammen med en galning som meg som omtrent oppfører meg som en 4 åring i godtebutikken når jeg ser en katt forbi på gata så har han liksom begynt å bli som meg. Han elsker dyr nå. Anonymkode: d4177...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå