Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Er det normalt at en fyr som helt til siste dagen har gitt utrykk for å være veldig glad i deg, på alle måter, plutselig blir kald og ufølsom, ikke vil prate om noe, svarer kort og kynisk på alt som surrer i hodet etter et brudd?

Han sa dagen han slo opp, før han dro, at han var glad i meg, og så kyssa han meg. han spurte tilogmed om jeg ville være med han!!!

Han har vært ute på ei brygge med sønnen sin denne uka, mora hans låner ei hytte der. og der ute var det ei jente, som han ble fascinert av!

Han sa først at ho ikke var hans type i det hele tatt, men to dager etter, så vet han ikke helt om han er forelska i ho!

men meg har han ingen følelser for plutselig. joda, han er glad i meg, men ikke på den måten.

OG gidder ikke ta kontakt, gadd ikke møtes for å prate om bruddet, han tok det over tlf!! Mannen er 26 år..

Men, er det mulig å vri helt om, helt plutselig? ikke ha følelser mer?

han har jo sagt så mye fint til meg, tatt meg med på turer og planlagt reiser fremover i tida! og så skjer dette!!?

Han gikk på speed og andre stoffer daglig for ca 5 år siden, har hørt at noen får tilbakefall av det, og blir litt snåle.. kan det ha noe innvirkning? eller har han bare lurt meg hele tida?

blir så opprørt, spesielt over måten han gjorde dette på! sitter tilbake med tusen spørsmål, men orker ikke snakke med han, for han bare bortforklarer seg likevel..

vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, trenger bare en utblåsning!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Myztica
Skrevet

:klem:

Dissa mannfolka blir man aldri klok på, Seroxata... Man kan egentlig begynne å lure på hva som foregår oppe i topplokket på de noen ganger! Jeg har egentlig ikke noe svar på innlegget ditt, men... Blir bare så irritert på hvordan de kan oppføre seg til tider.

Lykke til videre :klem:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg har hatt en litt lignende opplevelse med en som aldri brukte narkotika det jeg vet... I ettertid føler jeg meg lurt, at han bare lurte meg så lenge fordi han ikke ville være alene heller. Så ble han plutselig en dag helt kald, han ble vel konvertert til en annen religion :forvirret:

Uansett, jeg vet heller ikke annet enn at mannfolk er dumme og egoistiske og teite noen ganger, og enkelte tror de er en eller annenslags førstepremie.

:klem: Håper dette hjelper og ikke gjør ting verre...

Gjest lurven
Skrevet

du har nok blitt lurt.

men ikke alle menn er "sånn" vet du.

Skrevet

Fælt å bli "dumpet" på den måten, føler med deg. Tror jeg også hadde blitt rimelig oppgitt, frustrert og fortvila. Har heldigvis aldri opplevd noe slikt....og håper aldri jeg får oppleve det heller.

Du må nesten bare forsøke å komme deg videre. En mann som er glad i deg den ene dagen og snur tvert om neste dag er ikke så mye å samle på uansett......det samme gjelder jenter som gjør slikt.

Er man oppriktig glad i noen og forholdet ikke fungerer, gjør man det slutt før man evt går videre med en annen. Han ville jo garantert ikke gått til en annen jente dersom han virkelig likte deg på den rette måten. Feigt av ham å late som frem til han plutselig forelsket seg i en annen.

Håper ting ordner seg etter hvert :klem:

Skrevet

Jada, det er flere av den typen der ute. "Min" gikk ikke til fordel for en annen dame, men han snudde jammen brått om han og. Så det er ikke noe særtilfelle du har vært utsatt for.

Gjest seroxata
Skrevet

huff, nei... De er rare, iallefall en god del av de...

Jeg skjønner bare ikke hvordan de kan leke slik med en annen persons følelser!

jeg har jo fått tid til å tenke litt da... Og jeg kunne aldri fått et slikt forhold jeg er ute etter med han..og at han ikke var den rette for meg i bunn og grunn. og det sa jeg til han.

fikk til svar: "ja, det var jo det som var poenget mitt."

:forvirra:

Skrevet
Jeg skjønner bare ikke hvordan de kan leke slik med en annen persons følelser!

Kvinner leker med menns følelser hele tiden. Dere er ikke det spor bedre selv.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Noen menner kjipe, men de fleste er ålreite. Skjønner at du er lei deg og oppgitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...