Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Kattnakken vinterregndress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne dressen? Skal kjøpe den til mitt barn som begynner i bhg i august til neste år. Da er han 1 år og 4 mnd. Og han blir jo ikke å bruke dressen før han er rundt 1,5 år. Men synes de virker litt stor i str?
  Vi har en annen dress fra samme merket i str 74 og jeg målte den mot en reima dress i str 80 og de var like store. Så vet ikke om jeg skal kjøpe 86 eller 92 til han. 

Anonymkode: 0fede...aa4

Skrevet

Vent med å kjøp til du faktisk skal ha den, og ja de er litt store i str.

Anonymkode: 69487...cb6

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent med å kjøp til du faktisk skal ha den, og ja de er litt store i str.

Anonymkode: 69487...cb6

Har tenkt å begynne å handle inn litt tidlig, så jeg slipper å måtte stå i sommer å handle inn absolutt alt 😅 også er den så populær, redd for at jeg skal slite med å få tak i

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har tenkt å begynne å handle inn litt tidlig, så jeg slipper å måtte stå i sommer å handle inn absolutt alt 😅 også er den så populær, redd for at jeg skal slite med å få tak i

Dumt å kjøpe den nå. Vent heller til det blir litt mer utenfor sesong. Da er de ofte på salg.

Anonymkode: af27a...462

Skrevet

Det er et år til barnet skal bruke dressen så du kan godt vente litt med å kjøpe så du vet ca hvor stor han er. Kattnakken vinterdresser er kjempegode dresser, de ansatte i bhg skryter mye av den. Kjøp den str som er nærmest barnets høyde. Er barnet 90 cm kjøp str 92. 

Anonymkode: 0a8e8...309

• Liker 1
Skrevet

Ja for gud forby at du må kjøpe noe annet enn Kattnakken... hva er det med det merket??

Anonymkode: 44b05...675

• Liker 1
Skrevet

De er utsolgt nå. De er litt store i str.

Anonymkode: ca384...f75

• Liker 1
Skrevet

Mye bedre med vanlig regntøy, med en tykkere ulldress som lag to spør du meg. Bruker selv Kattnakken til barna, men da uten for. Liker ull som lag to, som igjen blir for varmt/mye med for i selve regntøyet.

Anonymkode: 2e527...7f1

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja for gud forby at du må kjøpe noe annet enn Kattnakken... hva er det med det merket??

Anonymkode: 44b05...675

Det er veldig god kvalitet på klærne, hva er galt med å kjøpe kattnakken? Har ikke sett noen andre merker med vinter regndress. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye bedre med vanlig regntøy, med en tykkere ulldress som lag to spør du meg. Bruker selv Kattnakken til barna, men da uten for. Liker ull som lag to, som igjen blir for varmt/mye med for i selve regntøyet.

Blir ikke det veldig trangt? Er mitt første barn så syns det med påkledning er litt vanskelig til tider. Vil ikke at han skal fryse men samtidig ikke at han skal være altfor påkledd. Er litt forsiktig med ull også da flere i familien har atopisk eksem 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke det veldig trangt? Er mitt første barn så syns det med påkledning er litt vanskelig til tider. Vil ikke at han skal fryse men samtidig ikke at han skal være altfor påkledd. Er litt forsiktig med ull også da flere i familien har atopisk eksem 

Kanskje feil å skrive «tykkere ulldress», bruker Lanullva bukse/genser som lag to. Innerst har han ullundertøy som har bambus mot huden da han ikke tåler ull. Men ull som lag to, ikke rett på huden går bra.

Det er absolutt ikke trangt, da Lanullva er tilsittende og myk. 

Skrevet

Her ble str 80 for stort til barnehagestart, da var jenta 75cm. Nå er hun 82 cm og passer str 80 fortsatt, men da uten tykk lag under. 86 er litt stort men er den størrelsen vi bruker for å få plass til mellomlag.

Barna vokser ulikt, guttene kan være alt fra 74 til 92.

Hvis du må kjøpe nå; str 86. 

Anonymkode: 13dc2...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...