Diamant20 Skrevet 4. november 2020 #1 Del Skrevet 4. november 2020 Hei! Jeg lurte på om noen her har erfaring med å selge ferdig strikkeplagg? Jeg har strikket en del babytøy nå av restene og vurdere å selge det. Jeg har så mye, og ingen i omgangskretsen får nok barn med det første. Tenkte å ikke ta noe særlig mer enn garnpris, men hva er deres erfaring med bud vs fast pris? Og hvor er det best å selge (Instagram eller Finn?)? Jeg har sett en del selge babystrikk på Instagram, men de har også hatt vesentlig flere følgere enn meg... Så om noen har erfaring kom med det! Kom gjerne med egne meninger om du ikke har solgt før, eller om du kunne vært en kjøper og har noen tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 4. november 2020 #2 Del Skrevet 4. november 2020 Ikke erfaring selv, men er medlem av en gruppe på Facebook som heter kjøp og salg av ullklær. Mange som selger der i hvert fall. Virker i tillegg som om folk kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Del Skrevet 4. november 2020 Ser mye på Finn, og de tar seg en del betalt også Anonymkode: 7bcb7...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Del Skrevet 4. november 2020 På facebook er det en side som heter «kjøp og salg av håndarbeid». Du kan også finne div strikkesider på facebook som tillater salg (bare husk å lese gruppereglene) 😛 Anonymkode: 342aa...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå