AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Jeg har noen venninner som er veldig ivrige på at jeg skal ha babyshower, og det er selvsagt veldig koselig! Men jeg hater overraskelser og hater å være til bry. Kan jeg arrangere babyshower selv? Det jeg er redd for er at resterende av venninner jeg inviterer føler det blir en tigge-fest siden jeg arrangerer selv? Men som arrangør selv vil det uansett være «bare» gave de evnt har med, istedetfor å kjøpe inn pynt/mat/kaker etc.. hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 48109...e57
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Du kan jo si det som det er at du ikke liker overraskelser men at du setter stor pris på en babyshower og at du gjerne vil være med i planleggingsfasen? Anonymkode: fae74...b25 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Du har ikke babyshower nå. Midt i en pandemi.... Anonymkode: 0fa7b...68d 14
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke babyshower nå. Midt i en pandemi.... Anonymkode: 0fa7b...68d Nei, stemmer, blir ikke før på nyåret isåfall Anonymkode: 48109...e57 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Jeg synes personlig babyshower er kleint. Jeg hadde blitt sur om noen hadde arrangert noe slikt for meg og jeg kunne aldri funnet på å arrangert noe slikt selv. Anonymkode: fca6c...04c 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Babyshower er harry og sidestilles med å tigge til seg gaver. Dropp det. Anonymkode: 002c9...3f7 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 Kan ikke du og venninna arrangere sammen? Synest det er innafor med litt ekstra kontroll i disse tider. Du er trossalt gravid 😅 Anonymkode: 9da96...038
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes personlig babyshower er kleint. Jeg hadde blitt sur om noen hadde arrangert noe slikt for meg og jeg kunne aldri funnet på å arrangert noe slikt selv. Anonymkode: fca6c...04c Enig! har også venner som maser om det, ikke aktuelt ! Anonymkode: 109f2...197
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 Man arrangerer ikke babyshower for seg selv, da blir det tiggefest. Jeg sa jeg ikke ville ha, men ba heller noen av venninnene mine på middag. De hadde spleiset på en liten gave, noe som selvfølgelig var hyggelig men uventet. Vi var fem stk til sammen, i en babyshower hadde det blitt dobbelt så mange. Hvis du vil ha babyshower sier du til venninne dine at du vil få et forvarsel om når det blir. Og du, det kommer til å være pandemi på nyåret også, så ville ikke hatt noen forhåpninger om at du kan be inn noen da heller. Anonymkode: 25d7e...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Nei, du kan ikke arrangere det selv! Det blir bare kleint. Dessuten tror jeg du kan ta det helt med ro, pandemien er ikke over i januar 🤦♀️ Anonymkode: 6c20e...2c8 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 Ser overhodet ikke problemet med å arrangere det selv. Man arrangerer sitt eget bursdagsselskap, så hva er det som er så annerledes med en babyshower? Anonymkode: fc80b...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser overhodet ikke problemet med å arrangere det selv. Man arrangerer sitt eget bursdagsselskap, så hva er det som er så annerledes med en babyshower? Anonymkode: fc80b...ab6 Babyshower er en tiggerfest og kan ikke sammenlignes med en fødselsdag. Anonymkode: 002c9...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyshower er en tiggerfest og kan ikke sammenlignes med en fødselsdag. Anonymkode: 002c9...3f7 Deg om det, men hva har det med å arrangere det selv eller ikke? Ser forøvrig ikke hvorfor det er så fælt å invitere til selskap for å feire at man skal få en baby, kontra å feire et jubileum for en fødsel De fleste gir barselgaver så uansett, så hva er galt med å servere kaker til alle og få gavene i forkant av fødsel i stedet for i etterkant? Anonymkode: fc80b...ab6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, du kan ikke arrangere det selv! Det blir bare kleint. Dessuten tror jeg du kan ta det helt med ro, pandemien er ikke over i januar 🤦♀️ Anonymkode: 6c20e...2c8 Det var pandemi i sommer også, men da dro folk likevel på ferie, feiret bryllup, hadde bursdagsfester etc, så dersom situasjonen er tilsvarende som da, så synes jeg ikke et babyshower er noe verre Hvis situasjonen er som nå, så blir det selvsagt ikke noe uansett om det er jeg selv eller venninner som ønsker å arrangere. Anonymkode: 48109...e57 1
Havbris Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 Kanskje er barnet allerede født før smittestatus er slik at det er greit å arrangere dette. Problem solved.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 Min venninne avtalte tid og sted med de som arrangerte, men resten (invitasjoner, mat, gaver, aktiviteter) ordnet vi for henne. Det fungerte helt fint og var veldig koselig. Men det ville vært veldig rart om du selv inviterte, da får du heller droppe det. Anonymkode: d0ffc...bc7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 Kan du ikke bare vente til du får barselsgaver? Babyshower skriker tiggefest. Anonymkode: 42acf...108 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 Føler d blir veldig tiggete å arrangere selv ja har aldri hverken arrangert eller fått babyshower selv men må man da gi gave både til showeren og til etter baby er født? Anonymkode: 035d3...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 Lykke til med å ha babyshower med de nye restreksjonene som kom i går 🙄 Anonymkode: 368c4...a30 2
little fairy Skrevet 5. november 2020 #20 Skrevet 5. november 2020 Jeg tenker faktisk du gjør lurt i å arrangere selv nå. Da kan du sørge for at dere overholder restriksjoner. Om andre arrangerer kan plutselig alt for mange bli invitert. De vil jo ha en shower, så er ikke slik de blir tvunget med. Lag et arrangement og skriv når det er og at du velger arrangere selv pga restriksjoner og har derfor invitert noen få. De vil sikkert foreslå å hjelpe med mat/kaker osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå