AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Det skal sies at vi sliter veldig, og har gjort det i tre-fire år. Jeg har tidligere bedt om separasjon, men har trukket den tilbake. Jeg holder ut, men det er så vidt. Det er ikke én ting jeg synes er vanskelig med ham, det er liksom alt, jeg kjenner jeg har fått veldig nok, men holder ut. men så, i dag, kom det frem at han holder med Trump. Han hadde stemt på Trump dersom han hadde stemmerett i USA (familie i USA, men norsk statsborger). Jeg har «luktet lunta» tidligere, men han har klokelig valgt å holde kjeft. Han synes Trump har gjort en god jobb som president og ser ikke problemet med hans lederskap. i norsk politikk stemmer han høyrevridd, mens jeg er velsig rød. WTF?! Jeg kjenner jeg virkelig har fått nok av mannen min, og det politiske standpunktet hans vippet hele lasset for meg. Jeg har lyst til å kaste opp av å se ansiktet hans akkurat nå! Jeg ser virkelig ikke en fremtid med den mannen lengre. Hvordan kan man bo med en som synes Trump skal få sitte fore ny år?!?! Anonymkode: 9d327...0d8 19
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 I det minste må du unngå å la han reprodusere seg Anonymkode: 199ea...6d8 34
Bernardette Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Forstår godt at du vil gå. Høyrevridning i norsk politikk, og favorisering av Trump, er ikke forenelig med en med gode verdier og reflektert syn fra venstresiden. 34
PetterKanin Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Nei, på ingen måte. Politisk uenighet må man da tåle i et forhold. 39
Østkantgutt1913 Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Tåpelig Folk må da få like og stemme på hva de vil 38
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Høres ut som om du burde gått fra ham for lenge siden. Du er ikke lykkelig med ham, og at han holder med Trump er bare prikken over i'en. Da er det umulig for deg å unnskylde hva du egentlig tenker om ham. Gå fra han, du. Anonymkode: 87ef6...7c3 31
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 At han holder med Trump er definitivt en grunn til skilsmisse ja! Anonymkode: 58932...c26 30
Populært innlegg Bernardette Skrevet 4. november 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 4. november 2020 2 minutter siden, PetterKanin skrev: Nei, på ingen måte. Politisk uenighet må man da tåle i et forhold. Politisk uenighet og fullstendig ulikt verdigrunnlag og refleksjonsevne er to helt forskjellige ting. 54
Brunello Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 På verdensbasis er det du du har det avvikende politiske synet. Dersom du er veldig rød i norsk målestokk, vil du klassifiseres som kommunist i mange lsnd. 25
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #10 Skrevet 4. november 2020 For meg handler politikk om verdier og hvordan man ser på mennesker (inkludert mennesker av annen hudfarge, religion, etc.), derfor kunne jeg aldri gått på en date nummer to en gang med noen som stemte så ulikt meg, faktisk. Anonymkode: 22762...077 23
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #11 Skrevet 4. november 2020 Hvorfor ble dere sammen i utgangspunktet? Anonymkode: aee36...cab 7
T-Rex Skrevet 4. november 2020 #12 Skrevet 4. november 2020 (endret) Kommer an på. Endret 4. november 2020 av T-Rex
PetterKanin Skrevet 4. november 2020 #13 Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, Bernardette skrev: Politisk uenighet og fullstendig ulikt verdigrunnlag og refleksjonsevne er to helt forskjellige ting. Ja, men det virker nå ikke å være teme her. Her virker uenigheten å være tema. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #14 Skrevet 4. november 2020 Hadde ikke blitt noe blid om min man ville ha stemt på Trump. Det er så utrolig mye galt der. Alt fra hvordan han bokstavelig talt mobber funksjonsnedsettelser, støtter strengere abortlover, og hans kvinnesyn. I tillegg til alt det andre. Glad min mann er liberal. Anonymkode: a03cb...f17 21
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #15 Skrevet 4. november 2020 Så lenge dere sliter fra før vil jeg si ja. En ting er å være uenige politisk, som er uproblematisk i seg selv, men å holde med en mann med en svært velutvikla narsissisme kombinert med absurd dårlig sosial intelligens og refleksjonsevne er håpløst. En normal seksåring kan formulere seg bedre. Anonymkode: bc1ff...8d3 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Skrevet 4. november 2020 Vil si du allerede hadde god nok grunn fra før. Vanligvis ville jeg sagt at man ikke skal bli uvenner over uenigheter men Trump er en mann som ønsker å frata menneskerettigheter en mengder mennesker som allerede har det vanskelig. Stemmer man Trump må man innse hvor mange mennesker man kan ødelegge livet for. Hvis du ikke bryr deg om det sier det jo litt om hvilket menneske du er. Har du en lesbisk eller homofil i din familie og stemmer Trump? Ja da kan du takke deg selv for å risikere et vanskeligere liv for noen du kanskje liker å tro du er glad i. Anonymkode: ee87d...386 17
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #17 Skrevet 4. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal sies at vi sliter veldig, og har gjort det i tre-fire år. Jeg har tidligere bedt om separasjon, men har trukket den tilbake. Jeg holder ut, men det er så vidt. Det er ikke én ting jeg synes er vanskelig med ham, det er liksom alt, jeg kjenner jeg har fått veldig nok, men holder ut. men så, i dag, kom det frem at han holder med Trump. Han hadde stemt på Trump dersom han hadde stemmerett i USA (familie i USA, men norsk statsborger). Jeg har «luktet lunta» tidligere, men han har klokelig valgt å holde kjeft. Han synes Trump har gjort en god jobb som president og ser ikke problemet med hans lederskap. i norsk politikk stemmer han høyrevridd, mens jeg er velsig rød. WTF?! Jeg kjenner jeg virkelig har fått nok av mannen min, og det politiske standpunktet hans vippet hele lasset for meg. Jeg har lyst til å kaste opp av å se ansiktet hans akkurat nå! Jeg ser virkelig ikke en fremtid med den mannen lengre. Hvordan kan man bo med en som synes Trump skal få sitte fore ny år?!?! Anonymkode: 9d327...0d8 Jeg har et større problem med dem som er veldig rød i norsk politikk enn dem som holder med Trump. Anonymkode: 8edcd...9ab 16
Gjest Villfisker Skrevet 4. november 2020 #18 Skrevet 4. november 2020 Jeg hadde aldri gått fra noen for ulikt politisk syn, men jeg hadde forventet samme respekten tilbake.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #19 Skrevet 4. november 2020 Hadde aldri klart å leve med en trumper. Anonymkode: 186b3...42d 14
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #20 Skrevet 4. november 2020 Jeg hadde kastet ham ut og bytta lås på flekken. Anonymkode: 96439...af3 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå