Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere det når andre sier dette til dere? For meg oppleves det som en hersketeknikk. Samme hva man sier når noen har sagt dette har man liksom tapt og bekreftet den andres påstand. Men er der rettferdig at den du diskuterer med på den måten bare skal avslutte og på mange måter "vinne" diskusjonen? Jeg er en tilhenger av at alle på en saklig måte skal få si alt de har på hjerte i en diskusjon, da blir det etter mitt syn helt feil at den andre parten bare skal kunne avslutte med dette utsagnet. Samtidig ønsker jeg å gå i meg selv og forstå om det er noe godt grunnlag for dette utsagnet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å konkludere med at man er uenig enn at en vinner uten at man faktisk er enig.

Skrevet

Får du denne kommentaren ofte? Har du vanskelig med å gi slippe på et emne du ønsker å diskutere når alle andre er lei? 😛

Anonymkode: b9fc6...55f

• Liker 2
Skrevet

Jeg har forøvrig fått høre det samme et par ganger, men da har det vært helt på sin plass, fordi jeg har vært vanskelig eller påståelig uten noen egentlig god grunn.

Anonymkode: b9fc6...55f

• Liker 1
Skrevet

Hadde sakt ja jeg da.  Mulig fått en latter ut av det.

Anonymkode: b3f0a...457

Skrevet

Stikker alltid tunga ut  å lager prompelyd når.folk sier slikt. Er først da jeg skal ha siste ord:D

Anonymkode: 9c935...291

Skrevet

Da hadde jeg svart: "På høy tid at du kjemper hardere da!"

Anonymkode: 20a0e...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...