123anonymbruker99 Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Det er en gutt som har prøvd i 2 måneder og få kontakt med meg og invitere meg på middagsdate til han. Endelig sa jeg ja, og allerede fra første gang vi var sammen var det en Instant connection. Vi har hengt i omtrent 1 måned, og alt har skjedd veldig fort. Han har allerede fortalt meg at han er glad i meg, og han har åpnet seg kraftig om hans psykiske helse samt. som familieproblemer. Han er trolig bipolar, så han er kanskje ikke i utgangspunktet den mest stabile personen å være med nå, ettersom at jeg har mye rot i livet selv. Men jeg har ikke hatt det sånn her med en person før, han forstår meg og jeg forstå han. Men nå på lørdag skrev han plutselig at han ikke kan være med meg lenger fordi han er redd for å få følelser, og han er ikke klar for et nytt forhold nå etter at han akkurat har gått ut av et nylig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det virker som for meg at han er redd for å gå inn i et forhold så han dytter meg vekk. Men hva skal en gjøre når en person du liker ikke vil få følelser eller være i et forhold akkurat nå? pluss at ut i fra oppførsel så virker det som om han alt har fått følelser, han fortalte meg allerede 2 gangen vi var sammen at han ikke ville at vi skulle være med andre
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Ja, det blir trolig følelser av å date. Det er liksom poenget. Om han ikke takler det, er det nok best å holde seg unna. Anonymkode: 50b2b...a85 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Men hva skal en gjøre når en person du liker ikke vil få følelser eller være i et forhold akkurat nå? Først så antar man at det er den rene sannheten. Så respekterer man det valget (for det er et valg man kan ta for seg selv). Å anta at noe en person man liker sier er løgn, eller å ikke respektere deres valg er helt utenkelig. Fordi man ikke samtidig kan respektere noen som person og ikke respektere valgene deres. Det som er relevant her er ok DU er interessert i en relasjon til han? Det er ditt valg. Om du ønsker å være med andre og med han? Ja, da setter du det som vilkår. Det er også ditt valg. Anonymkode: 08f4c...ae1 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Han er altså trolig bipolar, ta et skritt tilbake og trekk pusten. Svar noe sånn som «den er grei» tilbake. Og gi han tid og rom til å tenke. Kommer han tilbake har han fått tenkt seg om og er klar, om ikke har han tydelig mer enn nok med seg og sitt. Snakker dessverre av erfaring, her tok han kontakt - vi ble gift og fikk barn. Men, han var alvorlig psykisk syk og vi ble skilt etter noen år og noen år etter det avsluttet han livet sitt. Unner ingen å gå gjennom alt jeg har gjort, så tenk deg godt om! Anonymkode: 5555b...da4 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 8 minutter siden, 123anonymbruker99 skrev: Det er en gutt som har prøvd i 2 måneder og få kontakt med meg og invitere meg på middagsdate til han. Endelig sa jeg ja, og allerede fra første gang vi var sammen var det en Instant connection. Vi har hengt i omtrent 1 måned, og alt har skjedd veldig fort. Han har allerede fortalt meg at han er glad i meg, og han har åpnet seg kraftig om hans psykiske helse samt. som familieproblemer. Han er trolig bipolar, så han er kanskje ikke i utgangspunktet den mest stabile personen å være med nå, ettersom at jeg har mye rot i livet selv. Men jeg har ikke hatt det sånn her med en person før, han forstår meg og jeg forstå han. Men nå på lørdag skrev han plutselig at han ikke kan være med meg lenger fordi han er redd for å få følelser, og han er ikke klar for et nytt forhold nå etter at han akkurat har gått ut av et nylig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det virker som for meg at han er redd for å gå inn i et forhold så han dytter meg vekk. Men hva skal en gjøre når en person du liker ikke vil få følelser eller være i et forhold akkurat nå? pluss at ut i fra oppførsel så virker det som om han alt har fått følelser, han fortalte meg allerede 2 gangen vi var sammen at han ikke ville at vi skulle være med andre En som er bipolar er ikke stabil. Du bør ha kunnskap om sykdommen for å takle et liv med en bipolar. Hva han føler er riktig, vil nok varierer med hans sykdomsbilde. Anonymkode: c502b...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 De fleste av oss menn er bipolare på det stadiet der. Det er et eget syndrom, som jeg ikke husker navnet på. Når mannen begynner å føle noe, og hodet blir overveldet av dette, så trekker han seg tilbake for å gruble. Kvinnen blir engstelig, og klenger seg på, og det blir for mye. Det eneste er å trekke seg tilbake en stund, og lat som livet ditt er topp. Gi ham 3-4 uker på å få fotfeste i seg selv, og så går du bare videre. Det er ikke din feil, han har ingen andre, og det er ikke et tegn på at han ikke er interessert nok. Anonymkode: 18257...d22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå