Cecilie82 Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 En blazer å anbefale til oss som ikke er så høye
Roci Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Se etter merker som har "petite"-sortiment.
Cecilie82 Skrevet 4. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2020 8 timer siden, Roci skrev: Se etter merker som har "petite"-sortiment. Har tittet litt rundt før jeg skreiv innlegget.
Roci Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 8 timer siden, Cecilie82 skrev: Har tittet litt rundt før jeg skreiv innlegget. Skjønner. Hvilken farge og snitt/fasong liker du? Mønstret eller ensfarget? Kort eller lang? Innsvingt eller mer rett/boxy? Priskategori? 1
Cecilie82 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2020 3 timer siden, Roci skrev: Skjønner. Hvilken farge og snitt/fasong liker du? Mønstret eller ensfarget? Kort eller lang? Innsvingt eller mer rett/boxy? Priskategori? Åpen for det meste. Hadde en sort som jeg har hatt i mange år, men ble stjålet. Den var en halvlang modell Har brunt hår og brune øyne. Tenker at hvis den er dyr må det være litt med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå