Gå til innhold

Kattnakken-hvorfor selges det til nesten nypris brukt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger med på finn etter kattnakken regntøy men har merket meg det at brukte dresser, spesiellt vinterregndressene selges til omtrent nypris. 

Anonymkode: 10b07...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det helt nytt, da, eller veldig lite brukt? Jeg ser flere annonser der nå med "helt ny", "nesten ubrukt", osv. Da er det innafor å ta oppunder nypris, og altså, det er jo hva kjøper er villig til å betale som bestemmer prisen. Får man solgt det til nesten nypris, så gjør man jo gjerne det.. 

Anonymkode: 587e9...050

• Liker 3
Skrevet

Prøv å fø tak i helt nytt i butikken, sp ser du hvorfor. De er helt umulige å få tak i for tiden. 

Anonymkode: f9cf2...411

• Liker 2
Skrevet

Det er særlig vinterregndressene som selges dyrt. Det er fordi de har vært utsolgt lenge i de fleste størrelser. De venter påfyll i desember. Disse dressene er populære, så folk betaler tydeligvis nypris og nesten mer til for å skaffe seg en dress. 

Vi har hatt både dress, regntøy og div tilbehør som sydvest og skoposer derfra. Er fornøyd med kvaliteten, så jeg skjønner det er populært. Men personlig så ville jeg ikke betalt nypris for en brukt dress.

Anonymkode: a1c17...57d

• Liker 3
Skrevet

Av nysgjerrighet: Hva er det som er så fantastisk med disse dressene? Kontra andre dresser av "gode" merker?

Anonymkode: 07bb0...5b8

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet: Hva er det som er så fantastisk med disse dressene? Kontra andre dresser av "gode" merker?

Anonymkode: 07bb0...5b8

Finnes det vinterregndress i andre merker?

Anonymkode: d273e...99d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det vinterregndress i andre merker?

Didrikssons har vinterforet regnsett.

Anonymkode: 1feb8...468

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Didrikssons har vinterforet regnsett.

Anonymkode: 1feb8...468

Men ikke dress? 
Prisnivået på kattnakken og didriksons er vel ganske likt? 
Jeg tror mange liker kattnakken fordi de har så fine, barnevennlige mønster etc

• Liker 1
Skrevet

Jeg solgte nettopp en på finn til 350,-

Fikk nesten 50 forespørsler på 40 minutter.

Anonymkode: b3d92...5e8

• Liker 2
Skrevet

De er kjempevanskelige å få tak i nye, det ventes inn i desember. Så tipper derfor 😉 Er i situasjonen at jeg prøver å få tak i.

Anonymkode: e320d...e42

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg solgte nettopp en på finn til 350,-

Fikk nesten 50 forespørsler på 40 minutter.

Anonymkode: b3d92...5e8

Du burde hatt budrunde😂

Anonymkode: c5c89...3d9

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke hvorfor disse er så populære? For det første er foret regntøy med fleece noe som ikke puster overhode, og en dress er jo desto tettere. Fleece generelt er jo veldig klamt, og blir kaldt om vått.

Regnklær med ull som lag to mener jeg er mye bedre, ikke minst om barna blir våte. Har aldri likt regnklær med fleece da jeg foretrekker ull, men vi tenker vel ulikt der. 

jeg foretrekker heller todelt regntøy, som tross alt puster liiiit mer enn en tett heldress (sirkulasjon under jakken osv. 

Anonymkode: da5d1...db5

• Liker 8
Skrevet

Foretrekker også todelt fremfor dress. Skjønner meg ikke på alle som skal ha den vinterregndressen. Vi har todelt fôret, syns det er fint når det er kaldt og vått, men buksa er det som brukes mest. Syns det er fint å ta på en god og varm, helt vanntett bukse, men velge en litt mer pustende skalljakke eller vinterjakke om det ikke regner. Da slipper de å gå rundt i tett og klam regntrekk når de er ute etter at det har regnet.

Anonymkode: fdd0f...566

Skrevet

Men regndressene fra Kattnakken er vel ikke foret med fleece sånn som tykt regntøy som regel er? Er vel derfor de er så populære. 

Anonymkode: 1b7c4...53d

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men regndressene fra Kattnakken er vel ikke foret med fleece sånn som tykt regntøy som regel er? Er vel derfor de er så populære. 

Jo, vinterregndressen det snakkes om her er foret.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, vinterregndressen det snakkes om her er foret.

Ja, men ikke med fleece vel? Ikke de jeg har sett i alle fall. 

• Liker 3
Skrevet

Kan selges så dyrt pga. etterspørsel. Jobber i barnehage, og det er uten tvil det beste regntøyet jeg har vært borti. Sverger til Kattnakken for barna mine, med en regnsøyle på ca. 30 000mm. Vi har både vanlig regntøy og fôret regndress, og er superfornøyd med begge. Er forresten ikke fleecefôr inni :)

• Liker 2
Skrevet

Hvilket for er inni dressen?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilket for er inni dressen?

Bruker Kattnakken regntøy selv, men uten for, da jeg liker å ha tykkere ull som lag to.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruker Kattnakken regntøy selv, men uten for, da jeg liker å ha tykkere ull som lag to.

Til barna ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...