AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Skal bare touche opp med noen få striper og har en hel pakke fra Depend. Den inneholder to poser med blekemiddel og en flaske med aktivator. Kan jeg blande en pose og halve flaska sammen i en skål og bruke resten senere, eller vil aktivatoren miste piffen når jeg har åpnet den? Blir glad for raske svar, begynner snart 😄 Anonymkode: 25b34...58a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Det gjør jeg ☺️ Gjort i flere år 😁 Anonymkode: f1099...65b 1
Kenelz Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Før du gjør noe som helst så ville jeg ha forhørt meg med en frisør 😬😬 Selvom noen sier det funker for dem så vet man aldri.. Er bare å ringe en frisørsalong og høre med dem! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 40 minutter siden, Kenelz skrev: Før du gjør noe som helst så ville jeg ha forhørt meg med en frisør 😬😬 Selvom noen sier det funker for dem så vet man aldri.. Er bare å ringe en frisørsalong og høre med dem! Lykke til! Det var et søtt og litt naivt råd. Har du møtt en frisør før? Ingen av dem ville ha kommet med råd andre enn "kom til salongen, du kommer til å ødelegge håret ditt!!!!!" Anonymkode: 25b34...58a 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 PS. (meg som skrev over) Jeg striper håret selv og blir veldig fornøyd med jobben (og sparer 1800,- hver gang) 😄 Anonymkode: 25b34...58a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg ☺️ Gjort i flere år 😁 Anonymkode: f1099...65b Så da er det sånn: Det er først når pulveret og aktivatoren blandes at den blir ubrukelig etter en stund? Så du bruker resten av flaska og pulveret igjen noen måneder senere uten problem? Da blir jo dette enda billigere enn jeg trodde! Anonymkode: 25b34...58a 1
Kenelz Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det var et søtt og litt naivt råd. Har du møtt en frisør før? Ingen av dem ville ha kommet med råd andre enn "kom til salongen, du kommer til å ødelegge håret ditt!!!!!" Anonymkode: 25b34...58a Søtt kommentar: Har ringt selv til frisøren og de har svart på alle slags mulige rare spørsmål 😉 Så klart vil de anbefale å gjør noe kjemisk hos en profesjonell, men de lyger ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 8 minutter siden, Kenelz skrev: Søtt kommentar: Har ringt selv til frisøren og de har svart på alle slags mulige rare spørsmål 😉 Så klart vil de anbefale å gjør noe kjemisk hos en profesjonell, men de lyger ikke. Mente ikke å være nedlatende, altså! Har bare aldri hørt noe annet enn "så dum du er" fra en frisør når jeg har bedt om sånne råd. Men bra at du har en mer ålreit frisør Anonymkode: 25b34...58a
Kenelz Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Mente ikke å være nedlatende, altså! Har bare aldri hørt noe annet enn "så dum du er" fra en frisør når jeg har bedt om sånne råd. Men bra at du har en mer ålreit frisør Anonymkode: 25b34...58a Uff, det er nå ikke greit! Har vært borti alle slags mulige frisørsalonger og har jo fått høre at det er på sitt eget ansvar, men tips gir dem om man forteller at man ikke har råd. 😊 Lenge siden jeg har holdt på med bleking (kjemisk klipp, har ikke rørt håret mitt hjemme siden) men står det noe dato på pakkene?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #10 Skrevet 4. november 2020 2 timer siden, Kenelz skrev: Uff, det er nå ikke greit! Har vært borti alle slags mulige frisørsalonger og har jo fått høre at det er på sitt eget ansvar, men tips gir dem om man forteller at man ikke har råd. 😊 Lenge siden jeg har holdt på med bleking (kjemisk klipp, har ikke rørt håret mitt hjemme siden) men står det noe dato på pakkene? Har kjøpt den for et par dager siden, så den varer nok lenge, men skal dobbelsjekke Kanskje jeg må finne en ny frisør... hehe Anonymkode: 25b34...58a
Chakalaka Skrevet 4. november 2020 #11 Skrevet 4. november 2020 Bare å dele opp, men skru korken på aktivatoren godt igjen 😉 Hilsen frisør 💃
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #12 Skrevet 4. november 2020 5 timer siden, Chakalaka skrev: Bare å dele opp, men skru korken på aktivatoren godt igjen 😉 Hilsen frisør 💃 Takk! Endelig en snill og hjelpsomt frisør ❤️ Det gikk bra, tok halve og laget noen tynne striper for å freshe opp litt. Kan jeg spørre deg om noe, nå som du er her? Stemmer det at blekingen på et tidspunkt slutter å bleke, altså at det stopper på et tidspunkt? Altså mens den er i håret. Anonymkode: 25b34...58a
Chakalaka Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Endelig en snill og hjelpsomt frisør ❤️ Det gikk bra, tok halve og laget noen tynne striper for å freshe opp litt. Kan jeg spørre deg om noe, nå som du er her? Stemmer det at blekingen på et tidspunkt slutter å bleke, altså at det stopper på et tidspunkt? Altså mens den er i håret. Anonymkode: 25b34...58a Så godt å høre! Alltid risky å stole på den myten.. Den slutter å jobbe hvis blekemiddelet tørker, men hvis du dekker den til (med plast/folie) mens den er i håret, kan det lett bli krise. Kommer også an på styrken til selve vannstoffet (aktivatoren). Farge, derimot, slutter å jobbe når det kommer til et visst punkt. Brunt blir ikke svart, liksom 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå