Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedriften min har lagt opp til personalmøte 26 november. Synes det er unødvendig med så mye smitte som er rundt nå, og vurderer å si at jeg ikke kommer. Hva hadde du gjort? Vi blir mellom 25-35 stk.

Anonymkode: aeab3...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke blir lovlig å gjennomføre 

Anonymkode: 3b3bb...8e3

• Liker 1
Skrevet

Gått. Det er fullt lovlig, og godt innenfor anbefalingene, om dere kun er 25-35 stk, og det er arrangert i et stort nok rom. Noe jeg antar de gjør. 

Anonymkode: 4bcb1...10f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gått. Det er fullt lovlig, og godt innenfor anbefalingene, om dere kun er 25-35 stk, og det er arrangert i et stort nok rom. Noe jeg antar de gjør. 

Ja, møterommet er stort. Skjønner bare ikke helt timingen, og hvorfor vi ikke kan ta dette digitalt?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, møterommet er stort. Skjønner bare ikke helt timingen, og hvorfor vi ikke kan ta dette digitalt?

Jeg synes også det er en uting når man krever fysisk oppmøte, men har erfart fra egne arbeidsplasser at ledere har en voldsom tro på at man kommuniserer SÅ mye bedre om man kan se hverandre i hvitøyet, ansikt til ansikt... 

Men om det er det det er innkalt til, må jeg jo komme, om jeg ikke kan vise til spesifikke brudd på regler. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også det er en uting når man krever fysisk oppmøte, men har erfart fra egne arbeidsplasser at ledere har en voldsom tro på at man kommuniserer SÅ mye bedre om man kan se hverandre i hvitøyet, ansikt til ansikt... 

Men om det er det det er innkalt til, må jeg jo komme, om jeg ikke kan vise til spesifikke brudd på regler. 

Det første der er så tullete. Får sitte rolig i båten og håpe på at smitten reduseres de neste ukene, eller at møtet avlyses.

Skrevet

Jeg hadde spurt om det er lagt opp til at man kan delta på video eller telefon med tanke på å ikke ha for mange samlet.

Skrevet

På min jobb har vi fagdag denne uken og om 14 dager. Er nærmere 30 stykker. 
Blir ikke avlyst og det er obligatorisk oppmøte 

Anonymkode: a6746...8c7

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke blir lovlig å gjennomføre 

Anonymkode: 3b3bb...8e3

Hvorfor skulle ikke det være lovlig? Når 30 elever kan sitte oppå hverandre i et klasserom, så kan sikkert 25 mennesker sitte sammen og. 

Eller er korona snill, og velger bort studenter? 

Tullete hele greia spør du meg. Veldig rart at 6 venner ikke kan sitte i samme hus, men 30 elever går fint!

Anonymkode: 31f90...d92

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bedriften min har lagt opp til personalmøte 26 november. Synes det er unødvendig med så mye smitte som er rundt nå, og vurderer å si at jeg ikke kommer. Hva hadde du gjort? Vi blir mellom 25-35 stk.

vanlig å ta slike møter på zoom eller teams

Anonymkode: 9b1af...0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...