Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bli gravid og den 31 oktober da hadde jeg kramper i nedre delen av magen, ikke på siden. Også begynte jeg å bli skikkelig varm og som du ser så gikk temperaturen min opp også litt ned dagen etter. Etter søndagen har jeg hvert sliten, utmattet, oppblåst og gassy. Som dere ser har jeg tatt tester og i dag er det en skikkelig skikkelig svak strek men avdeling utydelig. Jeg har tatt blodprøve men jeg får ikke svar før om 1 uke 

88022FB2-A1CE-4A7D-B256-63BA0CAE1572.jpeg

EC83451F-19E0-4AD2-B570-6CDB0A2E34FA.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når hadde du EL?

Anonymkode: 3ae1b...25d

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes meg, blir stresset bare av å lese innlegget. Hva med å legge fra seg alt rundt og bare ha sex med mannen rundt eggløsning? 

Anonymkode: 55af5...7f8

• Liker 8
Skrevet
På 4.11.2020 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Hjelpes meg, blir stresset bare av å lese innlegget. Hva med å legge fra seg alt rundt og bare ha sex med mannen rundt eggløsning? 

Les kanskje på bildene jeg hadde sex på? 

Skrevet
På 4.11.2020 den 15.06, AnonymBruker skrev:

når hadde du EL?

24 oktober 

Skrevet
5 minutter siden, Donjaca98 skrev:

Les kanskje på bildene jeg hadde sex på? 

Men hvorfor gjør du så mye greier ut av prøvingen? Hva skjedde med å ha sex, så vente å se om mensen dukker opp eller ikke...? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Men hvorfor gjør du så mye greier ut av prøvingen? Hva skjedde med å ha sex, så vente å se om mensen dukker opp eller ikke...? 

Fordi jeg har hatt abbort før er ikke vondt å teste. 

Skrevet

Hvor lang syklus har du? Jeg hadde også EL rundt 24.okt. Positiv test idag 🥰 

Det beste er nok å vente til IKM, evt et par dager før og ta en test da :) ikke nødvendig å ta så mange. Vet det er vanskelig å vente 😅 jeg begynte 9DPO (9dager etter EL.) er idag 12 DPO.

Babyplan tidligtest med morgenurin viste negativ, men fikk positiv på CB digital ved lunsjtider. Ikke tisset siden morgen og drukket lite, så tenkte å gi den et forsøk da jeg har litt symptomer 😬

Skrevet
Akkurat nå, supernaturalfan skrev:

Det beste er nok å vente til IKM, evt et par dager før og ta en test da :) ikke nødvendig å ta så mange. Vet det er vanskelig å vente 😅 jeg begynte 9DPO (9dager etter EL.) er idag 12 DPO.

Babyplan tidligtest med morgenurin viste negativ, men fikk positiv på CB digital ved lunsjtider. Ikke tisset siden morgen og drukket lite, så tenkte å gi den et forsøk da jeg har litt symptomer 😬

Jeg har 28 dagers syklus fikk positiv i går med clear blue tidlig i indikator. Men fordi den var på lunsjtider. Jeg har selv god erfaring med clear blue, og jeg har symptomer som opplåst, vondt i hodet og sliten. 

Skrevet
7 minutter siden, Donjaca98 skrev:

Fordi jeg har hatt abbort før er ikke vondt å teste. 

Men det hjelper jo ingenting å styre så med det uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke ser streken du beskriver, men det betyr jo ikke at den ikke er der. Når venter du mens? Forstår det slik at det fortsatt er noen dager til? Jeg hadde lagt bort testingen et par dager, og heller tatt en ny da. Er du gravid, vil streken du mener du ser, være mye tydeligere og sterkere. Anbefaler deg også å prøve å slappe av og ta det litt mer med ro. Du blir ikke fortere gravid av å teste hver dag, flere ganger om dagen, så lenge før du venter mens, selv om jeg kan forstå behovet for å vite fortest mulig. Tenker bare du utsetter deg for unødvendig mye stress, og det kan i verste fall gå hardt utover et parforhold å stresse så mye rundt det å bli gravid :) 

Anonymkode: 109a3...f34

Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Tvert imot, tror det bare blir vanskeligere å bli gravid hvis man styrer så mye..

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, supernaturalfan said:

Gratulerer! Hva slags symptomer har du hatt siden 6-7 DPO?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tvert imot, tror det bare blir vanskeligere å bli gravid hvis man styrer så mye..

TS spør ikke dere om hvordan hun skal roe ned. Det er hennes valg!!!!!!

TS, skjønner du er fortvilet og ønsker svar. Anbefaler å ta en ny test på morgen urin i morgne. Eller leste jeg at du har fått positiv allerede?

Skrevet
4 timer siden, Nerine_ skrev:

Sant

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Hva slags symptomer har du hatt siden 6-7 DPO?

Den 31 oktober hadde jeg masse kramper og jeg ble kokende varm men det sluttet dagen etter. Kanskje dagen etter begynte jeg å skjenne trøttheten og opplåstheten. I dag allerede skjenner jeg hodepine og kvalme ( har kastet opp)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS spør ikke dere om hvordan hun skal roe ned. Det er hennes valg!!!!!!

TS, skjønner du er fortvilet og ønsker svar. Anbefaler å ta en ny test på morgen urin i morgne. Eller leste jeg at du har fått positiv allerede?

Jeg skal ta en ny test i morgen på clear blue det er den eneste som har gitt meg ordentlig svar. Så skal jeg ikke teste før jeg får ikm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...