AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Noen som kan anbefale en god ansiktsrens til dehydrert/sensitiv hud? Til bruk morgen og kveld, trenger ikke fjerne sminke siden jeg ikke bruker foundation og har egen øyesminkefjerner Anonymkode: e4b53...e71
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 The Ordinary sin Squalane Cleanser er fantastisk til min dehydrerte og sensitive hud, og den er også mye billigere enn ansiktsrenser fra andre kvalitetsmerker. ❤ Uparfymert, så klart! Anonymkode: 4df5b...86f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Squalane Cleanser funket ikke til min dehydrerte og sensitive hud, så jeg anbefaler denne dersom the ordinary sin ikke funker: https://www.blush.no/product/784742/ansiktspleie/rens/dermalogica-ultracalming-cleanser Er litt prisforskjell, så greit å teste det billigste først Anonymkode: 96508...abc
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: The Ordinary sin Squalane Cleanser er fantastisk til min dehydrerte og sensitive hud, og den er også mye billigere enn ansiktsrenser fra andre kvalitetsmerker. ❤ Uparfymert, så klart! Anonymkode: 4df5b...86f Den prøvde jeg såvidt for litt siden, men jeg likte ikke helt formulering og konsistens.. Føler meg liksom ikke ren når den ikke skummer og det føles som den ligger igjen på huden. Men det er kanskje bare en vanesak? Anonymkode: e4b53...e71
Milky Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Bruker dermalogica clearstart foaming wash
kunstnerfluen Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Dermalogica ultra calming cleanser. Den er perfekt for sensitiv hud.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Cerave hydrating cleanser Anonymkode: e9c32...34b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå