Gå til innhold

Hvordan skal jeg pynte balkongen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :)

Jeg har en liten balkong hvor det stadig regner og blåser. Bor på vestlandet. Har lyst til å gjøre det koseligere der, men har så langt drept de plantene jeg har satt ut der. Har mest lyst til å pynte rekkverket med blomsterkasse. Men er dette umulig for noen som ikke har så grønne fingre? Kunne også tenke meg lyslenke der ute, har en stikkontakt der, men det regner jo så ofte, så dette er kanskje ikke mulig? Kanskje dere har noen andre tips?

Håper noen av dee kan hjelpe meg med å få det koselig her til jula :) 

Anonymkode: 2aafc...3ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Solforhold? :)

ikke umulig, men du må bruke litt tid og potensielt litt penger, og velge riktig. Det finnes balkongkasser som har vannreservoar, slik at du slipper å vanne så ofte (kanskje ikke et problem i Bergen skulle man tro 😛 ), bare lag et hull i dem litt oppe på siden slik at de ikke fylles helt opp.

Velg planter som passer forholdene der du bor. Storkenebb og eføy tåler mye, kanskje de mindre hostaene, marikåpe og markjordbær. 

Er selv på jakt etter lyslenker/figurer som ikke krever stikkontakt og som ikke spiser batterier, så følger den! Kanskje noen har tips!

Endret av Mhmjadda
Autocorrect.
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...