AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Nei, dette er ikke et spørsmål om kakebaking. Jeg har fått det for meg at jeg vil gi en mann prostatamassasje. Jeg har lest og lest, studert bildene i anatomiske atlas - ja, rett og slett vært en fremragende studine. I går bød anledningen seg. Jeg spurte min analglade kompis om han kunne tenke seg å stille den søte bakenden sin til min disposisjon. Det er jo tross alt snakk om forskning på høyt nivå. Og han anså det som sin borgerplikt at den skrullete venninna hans lærer seg kunsten å massere en manns prostata. I henhold til faglitteraturen og andre ymse kilder, skal prostata føles ut som en våt valnøtt når man tar på den. Så, utstyrt med voldsomme mengder glidemiddel (nødvendig), safeordet "Muppetshow" (viktig - altså safeord, ikke Muppetshow) og ikke minst samtykke (absolutt nødvendig), bega jeg meg ut på jakten på beryktede og berømte valnøtten. Jeg tok meg god tid og holdt øyekontakt med han under hele seansen. Spurte til stadighet om alt var greit, om han likte det jeg holdt på med, og om han ville ha mer. Mannen var ekstatisk! - så hurra for meg. Jeg tok det også med ro når han hadde kommet, og røsket ikke ut hånda i full fart. Slikt kan ikke bare skade analkanalen, men også føre til ufrivillig avføringslekkasje. Det eneste som manglet, var post-fisting komfort-mat. Hadde bare gulrøtter, yoghurt, og svisker å by på. Og sistnevnte var vel neppe det som fristet mest etter seansen hhv. forskningsstudiet mitt. Jeg har lest at man kan gjøre en "kom hit"-bevegelse med peke- (og langfinger) i retning urinblæra, så jeg gjorde det. Men som sagt, noen prostata kan jeg ikke påberope meg å ha funnet. Til gjengjeld fant jeg slimhinnefoldene i analgangen og at hele min lille damehånd passer inn i stjerten hans. (Noe han ønsket, vil jeg tilføye) Selv om han altså kom som en nyttårsrakett på jetfuel, og var særs fornøyd med å være prøvekanin, så forblir altså denne valnøtta fortsatt en X. Er det derfor noen i det store KG-universet som kan gi meg noen tips? Om det er av betydning, så er langfingeren min på høyre hånd 8 cm lang, og pekefingeren 7 cm. Anonymkode: e92b9...e28 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Yeah right 🙄 Forresten, dersom prostata kjennes som en valnøtt, har den langkommet kreftsykdom. Anonymkode: e0502...46e 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Jeg har heller ikke denne berømmelige valnøtten, så det handler mer om å føle seg frem. Men noe riktig må du ha gjort. Anonymkode: 0cfe1...58d 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Ok, men da får du bare fortsette med denne studien din.. Anonymkode: 9509e...989 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Dette er det jo en mann som har skrevet... Anonymkode: d5d72...445 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Prostata finner man rett innenfor, opp mot magen. Den er rund, om den er valnøttformet bør han komme seg på sykehuset asap! Anonymkode: 8e641...780
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det jo en mann som har skrevet... Anonymkode: d5d72...445 Hva hadde det å si, mener du? Jeg håper ingen mann skriver noe så dumt som "nyttårsrakett på jetfuel". Vi som vet litt om begge deler, ser at setningen ikke gir mening. Anonymkode: 0cfe1...58d
Fioljenta Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 Fargerik beskrivelse. 😂 Min erfaring er at prostata er stor som en valnøtt (ikke valnøtt-formet) og kjennes bedre jo mer tent han er. I starten kjenner jeg den ikke, men etterhvert som han blir varm, er den lettere å lokalisere. Jeg liker best å stimulere den utenfra. Altså, først kjærtegne området mellom pungen og anus forsiktig. Og etterhvert hardere og hardere. Innenfra analen skal den ligge 4-8 cm i retning pungen. (I tilfelle du trenger mer studiemateriell, så har jeg skrevet om det her.) Men, hallo, har det noe å si om du fant den eller ei? Han hadde det tydeligvis godt og du virker til å ha hatt det kjekt. Og det er vel det som teller. 💜 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har heller ikke denne berømmelige valnøtten, så det handler mer om å føle seg frem. Men noe riktig må du ha gjort. Anonymkode: 0cfe1...58d Aha, det er jo også mulig. Da får jeg be forsøkskaninen på nytt besøk ... eller studium. Hihi. 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette er det jo en mann som har skrevet... Anonymkode: d5d72...445 Nei, det er faktisk en kvinne i sin beste alder. En kvinne som synes det er helt greit å utforske seksuell nytelse i fordomsfrie og trygge omgivelser - og med en samtykkende partner (dvs. ikke med barn, døde, og dyr). 2 hours ago, AnonymBruker said: Prostata finner man rett innenfor, opp mot magen. Den er rund, om den er valnøttformet bør han komme seg på sykehuset asap! Anonymkode: 8e641...780 Rett-rett innafor, sånn typ første ledd på langfinger/pekefinger? 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva hadde det å si, mener du? Jeg håper ingen mann skriver noe så dumt som "nyttårsrakett på jetfuel". Vi som vet litt om begge deler, ser at setningen ikke gir mening. Anonymkode: 0cfe1...58d Jeg vet også hvordan både nyttårsraketter og jetfuel fungerer, men metaforen var ment som en beskrivende overdrivelse. Han kom ekstremt kraftig, og spruten gikk over hodet hans og rett i sprinkelveggen på sengegavlen. 1 hour ago, Fioljenta said: Fargerik beskrivelse. 😂 Min erfaring er at prostata er stor som en valnøtt (ikke valnøtt-formet) og kjennes bedre jo mer tent han er. I starten kjenner jeg den ikke, men etterhvert som han blir varm, er den lettere å lokalisere. Jeg liker best å stimulere den utenfra. Altså, først kjærtegne området mellom pungen og anus forsiktig. Og etterhvert hardere og hardere. Innenfra analen skal den ligge 4-8 cm i retning pungen. (I tilfelle du trenger mer studiemateriell, så har jeg skrevet om det her.) Men, hallo, har det noe å si om du fant den eller ei? Han hadde det tydeligvis godt og du virker til å ha hatt det kjekt. Og det er vel det som teller. 💜 Jeg hadde faktisk studert det du har skrevet på bloggen din med nitid. En kjempebra blogg, ikke minst informativ Til å begynne med utførte jeg oralsex på han for å få han godt tent. Jobbet meg sakte "bakover", koset med og slikket ballene hans, og brukte tommelen til å massere "mellomkjøttet". Etterhvert overtok han runkingen, mens jeg konsentrerte meg om anus. Rimming og omsider forsiktig probing med lillefingeren (den er omtrent så tykk som en vanlig blyant), samtstundes som jeg fortsatte å massere perineum. Siden han begynte å presse underlivet sitt mot meg og gjorde det klart at han ville ha mer, tok jeg hånden full av glidemiddel, og smurte fingre, hånd, og analområdet godt. Og så penetrerte jeg han først med pekefingeren og begynte å jakte på prostataen. Etterhvert kom langfingeren til, og jeg gjorde disse "kom hit"-bevegelse, samtidig som jeg fortsatte å massere mellomkjøttet med tommelen. Han ville ha mer, så inn med ringfingeren. Og slikt fortsatte det til jeg hadde hele hånda inni han (supplerte fortløpende med glidemiddel). Vekslet mellom et par fingre og fire fingre - alt etter hvordan han reagerte. Med den andre hånden koset jeg med området rundt - altså innsiden av lårene, nedre del av magen, men også - når det passet seg slik - kysset jeg brystvortene, halsen, og munnen hans. Siden dette var første gang jeg gjorde dette, var jeg veldig nøye med å se hvordan han reagerte til enhver tid. Og som med alt som har med kropp og seksuell nytelse å gjøre, er det for meg første prioritet at jeg ikke tråkker over noen grenser, volder skade, eller krenker partners verdighet. Det var veldig intenst for oss begge. For meg som givende part, og for han som mottaker. Vi hadde det morsomt og ikke minst fint begge to, - og det er som du skriver det som teller. - TS Anonymkode: e92b9...e28 8
MrPeakP Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Den blir som regel beskrevet som en kastanje og ikke valnøtt. Den er jo helt glatt og rund 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 11 minutter siden, MrPeakP skrev: Den blir som regel beskrevet som en kastanje og ikke valnøtt. Den er jo helt glatt og rund Er det deilig når den blir stimulert? Anonymkode: 3b7b7...47c
Elaine Marley Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Dominas leketøy Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 (endret) På 4.11.2020 den 3.13, AnonymBruker skrev: Nei, dette er ikke et spørsmål om kakebaking. Jeg har fått det for meg at jeg vil gi en mann prostatamassasje. Jeg har lest og lest, studert bildene i anatomiske atlas - ja, rett og slett vært en fremragende studine. I går bød anledningen seg. Jeg spurte min analglade kompis om han kunne tenke seg å stille den søte bakenden sin til min disposisjon. Det er jo tross alt snakk om forskning på høyt nivå. Og han anså det som sin borgerplikt at den skrullete venninna hans lærer seg kunsten å massere en manns prostata. I henhold til faglitteraturen og andre ymse kilder, skal prostata føles ut som en våt valnøtt når man tar på den. Så, utstyrt med voldsomme mengder glidemiddel (nødvendig), safeordet "Muppetshow" (viktig - altså safeord, ikke Muppetshow) og ikke minst samtykke (absolutt nødvendig), bega jeg meg ut på jakten på beryktede og berømte valnøtten. Jeg tok meg god tid og holdt øyekontakt med han under hele seansen. Spurte til stadighet om alt var greit, om han likte det jeg holdt på med, og om han ville ha mer. Mannen var ekstatisk! - så hurra for meg. Jeg tok det også med ro når han hadde kommet, og røsket ikke ut hånda i full fart. Slikt kan ikke bare skade analkanalen, men også føre til ufrivillig avføringslekkasje. Det eneste som manglet, var post-fisting komfort-mat. Hadde bare gulrøtter, yoghurt, og svisker å by på. Og sistnevnte var vel neppe det som fristet mest etter seansen hhv. forskningsstudiet mitt. Jeg har lest at man kan gjøre en "kom hit"-bevegelse med peke- (og langfinger) i retning urinblæra, så jeg gjorde det. Men som sagt, noen prostata kan jeg ikke påberope meg å ha funnet. Til gjengjeld fant jeg slimhinnefoldene i analgangen og at hele min lille damehånd passer inn i stjerten hans. (Noe han ønsket, vil jeg tilføye) Selv om han altså kom som en nyttårsrakett på jetfuel, og var særs fornøyd med å være prøvekanin, så forblir altså denne valnøtta fortsatt en X. Er det derfor noen i det store KG-universet som kan gi meg noen tips? Om det er av betydning, så er langfingeren min på høyre hånd 8 cm lang, og pekefingeren 7 cm. Anonymkode: e92b9...e28 Hvorfor har jeg ikke slike venninner ? Endret 5. november 2020 av Dominas leketøy 4
Dominas leketøy Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det deilig når den blir stimulert? Anonymkode: 3b7b7...47c Oh yes 1
Milky Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 Jeg har heller ikke funnet en «valnøtt»😂 og men selvom jeg ikke helt kjenner hva jeg tar på inni så er jeg ganske sikker på at jeg treffer riktig, utifra hvordan mannen reagerer. Fra utsiden har jeg også massert og det faller i smak 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 2 hours ago, Dominas leketøy said: Hvorfor har jeg ikke slike venninner ? Jeg er - i følge ymse ekser og mannlige venner - den beste venninna en mann kan ha (og den verste dama overhodet å være sammen med ... just can't win) Håper du snart finner noen. Anonymkode: e92b9...e28
Dominas leketøy Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er - i følge ymse ekser og mannlige venner - den beste venninna en mann kan ha (og den verste dama overhodet å være sammen med ... just can't win) Håper du snart finner noen. Anonymkode: e92b9...e28 Ingen fare ... Det dukker opp noen nysgjerrige innimellom.... og helt ærlig tror jeg faktisk du har flere verdier som gjør deg til ei god venninne en at du jakter på en eller annen nøtt 1
MrPeakP Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det deilig når den blir stimulert? Anonymkode: 3b7b7...47c Det er nydelig og om den stimuleres under orgasmen så forsterkes orgasmen 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 Orgasme analt er helt topp, uten å røre penis 🙂 It works! Anonymkode: 01bc8...e15 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #20 Skrevet 7. november 2020 På 5.11.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev: Orgasme analt er helt topp, uten å røre penis 🙂 It works! Anonymkode: 01bc8...e15 Hvordan oppleves det, orgasme uten berøring? Anonymkode: 3b7b7...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå