Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 21. desember pyntet vi juletreet. Det var her i huset og ikke i en annen dimensjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 12/22/2020 at 12:18 PM, Dankert said:

Da var 21.12 overstått, er vi i den 5. dimensjon nu?

Det føles litt sånn. Men kanskje det bare er akevitten? Eller korona?

• Liker 1
Skrevet
Isprinsessen7 skrev (7 minutter siden):

Nei Jeg røyker ikke. Bare vent å se hva, som vil skje 

Gud velsigne deg ❤️🥰

Gud velsigne alle hjernevaskede sjeler og knarkere som er høye som fjell derute! 

Anonymkode: f3af6...16f

• Liker 1
Skrevet

Ts: hvor har du lest om dette?

Anonymkode: 8e223...440

Skrevet
Isprinsessen7 skrev (19 timer siden):

Jeg vet hva som har skjedd og som kommer til å skje fra den 21.desember og fremmover som er relatert til den spesielle stjernen som visye seg på himmelen den 21 desember. . Og dette er også åpenbart i Bibelen.

Det er for tidlig å dele alle detaljer ennå, men det er veldig spesielt. Og det er et tegn som ble gitt for å minne oss om en veldig spesiell begivenhet som vil skje snart. Og jeg vet mye om det. For det har blitt åpenbart mye til meg personlig også, og til andre forskjellige steder i verden. 

Eneste jeg vil råde alle til er å tro og stole på Jesus og la han være Herre i ditt liv. Og ikke ta vaksinen. Den vil forandre DNAet til de som tar den. 

Må Gud velsigne og lede dere alle ❤️

Det var ingen spesiell stjerne som viste seg men Jupiter og Venus som stod i en sånn posisjon at det kunne se ut som en stjerne.

https://www.nrk.no/urix/_julestjernen_-synlig-for-forste-gang-pa-800-ar-1.15280215

Anonymkode: 347e8...f68

• Liker 4
Skrevet

Nå et jeg spent, TS - skjedde det du forventet? Og hvis ikke, hva mener du i såfall er årsaken til det?

Anonymkode: b67a5...a86

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 17.56):

Gud velsigne alle hjernevaskede sjeler og knarkere som er høye som fjell derute! 

Anonymkode: f3af6...16f

Gud er ekte. Han er skaperen. Du sier sjeler. I bibelen står det at alle sjeler tilhører Gud. Hvorfor tror du på at folk har en sjel når du ikke tror på skaperen som skapte sjelene? 

Anonymkode: 6e511...06d

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Gud er ekte. Han er skaperen. Du sier sjeler. I bibelen står det at alle sjeler tilhører Gud. Hvorfor tror du på at folk har en sjel når du ikke tror på skaperen som skapte sjelene? 

Anonymkode: 6e511...06d

Det er vi som er skaperen. 

Anonymkode: 71f07...1ee

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde ingenting.

Anonymkode: 52070...acf

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjedde ingenting.

Overrasket?

AnonymBruker
Skrevet
Dankert skrev (5 timer siden):

Overrasket?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 23.20):

Det skjer ikke noe på dagen, men det er en portal slags til ny tid (vannmannens tidsalder). Ringvirkningene kommer mulig ikke før i løpet av neste år eller 2022 og videre bortover, 2023, ...++

Aaah... Så når månen er i det sjuende huset og Jupiter er på linje med mars, så blir det fred på jord?

Hvor har jeg hørt det før?

Anonymkode: c5034...e0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 10.42):

Det er litt småkomisk her på KG. Dette er altså et alternativt underforum, for de som er interessert i det alternative. Hvorfor gidder dere som er uinteressert å svare på disse trådene? Ser det både her i denne tråden, og i andre alternative tråder. Hvorfor ikke heller svare på tråder dere er interessert i?

Anonymkode: 8ab75...133

Jeg er veldig interessert i religion, konspirasjonsteorier og annen overtro. Det har alltid fascinert meg hvordan folk kan tro så voldsomt. Startet med kristendom da jeg var barn, og nå er det jo blitt veldig aktuelt med alle sprø «troer» som sprer seg via internett. Hva slags mennesker er sårbare for disse sjarlatanene, hvilke ringvirkninger får det, hvordan kan man hjelpe folk utav det?

Anonymkode: c5034...e0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe mer skriverier fra TS, kanskje hen har kommet seg til en ny dimensjon. Gratulerer TS.

Anonymkode: f1b58...7f2

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 17.27):

Det har skjedd noe siden 2012 eller syns du verden er helt som før den tid? 

Om da kunne det vært å si at virkeligheten fortsatt er som da det var på 50 tallet og vi har ikke kommet ett skritt lengre enn det

Du ser ikke forandringer lett når du står midt oppi det 

Hva har skjedd siden 2012? Det er snart ti år siden. Noe burde ha skjedd. Men ting har bare tikket og gått som vanlig.

Vi står ikke midt oppi 2012-2017, for eksempel. Vi kan se tilbake på tidligere år. Det skjedde ikke noe som stemmer overens med skrålingen fra 2012-gærningene.

Endret av jabx
Skrevet
Isprinsessen7 skrev (På 26.12.2020 den 17.34):

Jeg vet hva som har skjedd og som kommer til å skje fra den 21.desember og fremmover som er relatert til den spesielle stjernen som visye seg på himmelen den 21 desember. . Og dette er også åpenbart i Bibelen.

Det er for tidlig å dele alle detaljer ennå, men det er veldig spesielt. Og det er et tegn som ble gitt for å minne oss om en veldig spesiell begivenhet som vil skje snart. Og jeg vet mye om det. For det har blitt åpenbart mye til meg personlig også, og til andre forskjellige steder i verden. 

Eneste jeg vil råde alle til er å tro og stole på Jesus og la han være Herre i ditt liv. Og ikke ta vaksinen. Den vil forandre DNAet til de som tar den. 

Må Gud velsigne og lede dere alle ❤️

Så hva har skjedd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...