Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjer det noe?

Anonymkode: 37c1c...f8f

Jeg har ikke merket noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er egentlig ganske frekt - og off-topic. 

Hvis jeg starter en tråd hvor jeg ber om f.eks tips til tilbehør til ribbe, så er det lite interessant for meg å få svar som "Ribbe er ikke godt uansett, lag heller pinnekjøtt!". Det var ikke det jeg spurte om. Det er greit at man ikke liker ribbe, men da trenger man ikke svare i en tråd som spør om tilbehør til dette.

Samme med religionstråder. Helt fair å ikke tro på noe av dette, men da kan man bare la være å svare.

Anonymkode: 793ad...722

Helt enig med deg.

Anonymkode: 8ab75...133

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er egentlig ganske frekt - og off-topic. 

Hvis jeg starter en tråd hvor jeg ber om f.eks tips til tilbehør til ribbe, så er det lite interessant for meg å få svar som "Ribbe er ikke godt uansett, lag heller pinnekjøtt!". Det var ikke det jeg spurte om. Det er greit at man ikke liker ribbe, men da trenger man ikke svare i en tråd som spør om tilbehør til dette.

Samme med religionstråder. Helt fair å ikke tro på noe av dette, men da kan man bare la være å svare.

Anonymkode: 793ad...722

Folk svarer på hva de tror vil skje i dag. Det må  vel tåles. 

Skrevet

Det skjer ikke noe på dagen, men det er en portal slags til ny tid (vannmannens tidsalder). Ringvirkningene kommer mulig ikke før i løpet av neste år eller 2022 og videre bortover, 2023, ...++

Anonymkode: 71f07...1ee

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skjer ikke noe på dagen, men det er en portal slags til ny tid (vannmannens tidsalder). Ringvirkningene kommer mulig ikke før i løpet av neste år eller 2022 og videre bortover, 2023, ...++

Rart det alltid blir utsatt. Men men.

Anonymkode: 72ccb...cfe

• Liker 3
Skrevet

Var det ikke 2 januar 2021?

Anonymkode: d68e1...8bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Høres ut som nå Jehovas Vitner spår dommedag gang på gang, de kommer med bortforklaringer og flytter målstreken når det ikke skjer noe.

Anonymkode: 347e8...f68

• Liker 5
Skrevet

Det skjer 23.9.2056, eller det skjer vel egentlig alltid et eller annet. 

Skrevet

Da var 21.12 overstått, er vi i den 5. dimensjon nu?

Skrevet

Merka ikke noe jeg 🤔

Kanskje  det ikke virker på ateister

Skrevet
Rogadame skrev (5 minutter siden):

Merka ikke noe jeg 🤔

Kanskje  det ikke virker på ateister

Merka ikke noe jeg heller, selv om jeg tror på dette med femte dimensjon og sånn.

Men, så er det vel også noe sånt som at det skjedde "noe" (kanskje) og så skjer endringene sakte, men sikkert... sånn at - det har begynt, men i begynnelsen merker man ikke stort. 

Kanskje det er som en tsunami - at den startet i går, men at virkningene kommer som en flodbølge fordi det driver og bygger seg opp. F.eks. 

Anonymkode: b415e...6f0

Skrevet

Noen her som føler seg litt dumme?

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Merka ikke noe jeg heller, selv om jeg tror på dette med femte dimensjon og sånn.

Men, så er det vel også noe sånt som at det skjedde "noe" (kanskje) og så skjer endringene sakte, men sikkert... sånn at - det har begynt, men i begynnelsen merker man ikke stort. 

Kanskje det er som en tsunami - at den startet i går, men at virkningene kommer som en flodbølge fordi det driver og bygger seg opp. F.eks. 

Anonymkode: b415e...6f0

Eller kanskje det hele bare er tull. Hvem vet.

• Liker 2
Skrevet
On 12/21/2020 at 11:27 PM, AnonymBruker said:

Høres ut som nå Jehovas Vitner spår dommedag gang på gang, de kommer med bortforklaringer og flytter målstreken når det ikke skjer noe.

Anonymkode: 347e8...f68

Det skjer ikke kun på en dag 

Det er bevissthetskifte

Transformasjonen skjer gradvis, men vi mennesker siden vi står midt oppi det kan mistolke at det ikke skjer noe. 

Samme kan det være med alderen din hvor du fortsatt eksempel kan føle deg som 20 år men er 45 år 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2020 den 11.10):

Det skjer ikke kun på en dag 

Det er bevissthetskifte

Transformasjonen skjer gradvis, men vi mennesker siden vi står midt oppi det kan mistolke at det ikke skjer noe. 

Samme kan det være med alderen din hvor du fortsatt eksempel kan føle deg som 20 år men er 45 år 

Det sa dere i 2012 også. 

Skrevet
2 hours ago, jabx said:

Det sa dere i 2012 også. 

Det har skjedd noe siden 2012 eller syns du verden er helt som før den tid? 

Om da kunne det vært å si at virkeligheten fortsatt er som da det var på 50 tallet og vi har ikke kommet ett skritt lengre enn det

Du ser ikke forandringer lett når du står midt oppi det 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet hva som har skjedd og som kommer til å skje fra den 21.desember og fremmover som er relatert til den spesielle stjernen som visye seg på himmelen den 21 desember. . Og dette er også åpenbart i Bibelen.

Det er for tidlig å dele alle detaljer ennå, men det er veldig spesielt. Og det er et tegn som ble gitt for å minne oss om en veldig spesiell begivenhet som vil skje snart. Og jeg vet mye om det. For det har blitt åpenbart mye til meg personlig også, og til andre forskjellige steder i verden. 

Eneste jeg vil råde alle til er å tro og stole på Jesus og la han være Herre i ditt liv. Og ikke ta vaksinen. Den vil forandre DNAet til de som tar den. 

Må Gud velsigne og lede dere alle ❤️

• Liker 2
Skrevet
Isprinsessen7 skrev (6 minutter siden):

Jeg vet hva som har skjedd og som kommer til å skje fra den 21.desember og fremmover som er relatert til den spesielle stjernen som visye seg på himmelen den 21 desember. . Og dette er også åpenbart i Bibelen.

Det er for tidlig å dele alle detaljer ennå, men det er veldig spesielt. Og det er et tegn som ble gitt for å minne oss om en veldig spesiell begivenhet som vil skje snart. Og jeg vet mye om det. For det har blitt åpenbart mye til meg personlig også, og til andre forskjellige steder i verden. 

Eneste jeg vil råde alle til er å tro og stole på Jesus og la han være Herre i ditt liv. Og ikke ta vaksinen. Den vil forandre DNAet til de som tar den. 

Må Gud velsigne og lede dere alle ❤️

Du har røyka no godt du? 

Anonymkode: f3af6...16f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har røyka no godt du? 

Anonymkode: f3af6...16f

Nei Jeg røyker ikke. Bare vent å se hva, som vil skje 

Gud velsigne deg ❤️🥰

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...