Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 4.11.2020 den 2.47, AnonymBruker skrev:

21 des skjer: Pepperkakespising, tv og juleforberedelser

Anonymkode: ebc02...217

+ jobb. Og forhåpentligvis litt lysere tider mtp korona. 

Anonymkode: adfe9...7c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til de som tror på dette:

Hva skjer dersom det, mot formodning, viser seg at 21/12 er en helt vanlig dag? Vil du da tenke at dette er tull, eller vil du lete etter "feil" i profetien og så tro at verden går under igjen om et par år? Er det noe som helst som kan overbevise deg om at dette er konspirasjonsteorier?
Hva om du går bakover, og ser på gamle videoer på YouTube, og ingenting av det de påstår skulle skje, har skjedd? Jeg vet at i sommer skulle "eliten" avsløre en ny energikilde som over natten ville gjøre oljen overflødig. Trump skulle gjøre USA til monarki og seg selv til konge. Det skulle avsløres at det finnes underjordiske byer, og at de som bor der kidnapper 500 000 barn hvert år, for å misbruke dem seksuelt. Alle disse tingene skulle helt ufravikelig sikkert skje bestemte datoer i sommer. Såvidt jeg vet er det lite av dette som har skjedd. 

Mange konspirasjonsteorier er vanskelig å motbevise, men disse som peker på hendelser på bestemte dager, er ganske lette å motbevise i ettertid.

Anonymkode: cf3f3...89f

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at noe spesielt skal skje.

Anonymkode: 7e10d...b72

Skrevet

Jeg tror dagen blir som alle andre, men noen vil mene på at de føler masse store ting.

og det er helt ok. Åpner 5. dimensjonen seg for meg så får jeg bare si takk for tilliten. Men jeg ser ikke helt hva jeg skal bruke det til.  
Selv om jeg er klarsynt så tror jeg ikke at alle på magisk vis hopper over. Jeg tror det skjer for den enkelte når de er klare og ikke før. Så jeg ville tatt denne «spådommen» som at nå skal det være mulig å komme seg ditt.

Anonymkode: f0d8d...613

Skrevet

Vil veldig gjerne se bevis fra dere som tror på dette. 

Anonymkode: 52070...acf

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ja nå viser datoen 21.12.2020, er det noen som er nysgjerrig på om noe ekstraordinært skjer idag? 🙂

Anonymkode: 8ab75...133

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja nå viser datoen 21.12.2020, er det noen som er nysgjerrig på om noe ekstraordinært skjer idag? 🙂

Nei.

Anonymkode: 72ccb...cfe

Skrevet

Jeg skal vaske huset 

Anonymkode: 25f9f...c8d

• Liker 1
Skrevet

Venter spent..

Anonymkode: 00946...cf9

Skrevet

😂😂😂 Jeg skal vaske hele huset og pakke inn de siste julegavene

Anonymkode: 4c765...ffd

Skrevet

Vintersolverv. Da henges det opp lys i vindu og ute. Vi feirer lyset. Spiser god mat sammen med familien, og gir til dem som ikke har så mye. 

Anonymkode: 37c1c...f8f

Skrevet

Går jorda eller verden under, så gjør den det og det er lite for meg å gjøre ved.

Oppvåkninger, 5. dimensjoner og "nedre 6. divisjon" høre ut som, bortsett fra hæravdelinger og dårlige fotballag, noe tull som folk som tror at ting kommer av seg selv passivt sitter og venter på. Men jeg har nyheter: ting skjer ikke av seg selv, bortsett fra ulykker. 

Skrevet

Det er litt småkomisk her på KG. Dette er altså et alternativt underforum, for de som er interessert i det alternative. Hvorfor gidder dere som er uinteressert å svare på disse trådene? Ser det både her i denne tråden, og i andre alternative tråder. Hvorfor ikke heller svare på tråder dere er interessert i?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er litt småkomisk her på KG. Dette er altså et alternativt underforum, for de som er interessert i det alternative. Hvorfor gidder dere som er uinteressert å svare på disse trådene? Ser det både her i denne tråden, og i andre alternative tråder. Hvorfor ikke heller svare på tråder dere er interessert i?

Det er egentlig ganske frekt - og off-topic. 

Hvis jeg starter en tråd hvor jeg ber om f.eks tips til tilbehør til ribbe, så er det lite interessant for meg å få svar som "Ribbe er ikke godt uansett, lag heller pinnekjøtt!". Det var ikke det jeg spurte om. Det er greit at man ikke liker ribbe, men da trenger man ikke svare i en tråd som spør om tilbehør til dette.

Samme med religionstråder. Helt fair å ikke tro på noe av dette, men da kan man bare la være å svare.

Anonymkode: 793ad...722

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det et noen her som er nysgjerrig på dette temaet, så fins det interessant lesning her:

http://www.diamantlyset.com/46903782?fbclid=IwAR3cbVKnzq7U1THEYo8jK9UAO22Iv_exCvJWKdBoQFPcK4JjR3tZTP9Acu4

Wow... ny jord, energiskifte og vibrasjonshastighet. Dette er jo "alternativt" svada som missbruker vitenskapelige ord og teorier. Dette med vibrasjoner er noe som er hentet fra strengteorien, har sett flere steder at såkalte "alternative" henter ord og begreper fra vitenskapen og koker sammen sin egen pseudovitenskap. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når det blir påstått at det skal skje noe spesielt på denne dagen så er det jo interessant å se om dette faktisk stemmer, men som alltid så kommer det ikke til å skje noe som helst.  

Anonymkode: 347e8...f68

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Noe som skjedde sist for 800 år siden. 

Skrevet

Noen som har tatt steget inn i den 5-dimensjon ennå?

Anonymkode: 72ccb...cfe

Skrevet

Skjer det noe?

Anonymkode: 37c1c...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...