Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har eksamen rundt da. Enten er jeg et nervøst vrak ellers så ligger jeg og sover.

Slapp av. Chille litt med konspirasjonsteoriene nå.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3D = den materialistiske verden, frykt

4D = drømmeverden

5D = lysverden, ubetinget kjærlighet. Å leve i 5D betyr å leve fra hjertet.

Anonymkode: 71f07...1ee

Hva har høyde, bredde og lengde med frykt å gjøre? Fint om du forklarer.

Så du mener at vi er i den fjerde dimensjon når vi drømmer? Det var nytt og jeg tror du misforstår litt. Dimensjoner er størrelser i det observerbare univers. 'Høyde', 'lengde' og 'bredde' forstår vi. 'Frykt' og 'drømmeverden' er imidlertid beskrivelser av subjektive opplevelser. Det blir som om det skulle stå 'brød', 'melk', 'sukker' og 'frykt' på handlelista di. Det gir ingen mening.

Og da skjønner du nok at din beskrivelse av den 5. dimensjon virkelig er vrien å forholde seg til. :) 

Anonymkode: ea1cc...9cf

• Liker 2
Skrevet
På 4.11.2020 den 2.28, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke hva jeg skal forvente. Mange påstander er motstridende. Noen mener det kun er mennesker som får en høyere bevissthet (5 Dimensjon) mens andre mener Jorden, alt levende og mennesker forlater den 3 dimensjon og går inn i den 5 dimensjon. Andre mener alle som ikke klarer å komme seg opp i 5D vil forvitre. Deres sjeler vil begi seg til et annet sted i universet, klart til å ta imot disse. Noen mener at hele jordkloden vil bli forandret, at det vil bli fullstendig endret geografi og ingen av stedene vi kjenner til i dag vil eksistere etter at planeten er nådd 5D.

Igjen er det noen som skryter på seg å være i 12 dimensjon og høyere, eller i 5D allerede, noe som ikke er mulig da flere av de såkalte eksperter sier at det ikke er mulig å entre 5D før majoriteten av menneskeheten og jorden er klar. Og det er ikke før 21 desember 2020.oppene er i dag. Mens andre igjen sier at vi (mennesker og dyr) skal opp i 5 D og ta med oss kroppene, og at det er dette som er spesielt denne gangen fordi vi gjør det med hjertet og ikke med krystallbasert energi (som var det de gjorde i Atlantis og årsaken til at jorden gikk under og menneskeheten måtte begynne på nytt med nye kropper og nytt dna)

Noen av Youtube kanalene kommer med tydelig menneskepåvirket råd eller uttalelser, som typisk veganisme osv, mens de sier kroppene våre vil bli mer krystallisert 5D enn kr

Dere som har vært kjent med dette en tid, hva tenker dere er mest sannsynlig? Og vet styresmaktene om dette, og dermed bruker korona, new world order, Nesara Gesara osv som en måte å holde alle opptatt slik at de ikke vet at verden vi kjenner i 3D går under 21 desember 2020?

Anonymkode: bb7cc...939

det som skjer da er siste dag på jobb før jul 😁

Anonymkode: f3af6...16f

• Liker 1
Skrevet
På 6.11.2020 den 14.05, AnonymBruker skrev:

3D = den materialistiske verden, frykt

4D = drømmeverden

5D = lysverden, ubetinget kjærlighet. Å leve i 5D betyr å leve fra hjertet.

Har du noen tanker om hva endringene for oss vil være? 

Anonymkode: 8e5e4...429

• Liker 1
Skrevet

Man skal tygge i seg mye "lokale urter" for å skjønne dette, eventuelt bedrive avansert kjemi... 

Jeg tror det er vintersolverv, dagene blir lengere og jeg gleder meg til våren når jeg kan kjøre motorsykkel i materalistisk 3D verden. 

• Liker 3
Skrevet

21 desember flyr jeg sikkert rundt i butikkene og handler julegaver og andre juleforberedelser. Like sent ute som alltid.

Anonymkode: 38014...5cc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bursdag 21. desember! Det er en kort og mørk dag. Skal jobbe, og så blir det vel noe god mat på kvelden. 

• Liker 3
Skrevet

Oi skal si at 21 desember blir litt av en dag. 😅 Fra spøk, til alvor - jeg skjønner at det alternativet er spennende men det er veldig mye vas der ute på nettet. Ikke tro på alt du leser og ser.  Hilsen en som også synst at tema om bevissthet er spennende. 

• Liker 1
Skrevet
On 11/6/2020 at 2:30 PM, AnonymBruker said:

Hva har høyde, bredde og lengde med frykt å gjøre? Fint om du forklarer.

Så du mener at vi er i den fjerde dimensjon når vi drømmer? Det var nytt og jeg tror du misforstår litt. Dimensjoner er størrelser i det observerbare univers. 'Høyde', 'lengde' og 'bredde' forstår vi. 

Anonymkode: ea1cc...9cf

Du får neppe et adekvat svar. Disse alternative er ikke så gode i fysikk.

Anonymkode: 9ffe3...d99

• Liker 2
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Har du noen tanker om hva endringene for oss vil være? 

Anonymkode: 8e5e4...429

Mer jobb fra hjertet fordi en vil, og ikke fordi en må.

Materliaslitiske, penger vil ikke ha så mye å si. 

Skrevet

stor dag her...da snur det og vi kan endelig gå mot lysere tider.... yey hurra.

• Liker 2
Skrevet

Litt merkelig at de dimensjonene følger litt Telenor's 5G

• Liker 3
Skrevet

Tja, det er vel da det er vintersolverv. Utover det holder jeg muligens på de siste juleforberedelsene. 

Skrevet
14 hours ago, Bente1234 said:

Litt merkelig at de dimensjonene følger litt Telenor's 5G

Kan det være en konspirasjon?

Skrevet
27 minutter siden, Dankert skrev:

Kan det være en konspirasjon?

Garantert. Tror du ikke? 😂

Gjest Willasmo
Skrevet

Da snur solen, og det går mot lysere tider. Vi feirer med fest og god mat. En skikkelig god, gammel hedensk fest, slik vi feiret det før tvangskristningen fra kongene. 

Skrevet

Tipper jeg kommer til å springe panisk rundt å handle de siste julegavene rundt da. Ser ikke bort fra at det blir ei lita håndtralle til kvelden også. Bortsett fra det tror jeg dagen blir helt upåfallende. 

Skrevet
På 4.11.2020 den 2.28, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke hva jeg skal forvente. Mange påstander er motstridende. Noen mener det kun er mennesker som får en høyere bevissthet (5 Dimensjon) mens andre mener Jorden, alt levende og mennesker forlater den 3 dimensjon og går inn i den 5 dimensjon. Andre mener alle som ikke klarer å komme seg opp i 5D vil forvitre. Deres sjeler vil begi seg til et annet sted i universet, klart til å ta imot disse. Noen mener at hele jordkloden vil bli forandret, at det vil bli fullstendig endret geografi og ingen av stedene vi kjenner til i dag vil eksistere etter at planeten er nådd 5D.

Igjen er det noen som skryter på seg å være i 12 dimensjon og høyere, eller i 5D allerede, noe som ikke er mulig da flere av de såkalte eksperter sier at det ikke er mulig å entre 5D før majoriteten av menneskeheten og jorden er klar. Og det er ikke før 21 desember 2020.oppene er i dag. Mens andre igjen sier at vi (mennesker og dyr) skal opp i 5 D og ta med oss kroppene, og at det er dette som er spesielt denne gangen fordi vi gjør det med hjertet og ikke med krystallbasert energi (som var det de gjorde i Atlantis og årsaken til at jorden gikk under og menneskeheten måtte begynne på nytt med nye kropper og nytt dna)

Noen av Youtube kanalene kommer med tydelig menneskepåvirket råd eller uttalelser, som typisk veganisme osv, mens de sier kroppene våre vil bli mer krystallisert 5D enn kr

Dere som har vært kjent med dette en tid, hva tenker dere er mest sannsynlig? Og vet styresmaktene om dette, og dermed bruker korona, new world order, Nesara Gesara osv som en måte å holde alle opptatt slik at de ikke vet at verden vi kjenner i 3D går under 21 desember 2020?

Anonymkode: bb7cc...939

www.mentalhelse.no

Det finnes hjelp der ute.

Anonymkode: 3ba42...1fc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...