Pappi Skrevet 4. november 2020 #21 Del Skrevet 4. november 2020 9 minutter siden, Chizue skrev: 1 gang i måneden og like skuffet hver gang at vekta står bomstille, tross med kaloriunderskudd og trening /sukk. Det føles kanskje slik, men hvis vekta står bomstille over tid så har du ikke kaloriunderskudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #22 Del Skrevet 4. november 2020 Aldri. Hadde 15 år med alvorlig spisef. og kommer aldri til å ha vekt igjen. Klarer knapt veie meg hos lege (måtte før operasjon) Men: Måler meg rundt livet med målebånd innimellom for å ikke sakte øke i vekt. Jeg finner det bedre for meg he he. Så blir jo litt det samme og svarer derfor. Kanskje annenhver dag en stund om jeg går litt opp ellers ca en gang i uka eller hver 14 dag. Anonymkode: a93be...8aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #23 Del Skrevet 4. november 2020 Er såpass slank at jeg ser det ganske lett om jeg har gått opp/ned noen kilo (bein som kommer bedre/dårligere frem), så føler ikke at jeg trenger å veie meg. Har ikke vekt, men veier meg noen ganger hvis jeg er hos folk som har en vekt på badet. Har aldri blitt overraska over tallet, så tror jeg er ganske god på å følge med uten å veie meg. Har en veldig stabil vekt, har (utenom graviditeter) veid det samme +- et par kg siden jeg var 16-17 år. Anonymkode: c93c0...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryxo Skrevet 4. november 2020 #24 Del Skrevet 4. november 2020 En gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 4. november 2020 #25 Del Skrevet 4. november 2020 Hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Potet Skrevet 4. november 2020 #26 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg veier meg hver morgen. For meg er det kalorier inn og kalorier ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. november 2020 #27 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg er veldig glad i sjokolade, så jeg veier meg jevnlig for å passe på at det ikke har blitt for mye sjokolade en periode... Ser jeg at tallet tipper over 58, begrenser jeg meg en stund, så jeg kommer ned på 58 eller litt under. Veide meg i dag, faktisk, for jeg har spist mye sjokolade i det siste (mer enn vanlig). Men vekten viste 57,8 kg, så det er fremdeles innafor og ingen grunn til alarm 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 4. november 2020 #28 Del Skrevet 4. november 2020 Forskjell i kroppsvekt fra dag til dag dreier seg ofte om veske og mage/tarminnhold. Jeg går opp og ned innenfor en ramme på 2kg fra dag til dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 4. november 2020 #29 Del Skrevet 4. november 2020 Tråden er ryddet for innhold med lavt matinntak,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 4. november 2020 #30 Del Skrevet 4. november 2020 23 minutter siden, Million skrev: Jeg er veldig glad i sjokolade, så jeg veier meg jevnlig for å passe på at det ikke har blitt for mye sjokolade en periode... Ser jeg at tallet tipper over 58, begrenser jeg meg en stund, så jeg kommer ned på 58 eller litt under. Veide meg i dag, faktisk, for jeg har spist mye sjokolade i det siste (mer enn vanlig). Men vekten viste 57,8 kg, så det er fremdeles innafor og ingen grunn til alarm 😄 Det er litt sånn jeg gjør også. Sjekker vekta når jeg har mistanke om at det har blitt litt mye kos, og justerer litt hvis jeg har gått litt opp 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #31 Del Skrevet 4. november 2020 22 minutter siden, Pappi skrev: Forskjell i kroppsvekt fra dag til dag dreier seg ofte om veske og mage/tarminnhold. Jeg går opp og ned innenfor en ramme på 2kg fra dag til dag. TS her: Ja sånn er det, veier også mer under mensen. Veier meg aldri når jeg har mens lenger, og gjerne før frokost og etter dobesøk for å ha samme ungangspunkt. Anonymkode: bb002...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 4. november 2020 #32 Del Skrevet 4. november 2020 Veier meg hver dag nå som jeg har fokus på å gå ned. Det er veldig motiverende å se hver dag, at om jeg gjør det jeg skal går vekta stadig nedover. Har fulgt med på vekta daglig da jeg ikke var på slanker’n og, og det er ganske interessant hvordan vekten kan variere fra dag til dag. Har gått både opp og ned nermere 2 kg på ett døgn! Derfor er det dumt å veie bare en gang i uka, du kan treffe på en uheldig dag rett og slett. Mer pålitelig å veie hver dag og regne gjennomsnittet for uka🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #33 Del Skrevet 4. november 2020 Hver dag eller annen hver dag. Dropper å veie meg når jeg har mensen. Anonymkode: ee3b5...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #34 Del Skrevet 4. november 2020 4 timer siden, Pappi skrev: Forskjell i kroppsvekt fra dag til dag dreier seg ofte om veske og mage/tarminnhold. Jeg går opp og ned innenfor en ramme på 2kg fra dag til dag. 2kg!?!? Du må innta helt sinnssyke mengder mat hver dag... Anonymkode: 06f22...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #35 Del Skrevet 4. november 2020 Tror jeg veide meg en gang i 2015. Anonymkode: c572b...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 4. november 2020 #36 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2kg!?!? Du må innta helt sinnssyke mengder mat hver dag... Anonymkode: 06f22...fbc Spsier nok ganske normalt for en voksen mann som trener regelmessig. Hvis jeg i utgangspunktet veier 80 så varierer veiingene fra 79-81. Mye av forskjellen er nok veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #37 Del Skrevet 4. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker da spesielt på dere som ikke prøver å gå ned i vekt. Jeg veier meg i perioder hver dag, eller så kan det gå uker mellom hver gang. Har egentlig lyst til å kvitte meg med vekta, men samboeren er på slanker`n så han trenger at vi har den hjemme. Anonymkode: bb002...29f Et par ganger i måneden. Man merker jo på tøyet om vekta endrer seg mer enn 4-5 kg, men som normalvektig bør en helst iverksette tiltak før en tar av eller legger på seg slike summer. Det letteste er å ha en trivselsvekt som er et spekter på intet mer enn to kilo (feks 56-58). Og så gjøre tiltak ved avvik. Anonymkode: c3949...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #38 Del Skrevet 4. november 2020 I 5-6 år veide jeg meg ikke en eneste gang før jeg impulsivt hoppet på vekten hos en venninne og fikk sjokk. Hadde lagt på meg 12 kg ila den tiden uten at jeg merket det (ja, det går an). Nå holder jeg på å gå ned de kiloene og er nødt til å veie meg 1 gang i uken for å logge fremgang. Speilbildet lyver tydeligvis. Anonymkode: d4069...904 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 4. november 2020 #39 Del Skrevet 4. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker da spesielt på dere som ikke prøver å gå ned i vekt. Jeg veier meg i perioder hver dag, eller så kan det gå uker mellom hver gang. Har egentlig lyst til å kvitte meg med vekta, men samboeren er på slanker`n så han trenger at vi har den hjemme. Anonymkode: bb002...29f Ganske skjelden. Og det fra ei som er over snittet opphengt i utseende.. Vekta er uinteressant, hvis du ikke ser det i speilet, har du et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 4. november 2020 #40 Del Skrevet 4. november 2020 Aldri. Målbånd og klesstørrelser er mye bedre indikator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå