Gå til innhold

Hva syntes dere er utroskap eller litt svik?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Syntes dere det er vondt, svik og eller en slags utroskap når typen deres følger strøkne berter på Instagram og liker bildene dems... Gjerne damer i samme by? 

Snakker da om halv nakne eller nakne bilder.... Jeg syntes det er forferdelig vondt og sårende og ikke minst kvalmt!! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt! Helt uakseptabelt for min del 😠

Anonymkode: 1eca2...fe6

• Liker 4
Gjest lillemy36
Skrevet

Det samme mener jeg     jeg blir kvalm av typen min... Han er trenings narkoman og legger ut bilder av kroppen sin der han poserer også.. Liker det ikke og blir kvalm. Han følger trenings baber over alt å.. Og følger sånne silikon modeller og liker bildene dems. Og sier til meg at det er jo "bare" bilder.... 

Det stikker langt inni hjertet mitt og gjør satans vondt... Får dårlig selvtilitt som faen også 😪😪 

Skrevet

Legger generelt lite vekt på hva kjærester gjør på nett. Innenfor rimelighetens grenser. Jeg hadde ikke støttet "Du er så nydelig, pusen" akkurat, men likes gir jeg blaffen i. Hvis  typen din er treningsnarkoman og kroppsfokusert er det jo heller ikke så fryktelig overraskende at han interesserer seg for pene kropper på et generelt nivå uten at det betyr at han ville vært utro. Men du høres jo ut som at du er i tvil om dere passer sammen, så kanskje han har samme tvilen?

Anonymkode: b1d9c...6ae

• Liker 3
Skrevet

Vanskelig å la være å så på så fine jenter da.😅 Men det at han ser betyr ingen ting. Alle menn elsker å se på fine trente jenter.

Anonymkode: 1b1da...28a

Gjest lillemy36
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å la være å så på så fine jenter da.😅 Men det at han ser betyr ingen ting. Alle menn elsker å se på fine trente jenter.

Anonymkode: 1b1da...28a

En ting er og tenke det, en annen ting er og like bilder og følge dem NÅR man er i forhold.... Jeg driver ikke sånn for det sårer. Ikke bryr jeg meg om andre menn heller... 

Skrevet

Klarer ikke helt se for meg akkurat den problemstillingen, men jeg synes generelt det er helt uproblematisk om kjæresten gir uttrykk for at noen andre enn meg ser bra ut/er tiltrekkende etc. Det kan vi godt kommentere begge to f.eks om vi ser på film. 

Anonymkode: c0117...f80

Skrevet (endret)

Bryr meg der sola aldri skinner. 

Det er ikke noe galt i å se på menyen så lenge man spiser hjemme vel?

Dette har ingenting med utroskap å gjøre.

Endret av Metalbitch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...