AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg er blitt singel igjen, å ønsker nå å treffe jenter. Jeg synes det er vanskelig å finne dem! Har gjort slik at jeg får dem opp på happn. Har også opprettet bruker på gaysir, men der syns jeg det ser ut til å være mye rart.... Finnes der andre sider/apper? Tips? Anonymkode: 8e308...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 4. november 2020 #2 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg er bifil 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #3 Del Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, lillemy36 skrev: Jeg er bifil 😛 Hvor/hvordan finner du dem? Ingen tror jeg liker jenter, så det er ikke sånn at det står i panna mi på byen heller. Vanskelig! Ts. Anonymkode: 8e308...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #4 Del Skrevet 4. november 2020 Lesbisk og gift, tror jeg må takke Gaysir litt der. Mye rart, ja, men også en god plattform. Anonymkode: f00ef...2ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 4. november 2020 #5 Del Skrevet 4. november 2020 Her ikke peiling hvor man finner dem. Vet om gaysir. Kanskje nakenprat. No? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #6 Del Skrevet 4. november 2020 Gaysir, grindr Anonymkode: 95af7...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #7 Del Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gaysir, grindr Anonymkode: 95af7...0f2 Grindr er kun menn, fant jeg ut litt for sent her for litt siden. 😂 Ts. Anonymkode: 8e308...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #8 Del Skrevet 4. november 2020 Lurer også på dette. Har sykt lyst å prøve å ha sex med en jente, men tørr ikke lage meg profil for vil ikke bli gjenkjent av andre. Anonymkode: f0bf9...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #9 Del Skrevet 4. november 2020 Det er veldig masse facebook grupper nå om dagen. Er ikke medlem av dem lenger. Men det var mange som het ting som Fifty stades of gay, fifty stades of Rainbow, single solsikker... sånne ting. Anonymkode: def1a...8d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #10 Del Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er veldig masse facebook grupper nå om dagen. Er ikke medlem av dem lenger. Men det var mange som het ting som Fifty stades of gay, fifty stades of Rainbow, single solsikker... sånne ting. Anonymkode: def1a...8d0 Takk for tips! Skal jeg sjekke ut! Ts. Anonymkode: 8e308...7a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 4. november 2020 #11 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg har også lyst til og prøve og ha sex med en dame en gang 🤩😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #12 Del Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, lillemy36 skrev: Jeg har også lyst til og prøve og ha sex med en dame en gang 🤩😛 Skal vi møtes alle 3🙄 Neida😂 Åh det er så mange år siden sist. Er så mange søte og deilige jenter. Blir gal. Ts. Anonymkode: 8e308...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 4. november 2020 #13 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg har bilder av meg selv på naken prat 😛 bifildame82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #14 Del Skrevet 4. november 2020 9 minutter siden, lillemy36 skrev: Jeg har bilder av meg selv på naken prat 😛 bifildame82 Finner deg ikke? Anonymkode: 8e308...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 4. november 2020 #15 Del Skrevet 4. november 2020 Unnskyld mente Bifiljente82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #16 Del Skrevet 4. november 2020 Har du bilder av deg selv TS? Syns også det er vanskelig for tror ikke noen tror at jeg kunne tenke meg å prøve sex med e jente, men klarer snart ikke styre meg for har så lyst å prøve det. Vet bare ikke hvordan man skal gå frem Anonymkode: f0bf9...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #17 Del Skrevet 4. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bilder av deg selv TS? Syns også det er vanskelig for tror ikke noen tror at jeg kunne tenke meg å prøve sex med e jente, men klarer snart ikke styre meg for har så lyst å prøve det. Vet bare ikke hvordan man skal gå frem Anonymkode: f0bf9...de5 La ut nye bilder på nakenprat nettopp. Hatt en bruker der fra laangt tilbake. 😅 Skjønner så godt hva du mener! Har du bilder? Anonymkode: 8e308...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #18 Del Skrevet 4. november 2020 38 minutter siden, lillemy36 skrev: Unnskyld mente Bifiljente82 Sendt deg pm på nakenprat. 😅 Ts. Anonymkode: 8e308...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 4. november 2020 #19 Del Skrevet 4. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendt deg pm på nakenprat. 😅 Ts. Anonymkode: 8e308...7a7 Så deilig. Svarte deg der nå🤩 du er deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #20 Del Skrevet 4. november 2020 Nakenprat? Der folk har begynt å kaste bort tiden sin på å chatte med fremmede nå for tiden? Jaja. De gale har det godt. For de vet jo ikke bedre. Og det er kanskje best sånn noen ganger. Anonymkode: 89a33...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå