Gå til innhold

Hva lønner seg å handle i Sverige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Vitamin C 1g brusetablett (ca 20 kr for 20 stk.)

Honning

Yoghurt (svenskene har utrolig god yoghurt med lav fettprosent).

Økologiske varer (stort utvalg i vanlige butikker).

Og vin, selvfølgelig

:)

Skrevet

Jeg ser at mange kjøper ost i Sverige, men det er da ikke spesielt billig er det det da? Jeg var i Sverige i helgen og det kostet jo 70 kr kiloen for ost der også.

Skrevet
Jeg ser at mange kjøper ost i Sverige, men det er da ikke spesielt billig er det det da? Jeg var i Sverige i helgen og det kostet jo 70 kr kiloen for ost der også.

Sist jeg kjøpte var det ca. 35,- for kiloen - og 40,- for oppskåret (svenske) - og det er jo hyggelig synes jeg. Men det er klart det er forskjell fra butikk til butikk - og om det er tilbud etc.

Skrevet

ikke glem å handle sommerens beste grill mat i sverige: spear-ribs, nam nam

Gjest Splitter Pine
Skrevet

Jeg bodde på en plass som heter Ed (ikke SÅ langt å kjøre fra Oslo), der har de en butikk du kan finne UTROLIGE bra tilbud på. Kjøpte meg alt fra klær til matvarer kjempebillig.

Tobakk og snus var også utrolig billig, samt alt på "polet" var billigere enn andre steder i Sverige. Så når vi drar til Sverige og er rundt de traktene handler vi alltid der.

Men stedet hadde også sine bakdeler... Det er utrolig lite, og ALT stengte kl 8, til og med bensinstasjonen :overrasket:

Gjest hannah2
Skrevet

Barnemat er billigere...

I tillegg til det som allerede er nevnt selvsagt.

Og når det allerede er nevnt ovenfor her, så er det ikke alle steder i Norge at kvalitetskravene gjelder så bra heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...